Tékozló Homár

Mi a csuda az a light all inclusive?

2014.09.12. 14:39 | Homár Hilda | 202 komment

unnamed.jpg

Hú, de ügyesen tördelélték a fenti hirdetést! Azt esetleg érdemes tesztelni, hogy az all inclusive szókapcsolatot a Siófok előtt vagy után veszi észre az egyszeri olvasó, de az hétszentség, hogy az első sor végére egy lényegtelen kis hülyeségként odabiggyesztett light elsőre nem éri el az ingerküszöböt. Pedig elég fontos kis szócska. Ez jelenti ugyanis azt, hogy ez esetben nem egész napos korlátlan italfogyasztásról meg sznekekről van szó, hanem valami másról - amit egyébként a csomag tartalmának részletezésénél nem is különösebben titkolnak. Nincs mit tenni emberek, fogyasztani csak olvasva és értelmezve meg guglizva szabad. (Utóbbival egyébként olyan csudálatos cikkekre bukkanhatunk, mint ez az all inclusive-tól varacskos disznóvá váló magyarokról szóló gyöngyszem.)

Tisztelt Homár Szerkesztőség!

Családos emberként próbálom a pihenésünket a legkedvezőbb feltételekkel megvásárolni különböző kuponos-akciós oldalakon és még soha nem csalódtunk, viszont a minap első alkalommal szerettünk volna foglalni a csak1nap.hu oldalon. A mellékelt "all inclusíve light ajánlattal" szembesültünk, mely -az "apróbetűs" rész átolvasása után- nemhogy italfogyasztást, de még rendes ebédet sem tartalmazott. Felháborítónak tartom a csak1nap.hu részéről a vásárlók ilyenforma félrevezetését, becsapását. A részletek elolvasása után természetesen érdeklődtem az ügyfélszolgálatuknál is ahol röviden közölték, hogy bizony náluk ilyen az All inclusíve.

Olvasson tovább!

Nem mindenhol töpörödik a töpörödő Hazai tej! FRISSÜLT!

2014.09.12. 09:05 | Homár Hilda | 63 komment

10676149_738941989476314_7104931384518911293_n.jpg

Tegnapi posztunkban már hüledeztünk egy sort a Sole-Mizo által gyártott, CBA-ban fotózott Hazai tejen, ami 1 liternek tűnik, de valójában csak 900 ml. Erre nem kiderül, hogy a paszományos tejet lehet kapni az Auchanban is, de az idegenszívű hiperben (mindenki kapaszkodjon meg!) 1 literes a Hazai! Igaz, a fotók alapján ez egy zsírszegény UHT tej, a CBA-s meg félzsíros és nem UHT, de akkor is, hogy az úristenben van ez kérem! Azt ugye nem is merem feltételezni, hogy a CBA _direkt _ gyártatott magának szokásfelrúgó, magyarbeugratós 9 decist.

Persze rákérdezünk az érintetteknél a jelenség okaira, de addig is, aki nem felejti el, csekkolja már legyen szíves a környékén lévő boltokban a Hazai tejet, lássuk, hol, mekkora kiszerelésben, milyen áron, hogyan egységárazva árulják! Köszi. 

UPDATE 09.16.15:15
Ezt a nem igazán túlbeszélt választ kaptuk a Sole-Mizo-tól:

Tisztelt Hölgyem!

 Köszönjük, hogy továbbította felénk a Hazai tejjel kapcsolatos fogyasztói észrevételt.  

A két termékfotó, két különböző termékhez tartozik, mivel a Hazai tej kiszerelése eltérő a tej eltarthatóságától függően.  A Hazai tej UHT űrtartalma 1 l, a friss dobozos pedig 900ml-es.

Rendszerünk folyamatos tökéletesítéséhez szükségünk van vásárlóink visszajelzésére is, ezért köszönjük, hogy jelezte nekünk észrevételét.

Üdvözlettel,

 P. Lívia
Projekt menedzser

Akasztják a hóhért: posztol a multis ügyfeles

2014.09.11. 14:23 | Homár Hilda | 100 komment

Folytatódik "Képzeljük magunkat a másik helyébe" népnevelő sorozatunk, az Akasztják a hóhért. Ezúttal egy multi - talán mobilszolgáltató - ügyfélszolgálatosa tartja a tükröt. Az ordítozással semmit nem lehet megoldani alapvetéssel mélyen egyetértünk, de a "ctrl+v bullsit nagyon sajnáljuk levél" azért rosszul esett ám!

Sziasztok! Régóta olvasom a homárposztokat, néha nagyon könnyen orvosolható bullshit dolgokkal nehezítik meg az emberek az életüket. Erre próbáltam válaszolni posztommal, hátha valaki megfogadja. És nem utolsó sorban kíváncsi vagyok a hozzászólásokra is, hogy ebben a kicsi, társadalmilag kissé visszamaradott országban hogyan fogadják a pult másik végén álló ember véleményét. Üdv.: xy

 

Hogy is van ez? Vásárlók könyve és üzletvezető kérése?

Egy multinacionális cég ügyfélszolgálatán dolgozom. Napi munkám során mindig igyekszem megoldani az ügyfelek problémáját, segítek nekik, ha szolgáltatásokat és termékeket vásárolnak tőlem. Tényleg kedves és segítőkész vagyok, ha valamit nem ért egyből az ügyfél elmagyarázom neki még egyszer, a jogi szöveget elmondom közérthetően. Visszatérő ügyfeleim vannak, akik ragaszkodnak hozzám, hiszen minden esetben azt és csakis azt kapják, amit megbeszéltünk, nincs semmi átverés.

Olvasson tovább!

A literes tej is megkezdte a töpörödést

2014.09.11. 09:16 | Homár Hilda | 178 komment

IMG_20140909_200244.jpg

Már a liter sem a régi. A Hazai tej elnevezésű Sole-Mizo termék dobozára felkerült a paszomány, és ezzel együtt eltűnt egy deci belőle. További homárpozitív megoldással ezt ráadásul nem is sikerült jeleznie az árcímkénél valamelyik CBA-nak. Gábor jelentiése a nemzeti tejfrontról.  

Kedves Homár!

A képen látható tej, azt hiszem túlmutat önmagán és jól illusztrálja az ország viszonyait.
"Bizony, az igaz magyar csak magyar terméket vesz, hogy ezzel támogassa a jó magyar temékek becsületes és tisztességes magyar gyártóit, a galád, csaló multikkal szemben." - szól az agymosó propaganda azoknak, akik ha valamin azt látják "magyar", "nemzeti", "hazai" azonnal elélveznek és nem kérdeznek semmit.

Olvasson tovább!

Ejnye, cserecipőre nem adnak számlát a Foot Lockernél

2014.09.10. 14:22 | Homár Hilda | 131 komment

DSC_0617_074_2010-01-23_14-16-33_640x425.jpg

Az odáig oké, hogy szó nélkül kicserélték a 4 hónapos lyukasorrú cipőket a Foot Lockernél, hiszen lábbelikre 2 év szavatosság van. De mi az, hogy nem adnak számlát a régi helyett ráfizetéssel vett cipőkre, meg, hogy akkor folyamatosan új cipője lehet a kölyöknek??? Inkább ne lyukadjon ki egy 25 ezres cipő pár hónap alatt! Persze  a vásárlók hibája is, hogy eljöttek számla nélkül, de az okostojás férfiolvasók emlékezzenek vissza, milyen volt kamaszfiúnak lenni, az öntudatos nénik meg csak legyenek simán empatikusak. (Az üzletfotót innen kölcsönöztük.)

Tegnapi nap fiam és csapattársa visszavitt 2 pár Adidas Torsion cipőt a Váci utca 11. sz alatt lévő Foot Locker üzletbe, mivel mindkettőjük cipőjének 4 hónap után kilyukadt az orra. 

A cipőket készséggel kicserélték, a srácok nagyon örültek rádobtak még 1000 ft-ot az eredeti 24.990-ft-ra kaptak egy új cipőt és elégedetten eljöttek. Viszont az újonnan választott cipőkről sem, számlát, sem nyugtát nem kaptak. Csupán hazahoztak egy pénzvisszafizetésről szóló (azt hiszem) visszáru nyugtát, ami a tönkrement cipőről szólt.

Olvasson tovább!

A "Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot" több mint 40 napot jelentett a Hello HD-nél

2014.09.10. 09:48 | Homár Hilda | 67 komment

4f4e7176c08cc.pngTamás meglévő tévés előfizetését szerette volna netes előfizetéssel felturbózni a Hello HD-nél. Ehhez képest egy jólfejlett öntudatosvevő-levél született az esetből, méghozzá példamutatóan higgadt hangnemben. Ami igencsak dícséretes, tekintve a több mint 3 hónapja húzódó ügyet és az olyan apró finomságokat, mint a "közel 45 napig nem hívtak vissza ".

Hello HD
M. Ágnes, vevőkapcsolati igazgató részére

Tisztelt Ágnes,

Közel 6 éve vagyok előfizetője a korábbi Antenna Digital szolgáltatásnak. Idén tavasszal szerettem volna meglévő előfizetésem bővíteni Duo csomagra. A weblapon május 13-án megrendeltem a szolgáltatást, amiről aznap automatikus visszaigazolást is kaptam. A levél egy megrendelés visszaigazolás volt. A benne szereplő módon vártam, hogy megkeresnek, nagyjából egy hónapig; én közben kétszer is kerestem Önöket. Valamikor június közepén hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot, és ha nincs telefonelőfizetésem, akkor nem tudnak szolgáltatást nyújtani.

Olvasson tovább!

Csak az alattvaló-típusú vásárlókat bírja az RS Bútor

2014.09.09. 14:41 | Homár Hilda | 64 komment

maxresdefault.jpg

Az Erzsébet-utalvánnyal való fizetésnél vannak megkötések, nem vagyok biztos benne, hogy az RS rugalmatlansága tehet a sztori ezen részéről, de az mi, hogy, ha több kiválasztott bútorból az egyik rendelős, a másik meg nem, akkor nem tudják félretenni a raktáron lévőt a másik megérkezéséig, hanem a jószerencsére kell bíznia magá az embernek? Hermész csendben zokog a sarokban.

Tisztelt "Homár",

Sajnos Magyarországon nagyon sok helyen úgy gondolják, hogy a vevő dolga az, hogy megvegye a terméket, az "eladó" dolga pedig az, hogy megpróbálja elhárítani a vevő próbálkozásait, és minimálisra csökkentse a vevői igényekre, elvárásokra való reagálást. Ennek kiváló példáját tapasztaltam nemrégiben az RS Bútor budaörsi áruházában.

Olvasson tovább!

Tud-e áfás számlát adni a BKV új jegyautomatája?

2014.09.09. 09:06 | Homár Hilda | 98 komment

5594954_fb46ef5cfb6b7c1cfb55ef29a7ba26ee_wm.jpg

Nálunk is felbukkant a sarkon a csodagép, amivel végre a megállóban lehet jegyet vásárolni, nem kell elzarándokolni a metróig vagy a korúti újságosig (ja, az már meg is szűnt). Azt nem néztem ki belőle, hogy bérletet is ad (tudom, rá van írva), az áfás számlát meg pláne, így aztán nekem csak egész kicsi csalódás Laci esete.

Üdv!

Arra gondoltam, hogy megkönnyítem a saját dolgom, és az esedékes havi bérleteimet (pesti meg még egy környéki) megveszem a hozzánk telepített csillivilli tapipados autómatából. Amikor megnéztem, egész jónak tűnt a gépezet, aránylag logikus menüvel, és mivel megtaláltam a "nem természetes személy" opciót, megörültem, hogy tud adni áfás számlát.

Olvasson tovább!

Kérés nélkül aktivált mobilnet-csomag a T-nél HELYREIGAZÍTÁSSAL FRISSÜLT!

2014.09.08. 13:44 | Homár Hilda | 157 komment

sim-cards-communications-mobile.jpg

Nem tudom, mennyire jogos kívánság, hogy ingyen mentsenek le telefonszámokat a régi SIM-kártyáról az újra, de az biztos, hogy nem kóser, ha kérdés nélkül aktiválnak fieztős szolgáltatásokat. Mondjuk Robi észnél volt mindkét esetben, mégha az első megoldásával egy csomó mindenkinek eszébe sem jutott volna próbálkozni. Pedig nekem is van olyan idősebb nőrokonom, aki mindenhol alkuszik. Ezt úgy kell érteni, hogy MINDENHOL. Nemcsak piacon meg a kínainál, hanem plázás ruhásboltokban meg bútorboltokban is simán rákérdez, hogy esetleg kaphat-e valamilyen kedvezményt. És tudjátok mit?  Általában kaphat!

Sziasztok!

A régi telefonom tönkrement, és szükségem volt egy másikra. Bementem az egy T-pontba, előadtam, mit szeretnék. Új telefon, készpénzért, 2 éves hűséggel. Sima ügy.

Viszont az én díjcsomagom már nem rendelhető, választanom kellett újat. Rendben, hasonló havidíj, hasonló percdíjak. Fontos a mobilnet, eddig kihúztam havi 200 megabájt adatforgalommal, most is elég lesz. Új SIM-kártya szükséges, mert az új telefonba már csak micro-SIM passzol. Ügyfélszolgálatos csaj elintézte ezt is. Kifizettem a telefont, kártya a helyén. Kértem, hogy amíg elugrom reggelizni, töltse fel kicsit, ne merüljön le nap közben. Persze, semmi gond.

Olvasson tovább!

Ezt figyuzd: erkölcsi alapon méri a patikus, hogy kinek ad vissza pontosan

2014.09.08. 09:16 | Homár Hilda | 186 komment

pHygieia.jpg

Zavarbaejtő őszinteséggel megírt vallomással indul a levél, ami inkább randiblogra készült irománynak tűnik, mint Homár-esetnek, de aztán a vízparti hangulatba belerondít a rideg valóság. Ami akkor is tök gáz, ha levonom belőle, hogy levélírónk valószínűleg elég érzékeny állapotban leledzhetett, hogy a hétvégi ügyelet tényleg szívás bír lenni, és, hogy mindenkinek lehet rossz napja.  

 Az egészségügyben tényleg mindent lehet?!

Érdekes, vagy inkább megdöbbentő történettel, és bicskanyitogató témával fordulok Önökhöz. 28 éves felnőtt nő vagyok, aki nem akarja elfogadni azt az etikátlan bánásmódot, amivel a minap találkozott.

A nyár, a jó idő, a vízpart hangulata az egyik hétvégén engem is magával ragadott, és megismerkedve egy nagyon szimpatikus fiatalemberrel, bizony áldoztunk a szerelem oltárán. Rövid ismeretségünk alatt nem voltam bedrogozva, nem támolyogtam ordenáré részegen, és nem minden hétvégén engedek ismeretleneket a lábam közé.

Olvasson tovább!