Tékozló Homár

Nyílt levél az Extreme Digitalnak

2015.05.15. 17:44 | Homár Hilda | 236 komment

extreme_digital_1.jpg

Az Extreme Digital és az idő nem barátok (és nemcsak azért, mert a cég olyanokat bír írni, hogy "Rendelésed átadtuk a Futárszolgálatnak, melyet 2000.01.01. szállít ki."), Tibor pedig egy hete nem tud mosni emiatt. Mi - minden visszafogottsága ellenére - a hónap egyik legkeményebb olvasói levelét köszönhetjük e viszonynak.

[csúnyaszó] Extreme Digital

Múlt pénteken online vásároltam tőletek egy raktáron lévő terméket, amit azonnal online fizettem is. Azt ígértétek (a weboldalatokon, és még a visszaigazoló emailben is), hogy 2 munkanapon belül megérkezik a termék. Ez szerény számításaim szerint e hét keddet jelentette.

Mivel ezt kedd késő délutánig nem sikerült megoldanotok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatotokat (akikről kiderült, hogy a vásárlói panaszok meghallgatásán kívül semmire sem alkalmasak). Hosszas beszélgetést követően azt a határozott ígéretet kaptam, hogy bár a szállítás elmaradása a ti hibátok, ezen a héten pénteken megkapom a megvásárolt terméket. És ha a vezetőség felé panasszal szeretnék élni, akkor azt írásban tehetem meg.

Olvasson tovább!

A boltban undokok, de a kommunikáció tök oké a Sparnal

2015.05.15. 09:24 | Homár Hilda | 179 komment

spar-logo_svg.png

Az alábbi poszttal eredetileg a Spart akartuk kutyázni, aztán mielőtt megjelent volna, olvasónk beszámolt a fejleményekről. Bár természetesen az említett üzlet összes dolgozója továbbra is sürgősen nézzen magába, azt is mondjuk ki, hogy a Spar kommunikáció remekül csinálja a dolgát.

A levél:

Tisztelt Tékozló homár!

Számtalanszor botlottam bele a XIII.kerületi SPAR Szupermarket (Országbíró u. 38-42) kis, apró trükkjeibe, ahol a termék akciós ára nem oda van téve, ahol az aktuális termék van.  Például A táblás csoki 100-assal olcsóbb, de csak ugyanazon márka x.y. ízesítésű (fel van sorolva apróbetűvel vagy 5) fajtája. Az ártábla a másik oldalra van rakva, ahol szintén ugyanazon márka, de nem akciós árú, más ízű csokijai vannak. Ha fizetés után észreveszed, odavezetnek, és megmutatják, hogy nem látod hülyegyerek, csak ezekre a fajtákra van akció. Persze... nem láttam, nem figyeltem, elnézést.

Olvasson tovább!

Helyfoglalás (egy bizonyos) érkezési sorrendben FRISSÜLT

2015.05.14. 14:55 | Homár Hilda | 102 komment

logo_1.jpg

Andrea színházba ment, aztán az ott tapasztaltak alapján rittyentett egy nemzetkarakterológia gyorselemzést nekünk. Hogy következtetései túl messzemenőek-e, azt alul lehet véleményezni, de ettől tök függetlenül: minek írják rá a jegyre, hogy érkezési sorrend van, ha nem így csinálják? 

Néhány napja a Nemzeti Táncszinház egyik délutáni előadásán voltam két kisovodással, a Hagyományok Háza adott otthont az előadásnak. Mivel a jegyen az állt, hogy érkezési sorrendben lehet leülni, ezért korán mentünk.

Kiderült, hogy iskolai csoportak vannak főleg, ezért besoroltunk az első mögé. De kiállítottak bennünket a sorból, mondván: az a szokás, hogy az egyéni jeggyel érkezők (jelzem, mi többet fizettünk a jegyért) megvárják, amíg mindenki leül és akkor foglalhatják el a helyüket csakis az utolsó sorban.

Olvasson tovább!

A UPC mobiltelefon, ami sosem érkezik meg FRISSÜLT

2015.05.14. 09:47 | Homár Hilda | 56 komment

upc_hivatalos.jpg

A telefont majd egy hónap alatt nem sikerült kiszállítania a UPC-nek. Bezzeg a részszámla-kiállítás egyből ment! És a magyarázatok között mi az a próbálkozás, hogy ballagás miatt van csúszás??? 

Kedves Homár!

Április közepén (19. vasárnap) rendeltem online a UPC-től egy mobiltelefont részletfizetéssel. Következő nap telefonon érdeklődtem a részleteken iránt, hamarosan feldolgozzák, minden rendben. Péntekre (24.) sikerült is feldolgozniuk, a várható szállítás 28. kedd, de mint kiderült lehet 1-2 nap csúszás, nem probléma. A visszaigazolásban leírták, hogy 26-tól számláznak minden hónapban, gondoltam nem is lesz ez gond. 

Olvasson tovább!

Ha ez a prémium támogatás, milyen lehet a normál?

2015.05.13. 16:11 | Homár Hilda | 65 komment

unnamed_5.jpg

Samsung, Telemax és egy csalódott Krisztián, akinek azt ígérték, hogy ő lesz a világ közepe, aztán valahogy mégsem jött össze.

Kedves Homár !

2014.11.08.-án vásároltam az Euronicsban Samsung Galaxy S5 sorozatú telefonomat. Mindegyik széria megvolt már, soha egyikre sem volt panaszom, tette a dolgát, ahogy egy prémium telefonnak kell. Szerencsére nem volt dolgom a Samsung ügyfélszolgálattal. 2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék, és onnantól kezdve a telefon használhatatlan lett, fényképezni, alkalmazásokat megnyitni lehetetlen volt, pillanatok alatt lemerült, megkeserítve ezzel a mindennapi munkámat.

Olvasson tovább!

Nem nagyon akaródzik a fizetés a bankoknak

2015.05.13. 09:30 | Homár Hilda | 121 komment

4450723931.jpg

Ahogy zajlik az élet devizahitel-fronton, úgy jönnek a panaszok. Ezúttal az elszámolós résszel minden rendben volt, a kfiizetéssel viszont vannak problémák. 

Kedves Hilda!

Eddig csak lelkes rajongója voltam az oldalnak és a kommentelők jó részének, most azonban eljött az én időm. 

A múlt héten (17. naptári hét) megkaptam a Ráfázen banktól egy 2006-os személyi kölcsönöm "Ügyfélértesítő"-jét. Mivel a törlesztési időszakban kicsit elúszott anno a CHF a forinthoz képest elég kedves kis összeget, kicsivel több, mint 60.000 forintot állapítottak meg részemre, "tisztességtelenül felszámított összeg"-ként. Mivel nem is számítottam rá így nagyon jól esett.

Olvasson tovább!

A Telekom nem bírja követni a Posta újításait? FRISSÜLT

2015.05.12. 14:36 | Homár Hilda | 50 komment

qr_code_without_logo-1.png

Tele volt a net tavaly ősszel azzal, hogy végre a Magyar Posta szintetlép, és több más újítás mellett kötelezővé teszi a QR-kódot a csekkeken. Juhéjj XXI. század, viszlát sorbanállás! Robi is reménnyel telt szívvel várta a január 1-et, hogy aztán jó nagyot koppanjon. Állítása szerint  ugyanis a T egyelőre csak a kód helyét teszi rá a csekkre,. Talán hogy ne legyen olyan sokkoló a változás? Rákérdezünk.

Kedves Homar,

Közérdekű bejelentéssel kérlek, hogy ha időd engedi, kérdezz utána a megfelelő helyen annak, hogy akkor most 2015 eleje óta kötelező-e a QR-kódok nyomtatása a géppel teljesen kitöltött sárga és fehér csekkekre, vagy sem.

Olvasson tovább!

A hősök köztünk járnak

2015.05.12. 09:58 | Homár Hilda | 35 komment

hero.jpg

Szabolcs még áprilisban borult ki azon, hogy 2 órát váratta a Vodafone, mert a problémája (biztosítási ügyintézés) mindenki másnál hátrébb van sorolva a rendszerben. A Vodafone bocsánatot kért, de Szabolcs szerint nem eléggé, ezért továbbment. Nem is hiába.

Kedves Hilda!

A vodafone panasszal kapcsolatban küldenék egy kis update-et.

A panaszkönyvi beírásra és az emailben tett panaszra válaszul kaptam egy semmitmondó levelet a Vodától, hogyhát ez egyszeri eset volt, sok volt a sorbanálló stb. stb.

Abszolút nem mondanak igazat, ezt a helyszíni tapasztalat és a saját munkatársuk is megerősítette amikor az eset történt, ezt le is írtam korábban, direkt várakoztatják a lehető legtovább a biztosítós ügyfeleket.

Olvasson tovább!

Fahéj-gate a debreceni Auchanban FRISSÜLT

2015.05.11. 10:40 | Homár Hilda | 317 komment

93a9ca04201aa6cfccb1131e47cc12be_xl.jpg

A bolt termékeit kézzel összetaperoló vevő nem a kedvencem, de azért az, hogy egy önnön fontosságába vetett hittől dagadó, túlmozgásos biztonsági őr képes legyen rendőri asszisztenciát is mozgósítani egy ilyen ügyhöz, azért elképesztő.

A debreceni Auchanban történt, 2015.04.29.-én, a következő eset:

Barátnőmmel az önkiszolgáló kimérős cukorkák és egyebek részlegen, vettünk néhány édességet. Nézegettünk több féle terméket, miközben megakadt a szemem az egész fahéjon, amint egy műanyag doboz alján árválkodtak néhányan. Na mondom, mennyi illata, aromája lehet még ennek a szegénynek itt pőrén hagyva, ezzel közelebb hajoltam a dobozhoz megszagolni, érezhető –e a fahéj illata. Sajnos nem érződött. Kivettem egyet – kézzel, mert a többi dobozzal ellentétben itt nem volt kiszedő kanál – az orromhoz emeltem és tovább szaglásztam, majd odaadtam a barátnőmnek, ő érez-e rajta fahéj illatot. Ő sem érzett, így arra jutottunk, ez a fahéj ebben a formában már csupán díszítésre jó, semmi másra. Majd barátnőm visszatette ama egy darab egész fahéjat dobozába, és továbbálltunk.

Olvasson tovább!