Tékozló Homár

A számlából kérnek jóváírást a UPC ügyfelei, nem a videotárból

2013.12.06. 14:50 | jackyll | komment

A héten több kimaradás is volt a UPC hálózatán, mert valószínűleg megtámadták a szervereiket. Erre azt bírták reagálni Facebookon, hogy elvileg kijavították, de jelezzék neten, ha mégsem menne a net:

Páran jelezték, hogy még mindig nem tudják használni az internetet. Előfordulhat, hogy az internetkapcsolat visszaállításához újra kell indítani a modemet is. Amennyiben még ezután sem működik a net, kérlek jelezzétek nekünk pontos névvel, telefonszámmal és ügyfélszámmal privát üzenetben.

Miután a telefonos ügyfélszolgálat ilyen esetekben általában elérhetetlen, aki mégis eljutott valahogy a kommentezésig, médiatáras kupon helyett inkább a januári számláján szeretne jóváírást látni. Főleg, hogy a médiatár csak tévével együtt érhető el, itt pedig ismét az internetszolgáltatás akadozik.

Olvasson tovább!

Fekete péntek az iStyle-nál

2013.12.06. 13:21 | jackyll | komment

Lajos az iStyle-nál futott bele az amerikai Black Friday előkarácsonyi gigaleértékelés magyar változatába, amit a népszerű "keresd az árukészletet" játékkal együtt honosították. Meg lehet ezt csinálni halomba tornyozott termékek nélkül is, így legalább nem tapossák le egymást az emberek:

Sikerült újat tanulnom a készleten szó jelentéséről, hála az istyle.hu webboltjának. Történt, hogy november 29-én rendeltem tőlük egy Apple AirPort Time Capsule Routert. A honlap szerint készeleten volt a termék, a fizetés is gyorsan lezajlott, gondoltam rövidesen érkezik a visszaigazoló levél, benne a szállítás előre várható időpontjával. Levél jöt is, de egy kicsit meglepő tartalommal:

Köszönjük a megrendelést! Amint érkezik az Ön által rendelt termék(ek)ből ismételten értesíteni fogom a szállításról. Megértését és türelmét köszönjük!

Olvasson tovább!

A 7000 forintért véletlenszerű linkeket küldözgető ingatlanos

2013.12.06. 12:32 | jackyll | komment

Csabee belefutott egy ingatlanosba, aki már az első telefonbeszélgetésnél elég bizarrnak tűnt. Eleve gyanús volt, hogy a kinézett címet 7000 forintért akarta megmutatni:

Találtam a neten egy egész jól kinéző (kiadó) lakást. Gondoltam egy telefont megér. Csörög és csörög, már épp letenném, mikor egy csapzott női hang felveszi. Mondom ki vagyok és miért zaklatom a hívással. Hatásszünet, majd elbizonytalanodva jön a válasz, "őőőő az még biztos aktuális, igen". Hoppppáááá! Hirdetésben persze nem látod, de abból az egyetlen szóból minden kiderül. Magácska ingatlanos kérem? A büszke válasz helyett egy lagymatag helyeslő, de nem egyenes igen jött. Ez kissé meglepett, néhány részletre azonban rákérdeztem, mindenre igen volt a válasz, hihetetlennek tűnt hogy találtam egy takaros kis kecót, de mondom, jó, akkó' szeretném megnézni, hétvégén bármikor jó nekem, de akár holnap 16:00-22:00 között is.

Na innentől következett egy erőltetett, egyáltalán nem összeszedett mellébeszélés. A lényeget kiragadva a hülyeségből... Be kell fáradnom az egyik üzletükbe, kötelezően meg kell vásárolnom (figyeljetek) egy 7.000 -azaz hétezer - Ft értékű nyomtatott katalógust, ami egy szekér nekem lehet hogy megfelelő ingatlant tartalmaz. Na, itt részemről volt egy meglepettség, ki is szaladt a számon az "uuuhh" kifejezés.

Olvasson tovább!

Karácsonyterror a postán: Nem akar valakivel jót tenni?

2013.12.06. 09:53 | jackyll | komment

BNXmas.jpg

Vaszilij Sárgacsek váratlanul érzelmi zsarolásban részesült, amikor gyanútlanul befizetett két számlát a postán:

Azont most lendüljünk túl, miért kellett postára mennem (kb. két homárposztnyi balfaszkodás az oka), lényeg hogy két darab nyolcezres csekket kellett feladnom. Becsúsztatom a két csekket, postásnéni elkéri a pénzt, átadom. Ezután a következő beszélgetés zajlott le:

Olvasson tovább!

Extrém foglaló a Tátra Ingatlannál

2013.12.05. 15:26 | jackyll | komment

Naiv Bérlőkezdemény egy mérsékelt árfekvésű bérlakást szeretett volna megnézni, de elment tőle a kedve, amikor kiderült, hogy a Tátra Ingatlannál a kéthavi kauciót kérik foglalónak:

A minap a Tátra Ingatlan által közvetített lakást szerettük volna megnézni. Már alapból érdekes volt, hogy egy igen idős hölgy jött ki megmutatni az amúgy az iroda kezelésében lévő lakást (tulaj külföldön), majd még érdekesebb, amikor le akart lejmolni egy cigivel, de sebaj. Az igazán fura ott kezdett lenni a történet, amikor az ingatlan megtekintése után már lejöttünk, és a következő párbeszéd hangzott el:

Mi: -Kutya lehet?
Nő: -A tulaj nem akarja, de tudják mit, én azt mondom, hozzák ide - de ezt nem én mondtam! Maximum, ha jön a tulaj, vagy valaki az irodától, majd leviszik valahova (?)

Olvasson tovább!

Miért nem bírják elárulni, ki üti krumplival a gesztenyét?

2013.12.05. 13:36 | jackyll | komment

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal szezonálisan ráfókuszált a fagyasztott gesztenyére, amit amúgy egész évben lehetett kapni. Kiderült, hogy rizsliszttel és krumplival ütik fel általában a gesztenyetömböket, bár állítólag a bab is alkalmas erre. De azt szokás szerint nem árulták el, hogy melyik cégeket kötelezték termékeik visszahívására, úgyhogy amíg nem sikerül mindent visszahívni, aktívan hozzájárulnak a csaláshoz.

Miért nem lehet elárulni, honnan származik a mérgező gyerekcsizma, a rovar- és gombaölős bor, vagy bármilyen más, egészségre káros hatással levő termék? Ez valakinek a jogait sérti? Miután átvert több(tíz)ezer embert?

Olvasson tovább!

A legtöbb márkanév egy kuponos terméken

2013.12.05. 11:48 | jackyll | komment

kuponos_autoradio.jpgZoli több hibát is elkövetett, amikor noname kuponos autórádiót rendelt az internetről. Viszont szinte biztos, hogy az ugyanazon az oldalon két néven hirdetett dél-koreai termék, aminek a fotóján egy harmadik márka szerepel azonos saját magával:

Egy kuponos autórádió vásárlási élményemet szeretném megosztani mindenkivel, nehogy más is úgy járjon, ahogy én. November elején vásároltam a Kupon Napok nevezetű kuponos oldalon egy Soundrace típusú autórádiót. A célnak megfelelőnek látszott, nézett is ki valahogy, megrendeltem, kifizettem, vártam. Egészen gyorsan meg is érkezett, de mivel nem én vettem át, csak 2 nappal később tudtam a kezembe fogni a terméket, akkor láttam, hogy nem azt küldték, amit hirdetnek. Element-23, ez áll a dobozon, és egy ufó fej. Kicsomagoltam (az eredeti doboz nem volt másba csomagolva, csak egy vastag cellux volt az, amivel le volt zárva), hogy mi is van benne, hátha a termék hasonlít arra, amit vettem. Volt benne ugyan egy rádió, de nem olyan.

Olvasson tovább!

Eltűnt a HTC a Telenor szervizében (frissült)

2013.12.04. 15:38 | jackyll | komment

Naiv ügyfél mikrofonhibával vitte be telefonját a Telenorhoz javítani, de ők egy hónap után azt bírták mondani, hogy a HTC azt üzeni, hogy 38 ezerért cserélik a kijelzőt, merthogy karcos, és emiatt szerintük nem garanciális. A készüléket viszont azóta sem tudta visszaszerezni, bár a HTC már ígért egy teljesen új telefont, de ők sem hívják:

Október 18-án bevittem egy HTC okostelefont egy Telenor üzletbe, garanciális javításra. A mikrofonnal volt baj, néha működött, néha nem. Elkészítették a munkalapot melyen 2, maximum 4 hét határidő volt feltüntetve. A készülék azóta sem került vissza hozzám, pedig már kétszer is voltam benn az említett Telenorban. Se telefonhívás, se sms, semmi.

Mikor letelt az 1 hónap, bementem és kérdeztem, hogy mi történt. Azt mondta az értékesítő, hogy a HTC ajánlatot tett nekem a kijelző teljes cseréjére, amit 38 ezer forintért elvégeznek. Érdekesnek találtam, hisz mikrofon gonddal adtam le a telefont, a magyarázat az volt, hogy karcos a kijelző és emiatt nem érvényes a garancia. Elég higgadt ember vagyok, gondoltam mindegy, megoldom máshol, nem kell a garancia csak küldjék vissza a telefont. Megértették, elfogadták.

Olvasson tovább!

Csak egy tévén nézhetők a Telekomnál a HD-csatornák

2013.12.04. 14:15 | jackyll | komment

E. a szerződés megkötése után értesült róla, hogy két darab beltéri egységük közül egyszerre csak egy képes HD-műsorokat prezentálni:

Gyanítom hogy minden szolgáltatónál így van, én pont T-s ügyfél vagyok. Megérkezett a mi kis lakótelepünkre is a digitális kánaán, fénykábelen jön minden! Tévé, internett, még a telefon is! Becammogok az ügyfélszolgálatra, végigbeszéljük alaposan a szerződés minden részletét, hűségidő, első pár hónapban akciós-utána emelkedő díj, ésatöbbi. 2db televíziónk van, 2db dobozt kapunk majd (ez később fontos lesz).

Aláírom, hazérek büszkén, hogy talán sikerült minden banánhéjat elkerülnöm. A szolgáltatás amúgy jó, tényleg hasít a net, viszonylag jó a tv csatornakiosztása, a STB menürendszere átlátható, még a nagyi is megtanulta a műsorújságot. Nna, akkor lássuk a HD tartalmat. Hopi, a képernyőn megjelenik egy nagy HD-felirat, a kép alján egy üzenet, hogy bizony vagy a másik STB-on is HD műsort néz valaki, vagy én épp rögzítek egy HD műsort, szóval most én nem fogok olyat nézni.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása