A BKK szerint ellenőreik nem állították, hogy hamis volt naiv ügyfél elvett jegye. A probléma az volt szerintük, hogy kétszer kezelték a jegyet. Naiv ügyfél viszont határozottan emlékezik, hogy ő biztosan nem kezelte kétszer a jegyet, aminek a párját immáron Önök is megtekinthetik. Erről állították a BKK ellenőrei, hogy "olajos", és hogy "már kétszer kezelték". Hallottunk mi már jegykezelőhibáról korábban többször, de egyáltalán semmi nyoma gyengén nyomott bélyegzőnek (eredeti felbontásban itt vizsgálható közelebbről). Úgyhogy sajnos továbbra sem tudjuk elfogadni, hogy naiv ügyfél bármiben hibás lett volna.
Azért néhány hasznos információ kiderül (kiemelések tőlem), például, hogy a karszalagot viselő biztonsági őrök is ellenőrizhetik a jegyeket, de nem pótdíjazhatnak. Illetve hogy a belső ellenőrzések során BKK pénztárban még nem találtak hamisított jegyet, mindenhol máshol viszont igen. Arról is tudnak, hogy ipar alakult a használt jegyek kimosására. Már nagyon várjuk az elektronikus jegykezelést, és a teljesen új típusú problémákat, mert ezeket már nagyon unjuk!
A Tékozló Homár blogon Hamis jegyet árul a BKK - vagy hazudnak a munkatársaik címmel megjelent bejegyzéssel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk. Határozottan visszautasítjuk a blogbejegyzés címét és annak bevezetőjét, ugyanis tartalma egyértelműen valótlanságokat tartalmaz. Eddig egyetlen egyszer sem bizonyosodott be az, hogy hamis jegyet árusítanának a BKK jegypénztáraiban, s visszautasítjuk azt a sugalmazást is, miszerint a BKK rendszeresen ellopja az utasok érvényes jegyét. A bejegyzés írója – azon túl, hogy leközölte egy utasunk észrevételeit – sajnos kritika nélkül vette át azt, valamint egyoldalúan és hatásvadász módon kommentálta az esetet, ami véleményünk szerint a bejegyzés hitelességét vonja kétségbe.