Tékozló Homár

A Spar nem akarja, hogy ott vegyük a rántott csirkének valót

2015.01.16. 15:37 | Homár Hilda | 123 komment

spar_3_.jpg

Nagyot futnak ma a húsos részlegek. Alábbi panaszosunk a Sparban próbálkozott, de a bolt egy mesterhármas védvonallal megakadályozta a vásárlást. A pénztárgépbe más egységárat felvinni, mint a kiírt? Ügyes! A panaszra azzal védekezni, hogy rossz áron mér a mérleg? Brilliáns! Az egészet masszív agresszív viselkedéssel megtámogatni? Igen! Remek ötletek, fantasztikus kivitelezés. Dóra háziasszony valószínűleg legközelebb nem náluk keresi majd a csirkemellet vasárnapra.

Kedves Homár!

Bemásolom Nektek is a Sparnak írt levelemet. Már sokadszor vernek át, de a mai viselkedésük végleg betett.

Kedves Spar!

A mai napon vásároltam a dunaújvárosi Interspar hentespultjából ~60 dkg csirkemellet. A pultban egyértelműen ki volt téve, hogy 1299 Ft/kg az ára. A hölgy lemérte, odaadta, a matricán is ez az ár szerepelt, eszerint mérte a húst, minden rendben volt. Majd a pénztárnál szembesültem azzal, hogy a vonalkód lehúzása után a pénztárgép 1699 Ft-os áron húzta le a terméket.

Olvasson tovább!

Napi fúj: zöld hús duplanullás akcióban az Auchantól

2015.01.16. 13:34 | Homár Hilda | 44 komment

 

Kedves Homár!

Hétvégén sikerült ezt a darált húst lőnöm a Dunakeszi Auchanban. Le volt árazva, mivel 11-én lejár. Sebaj, 10-e van, este felhasználjuk! Otthon ért a dupla meglepi: a felül szép vörös darált hús alul zöld színben játszott. A címkét átvilágítva pedig fény derült az eredeti árra is: az Auchannak sikerült az 599 Ft-os húst 599 Ft-ra leakcióznia. Csak tudnám, ebből hogy hozták ki a 8%-ot...

Zárt szekrényből fújták meg a pénzt a Műjégpályán FRISSÜLT 2X

2015.01.16. 09:41 | Homár Hilda | 83 komment

mpalya03.jpg

Én egyszer voltam életemben a Műjégpályán, akkor is nyár volt és valami undergrund fesztivál, szóval az öltözőkhöz, pláne a mágneskártyákhoz nem nagyon tudok hozzászólni, de a zárt szekrényből eltűnő pénz elég para. Bea kitette az állítását az asztalra, kíváncsian várjuk a Jégpálya álláspontját is. 

Sziasztok!

Sajnos van egy igen friss és annál kellemetlenebb élményem a Városligeti Műjégpálya problémakezelési metódusával kapcsolatban. Nyílt levélben próbáltam hozzájuk fordulni, de úgy gondolom, hatásosabb, ha egy ilyen közkedvelt fórumon is közzéteszem a dolgot. Kérlek, tegyétek ki az oldalra, kártérítés reményében szeretném, ha minél szélesebb körben elterjedne a hír. Előre is köszönöm szépen.
Bea

Olvasson tovább!

Elállni a vásárlástól könnyű, visszakapni a pénzt nehéz FRISSÜLT

2015.01.15. 15:02 | Homár Hilda | 157 komment

images.jpeg

Hát az szuper, hogy az Emag a törvény szerint kötelező 14 napos elállási jogot megfejelte eggyel és náluk 15 napig küldhetjük vissza a nem tetsző cuccot, de talán jobb lenne, ha maradnának a minimumnál, viszont egyből visszaadnák az árát. Tibor 6 hete rendelt egy notebookot, 5 hete várja vissza a pénzét.

Szervusztok,

Én azzal a problémával állok szemben emagéknál, hogy 2014 nov. 25-én rendeltem meg egy notebook-ot. A terméket online fizettem ki. November 27-én 13:05-kor vettem át a csomagot. A kibontottam nem volt összetörve minden tartozéka megvolt bekapcsolt, így nem izgultam.

Este vettem jobban szemügyre amikor fel szerettem volna telepíteni az általam használt porgramokat, hogy ez bizony nem magyar billenytűzetes. Ekkor egy kicsit felszisszentem, mert ajándékba szántam apámnak, akinek igen hiányzottak volna a magyar ékezetes betűk. Ekkor azért még nyugodt voltam, mert online vettem (15 napos elállási jog és csókolom).

Olvasson tovább!

Végtelen ciklusba került a T-ügyfél FRISSÜLT

2015.01.15. 09:46 | Homár Hilda | 68 komment

2009-05-20_1242802842_telekom_nachhaltigkeitchina.jpg

a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel  a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott információk alapján történő beállítás nem sikerült, keresse fel a T-től kapott 

Kedves Hilda!

Az elmúlt időszakban költözés kapcsán ütköztem olyan, mindez idáig láthatatlan falakba, melyet a T csoport lassan már szánalmas szolgáltatási színvonala állít elénk.

2014. augusztusában költözés következtében határozatlan időre felfüggesztettük az édesanyám nevén lévő internetszolgáltatást, megjegyzem 14 éve van előfizetésünk otthoni internetszolgáltatásra.

Olvasson tovább!

Így is lehet: csavarok az osztrák kütyücégtől

2015.01.14. 13:37 | Homár Hilda | 64 komment

drawn_wallpapers_positive_energy_013748_.jpg

Hogy ne mindig csak a nyivák legyen, tessék egy hepiendes poszt.

Kedves Homár!

Az alábbi történetben az egyetlen negatívum, hogy a cég nem magyar.

Karácsonyra megleptem magamat egy számítógép-alkatrésszel (érdeklődők kedvéért: CPU hűtő), amiről beszerelés közben kiderült, hogy hibás: nem lehetett rendesen rögzíteni, lötyögött a helyén.

Olvasson tovább!

Na de akkor, hogy is van ez az ingyen led izzó mizéria?

2015.01.14. 09:13 | Homár Hilda | 75 komment

 

ingyen-led-izzo.png

Teszi fel a címbeli kérdést a Pauer-land, aztán kifejti a feladatot ("Regisztráld magad és akkor Te is részt veszel az ingyen led izzó játékunkon.") nem elhallgatva a részleteket sem ("ha szeretnéd megtudni, hogy nyertél-e, ahhoz neked kell jelentkezni nálunk és szólni, hogy nyertél") igazán lacafaca és ködösítés nélkül ("mert mi nem szólunk, nem telefonálunk, nem küldünk e-mailt, sőt egyáltalán nem csinálunk semmit"). Aztán már csak ezt a semmicsinálást kell folytatni. Esetleg jelentkezhetne a járókelő, aki dec. 21-én megkapta Laci csomagját.

Kedves Homár!

Nem régen elkeveredtem a pauer-land.hu oldalra, láttam a játékot az oldalon. Meg kell adni a nevet, e-mail címet és már be is kerültél a kalapba. December 21-én az én nevem volt a lista tetején, örültem mint majom a farkának pont karácsony előtt nyerek stb. (és a fa alatt is lett volna valami...na jó nem ;] ).

Olvasson tovább!

Mért van a hirdetésben tálca, ha valójában külön kell megvenni?

2015.01.13. 14:13 | Homár Hilda | 81 komment

screenshot_2015-01-13_10_11_12.png

T. Jánosnét teljesen feldúlta tálca nélkül érkező fürdőkabinja, a feszítő indulat pedig egy igazi drámai monológot eredményezett. T. Jánosné állapota tök érthető. Ha a Mall.hu egy sablonszöveg helyett olyan szép, egyértelmű infókkal árulná az E129C-t, mint mondjuk a Mozaik vagy a BK szakáruházak, akkor talán nem lenne egy düh és csalódottság által alanyi költővé tett vásárlója és egy Homár posztja. 

Üdvözlöm!

Nem tudom mit tegyek!
Rendeltem egy Sanotechnik E129C WALK-IN Sarokkabint,meg is érkezett,sajnos nem Én vettem át!
Kiderült,hogy nem adtak hozzá tálcát!

Olvasson tovább!

Így várják a vásárlót a KIKA világában

2015.01.13. 09:42 | Homár Hilda | 25 komment

287_mobilebanner.jpg

Nekem új volt, hogy a Quattro Mobili integrálódott a KIKÁ-ba, de mondjuk az is, hogy valaki egy ígéretre alapozva 4 hónapig  várja türelmesen, hogy foglalkozzanak a panaszával. Minden együttérzésem olvasónké, de, ha ennyire langsam történik a semmi, akkor  paprikázza fel magát, és támadja meg valamelyik - praktikusan mondjuk a Lehel úti - áruházat személyesen vagy a lokáltelefonon. Hajrá!

Kedves Homár!

Az alábbi történetet a KIKÁ-ról osztanám meg veletek.

Július közepén vásároltam egy ebédlőgarnitúrát az akkor még működő Quattro Mobili nevű cégtől. A cég végkiárusított, és jelezték, ha bármilyen garanciális problémám lesz, a KIKÁ-hoz forduljak, mert a cégük beolvad a KIKÁba. 

Szeptember elején meg is érkezett rendben a garnitúra, azonban egy-két helyen sérülten vettem át. Azonnal jeleztem a problémát az akkor utolsó napjait számláló budaörsi telephelyre, ahol a KIKÁ-hoz irányítottak ismételten. Írtam a KIKÁnak szeptember 09-én a megadott http://www.kika.com/hu/info-kapcsolat/kapcsolat/ kontakt mailen.

Ezt követően kb 3 hét múlva telefonon egyeztettem az egyik Lehel úti munkatársukkal, aki azt ígérte utána néz, és telefonon/mailben keresni fognak. A KIKA központi telefonos elérhetősége elérhetetlen. Azóta sem kerestek/reagáltak. Kb. ennyit törődhetnek a vevőikkel….

No name VS. márkaszerviz. Ön hova vinné a drága óráját szervizelni?

2015.01.12. 16:23 | Homár Hilda | 150 komment

certina-ds-action-diver-automatic-chronograph-watch-1.jpg

Péter  f i k c i ó s  posztjában az általa megszemélyesített főhős először infarktust kap, majd rájön, hogy lehet, hogy madárnak nézik.  Házi feladat: elképzelni  a sztorit mondjuk a legendásan halvérű Berki Krisztiánnal a főszerepben. Update: És az milyen, hogy mint Lenina Huxley felhívta rá a figyelmet, szinte szóról-szóra ugyanilyen Homár-eset volt már 2 éve is.

Kedves Homár!

Az alábbi, néhány napja velem megtörtént esetet szeretném megosztani mindenkivel a segítségével, nehogy mások is hasonló helyzetbe kerüljenek, ha a leírt szolgáltatóknál járnak.

Kb. két évvel ezelőtt vásároltam egy Certina típusú órát egy óraszalonban. Nem milliós kategória, de a maga 170eFt-os árával már nem is a legolcsóbb – egy elegáns, szolid kivitelű, minőségi óra. Ékszereket nem hordván döntöttem egy ilyen óra megvásárlása mellett, hosszú időre terveztem megvenni, maximálisan elégedett voltam, és vagyok is vele.

Olvasson tovább!