Az Extreme Digital és az idő nem barátok (és nemcsak azért, mert a cég olyanokat bír írni, hogy "Rendelésed átadtuk a Futárszolgálatnak, melyet 2000.01.01. szállít ki."), Tibor pedig egy hete nem tud mosni emiatt. Mi - minden visszafogottsága ellenére - a hónap egyik legkeményebb olvasói levelét köszönhetjük e viszonynak.
[csúnyaszó] Extreme Digital
Múlt pénteken online vásároltam tőletek egy raktáron lévő terméket, amit azonnal online fizettem is. Azt ígértétek (a weboldalatokon, és még a visszaigazoló emailben is), hogy 2 munkanapon belül megérkezik a termék. Ez szerény számításaim szerint e hét keddet jelentette.
Mivel ezt kedd késő délutánig nem sikerült megoldanotok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatotokat (akikről kiderült, hogy a vásárlói panaszok meghallgatásán kívül semmire sem alkalmasak). Hosszas beszélgetést követően azt a határozott ígéretet kaptam, hogy bár a szállítás elmaradása a ti hibátok, ezen a héten pénteken megkapom a megvásárolt terméket. És ha a vezetőség felé panasszal szeretnék élni, akkor azt írásban tehetem meg.