Tékozló Homár

A hét miértje: nem lehet rajta a teljes telefonszám a hívásrészletezőn?

2015.05.29. 15:38 | Homár Hilda | komment

red-question-mark-hiv-atmla.jpg

Pusztuljak el, ha értem. Az általam HÍVOTT számokat nem láthatom teljes egészében a hívásrészletezőben adatvédelmi okokból? Dehát én hívtam őket??? Érti ezt valaki? A hivatkozott MNHH rendeletet itt lehet bogarászni.

Üdv T. Homár!

Szokványos dolog történt velem: egy kiugróan magas összegű hívást találtam a telefonszámlámon, de nem emlékeztem, milyen számot hívtam másfél hónappal azelőtt. Nosza, felhívtam a UPC-t, ahol tájékoztattak, hogy egy nyilatkozatot kell kinyomtatnom, aláírnom, beszkennelnem ahhoz, hogy teljes telefonszámokat mutató hívásrészletezőt kapjak. Másnap pont arra jártam, bementem, aláírtam.

A nyilatkozat szövege, ami döbbenetes:

Olvasson tovább!

Életbiztosítás ≠ élet+biztosítás

2015.05.29. 10:21 | Homár Hilda | komment

posta_biztosito_1.jpg

Iszonyú fontos lenne az iskolákban alap gazdasági és pénzügyi ismereteket oktatni, hogy a mai gyerekeket felnőve már ne érhessék olyan csalódások, mint Attilát, aki láthatóan elég naiv hozzáállással próbálja a családi költségvetés kis hajóját a pénzügyek zátonyokkal és szirénekkel teli viharos tengeren navigálni - pont, mint a lakosság elsöprő többsége. Mert azt azért ő sem gondolhatta komolyan, hogy egy 21 évre kötött biztosítást pár év után visszavásárolva majdnem annyit fog visszakapni, mint amennyit befizetett. (lásd. 2.2-es és 15.1-es pont, no meg a költségek.) Ettől az még nagyon nincs rendben, ha Attila soha, semmilyen kimutatást, elszámolást nem kapott. Utóbbi okáról megkérdezzük a Posta Biztosítót.

Kedves Tékozló Homár!  

Szeretném egy biztosításom rövid történetét okulásként elmesélni.

Volt egy "Postanyugdíj Program Stabil" életbiztosításom2012 május elsején kezdődött a kockázatviselés, 21 évre szólt a szerződés évente 3%-al emelkedő havidíjjal, a 3. év az első visszavásárlási lehetőség. Most május 4.-én kértem őket, hogy élnék a lehetőséggel. 3 év után a szerződés szerint 90%-on visszaveszik.

Olvasson tovább!

(Állítólag) teljes körű garancia

2015.05.28. 14:10 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-05-27_12_19_28.png

Megint kiderült, hogy olvasni kell sokat és alaposan, meg kérdezni, de néha az sem elég, mert így is simán kiderülhet egy a boltban teljes körűnek becézett garanciáról, hogy kenhetjük a hajunkra akár egy közönséges üstszájgumi miatt is, ami egy kis genyó, "erős elhasználódásra hajlamos"  alkatrész. Hát kösz.

Kedves Homár!

2012 januárjában mosógépet és hozzá az eladó javaslatára G10 5 éves teljeskörű garanciát vásároltunk az Euronicsben. Mint utólag kiderült, nem kellett volna.

Olvasson tovább!

Asztal mellől felülbírált kárigény FRISSÜLT

2015.05.28. 09:46 | Homár Hilda | komment

allianz_logo.jpg

Iszonyú lassú ügymenet, egymásnak ellentmondó információk, felülbírált kárigény, semmirevaló ügyfélszolgálat. Biztosítós történet bírósági végkifejlettel.

Kedves Homár,

Továbbított levelek formájában megosztanék Veled egy történetet,  ami lassan egy éve húzódik az említett biztosítóval. Az ő válaszaikat azért nem továbbítom, mert gyakorlatilag nincs mit :-).

Tavaly júliusban a saját garázsomban egy térkővel betörték az autóm jobb első ablakát. Rendőrség, biztosító jött, utóbbi a kárt felvette, ajtókárpitot és a bőr üléshuzatot cserére írta fel. Rendőrség a nyomozást lezárta, az alkatrészeket elkezdtem beszerezni, mivel japán autó, így hetekig tartott a szállítás.

Olvasson tovább!

Mennyit nyert József a kuponoson?

2015.05.27. 14:23 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-05-26_12_29_08.png

Úgy tűnik a mai a nap klasszikus Homár-ügyeké. Ezúttal kuponos találat jön, ahol úgy tűnik, kár nem, csak csalódás érte a vásárlót. A kuponosok működéséről itt és itt lehet olvasni, általánosságban mondva pedig érdemes tájékozódni mielőtt lecsapunk valami kihagyhatatlannak tűnő ajánlatra.

Tisztelt Tékozló Homár!

Elnézésüket kérem a zavarásért. Igyekszem röviden ismertetni az esetünket. Ha úgy találják, jelentessék meg, hogy másnak is felhívja a figyelmét a „kuponos” szolgáltatók által ígért „megtakarításokra.”

A Vedd Velem „kuponos” társaság (1054 Budapest, Honvéd u. 8. Mobil: +36-30-454-0062) az Interneten a következő utazást hirdette: Cinque Terre - Csillagtúra Itália legvarázslatosabb településein. Annak ellenére, hogy most már „lejárt”-nak tünteti fel, azért még olvasható, hogy az eredeti ár 129.990 Ft és az általuk ajánlott ár 69.990 Ft. Vettem is részünkre a 2015.szeptember 14-20-i időszakra, 2 darabot, meg is kaptam, írták, hogy most 120.000 Ft-ot takarítottam meg.

Sajnos csak utána néztem meg a feltüntetett Fratelli Gordoni Utazási Iroda honlapját és mentem el az irodába is. Hangsúlyozom semmi veszteség nem ért. Azonban:

Olvasson tovább!

Egy üzenet, amiért senki nem vállalja a felelősséget FRISSÜLT/ Megjött a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. válasza is

2015.05.27. 09:19 | Homár Hilda | komment

24041.jpg

Parkolós sztorink jó rég volt. Már azt lehetett hinni, hogy működik a rendszer. Ági sztorija véget vet ennek az idilli állapotnak. A lényeg benne van a levélben, akit a részletek is izgatnak, csekkolja a galériát. Az alapján annyi érdekesség mindenképp van, hogy a Telekom vagy mást mondott a Nemzeti Mobilparkolásnak, mint Áginak, vagy utóbbi hivatalos szerv nem tud olvasni. Mindenestre futunk egy kört az ügyben.

Kedves Homár!

Biztosan rengeteg parkolási büntetéssel kapcsolatos sztori érkezik hozzád, de saját esetem kapcsán arra a következtetésre jutottam, hogy a nemzeti mobilparkolási rendszer startja óta még a résztvevőknek sem sikerült tisztázni, kinek mi a felelőssége az új felállásban. Egy a biztos: a nemzeti pingpong szerencsére itt is működik,és ha nem akarom, hogy pár éves hiábavaló hivatalhoz szaladgálás után behajtsák rajtam a vagyonná duzzadt büntetést, jobb, ha azonnal fizetek. A történet röviden:

Olvasson tovább!

Bevásárlás vérrel és méreggel

2015.05.26. 14:40 | Homár Hilda | komment

in-logo-claim-weiss.jpg

Minihorror véres vásárlóval. Persze lehet kötözködni, hogy Kata nem várta elég türelmesen az elsősegélyt az információnál, de, hogy balesetveszélyes bevásálókocsiknak nem lenne szabad a placcon lenni, az biztos.

Kedves Homár!

Ma, a Pünkösd előtti szombaton délelőtt elmentem bevásárolni a XX. kerületi Intersparba. Tudom, hogy jobb ilyenkor elkerülni, de tegnap munka után már nem értem oda zárásig.

A bejárat előtt voltak bevásárlókocsik szép számmal, három sorban, de hiába próbálták a vevők szétrángatni őket, miután beledugták a pénzt, nem sikerült, így a kifelé tartóktól próbáltam szerezni (nem mindig sikerül, mert van, aki letolja a parkolóba). Végre hozzájutotta egyhez, az úr, aki átadta előre szólt, hogy nincs fogantyúja, de a semminél az is jobb volt.

Olvasson tovább!

Tchibo 3+1 elcseszett akció Next Level FRISSÜLT

2015.05.26. 10:02 | Homár Hilda | komment

tchibo_logo.png

Nem lennék a Tchibo-ügy felelősének a helyében, lehet, hogy ő sincs már ott. Mindenesetre a háttérben tovább zajlik az ügy, egyre jobb részekkel. Ezúttal nem egy megrendelt, de ki nem vitt, vagy kivitt, de oda nem adott cuccról van szó, hanem egy konkrétan leszállított darabot kér vissza a cég. A FogyVéd. korábbi állásfoglalása alapján ez max. egy Szép Próbálkozás díjas levél marad, de azért rákérdezünk még egyszer.

Kedves Homár!

Folytatásos Tschibo-sorozatom legújabb fejezetét szeretném megosztani Önökkel, most éppen a már átvett csomag visszaküldését szeretnék elérni. Ha nem tévedek, több helyen is sántít a történet.

Érdeklődnék, hogy mások is kaptak-e ilyen levelet, illetve kérem vélemányezzék a Tschibo által leírtakat. A levelet csatolva küldöm.

Köszönöm, Attila

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása