Tékozló Homár

Még csak mutatóban sem volt a dobozban az álruhás meggyes-marcipános

2015.12.11. 15:28 | Homár Hilda | 157 komment

lisse_3_20151205_125036.jpg

Kicsit kekecnek tűnhet István ezzel a szaloncukor-üggyel, de szerintem, ha az ember szaloncukor-válogatást vásárol, aminek a dobozán 4 féle cuki szerepel, akkor bizony jogosan várja el, hogy ne csak a legolcsóbb zseléssel meg kakaóssal legyen kitömve a doboz. Az meg tényleg nem tűnik nagy elvárásnak, hogy egy panaszlevelet értelmezzenek, mielőtt válaszolnak rá.

Kedves Homár!

Egy kedves Karácsony előtti szaloncukor vásárlás történetét szeretném megosztani veled.

2015.12.03-án vásároltam a helyi Tesco áruházban egy hazai szaloncukor válogatást. A dobozán 4 féle szaloncukor volt feltüntetve: zselés, meggyes-marcipános, kókuszos, rumos-kakaós-mazsolás. Kifizettem érte az 1399 ft-ot (prémium?).

Olvasson tovább!

Rébuszokban beszélő postás hozza a nem átvehető csere-jegyzőkönyvet

2015.12.11. 09:37 | Homár Hilda | 46 komment

1569836_1.jpg

"Mostanra már mindenki ideges itthon" - írja Tamás, és teljesen érthető a dolog, mert már olvasni is idegölő a levélben sorjázó próbálkoztunk, kerestük, telefonáltunk, kérdeztük stb. szavakat. A legszebb az egészben még így is a postán kiküldött, de a postás együttműködése nélkül ki nem bontható csere-jegyzőkönyv. 

Tiszelt Homár Blog! 

Most én is csatlakoznék egy történettel a Lenovo - Telemax duóval kapcsolatban.

2015. Július 28.-án vásároltunk egy Lenovo Flex 2 notebookot. A notebook másfél hónapot bírt. Feltehetőleg a merevlemez adta be a kulcsot. A garanciafutárt próbáltuk minden módszerrel megrendelni, a végén a lenovo.txm.hu oldalon jártunk sikerrel.

Olvasson tovább!

A Tesco nem találta meg a tökéletes helyettest

2015.12.10. 15:04 | Homár Hilda | 107 komment

tesco.jpg

Volt már posztunk annak kapcsán, hogy a Tesco házhozszállítás helyettesítő termékeket alkalmaz készlethiány esetén. Az világos volt akkor is, hogy az ÁSZF-ben ezt rendesen jelzik, az is, hogy ezeket a termékeket nem feltétlenül kell átvenni, sőt kérdésünkre azt is elmondták, hogy milyen algoritmus alapján kerül épp az a póttermék a csomagba. De láthatóan nem mindenki örül ennek a rendszernek. Önnek az a fontos, hogy legyen 6 karton teje, vagy fontos, hogy melyik márka tehene legel rajta? Bökjön a válaszra a poszt alatt.

Kedves Homár!

Legelső Tesco-s házhozszállítási élményemet szeretném megosztani veletek. Vasárnap adtam le rendelést a következő termékről:

- 24 x Viwa Vitaminvíz Multivitamin grapefruit-citron
- 24 x Viwa Vitaminvíz Vitality vörösáfonya

Ezt az automata azonnal vissza is igazolta. A kiszállítást kedd délelőttre kértem, a munkahelyemre. Rendelést módosítani kiszállítás előtti nap 23 óráig lehet, amivel én éltem is, vettem mellé egy édesítőszert, ez a sztori szempontjából mellékes, de a teljesség kedvéért leírom. A módosítás után ismét jött egy visszaigazoló email a fenti 2x24 vízről es immáron az édesítőszerről is. A Tesco-tól mas emailt nem kaptam.

Olvasson tovább!

Elállási jog vs. hibás teljesítés

2015.12.10. 10:12 | Homár Hilda | 51 komment

screenshot_2015-12-08_15_56_20.png

Vackot küldünk, de mivel vacak, ezért nem állhatsz el, hanem majd jól megszervizeljük neked. Érdekes logika mentén próbálozik a kander.hu. A levelezést mindeképp érdemes  végigolvasni, mert nagyon szépen látszik, ahogy az udvarias határozottságból mindkét fél a befeszült határozottságra vált át.  A végén pedig megtudhatjuk, hogy kinek van igaza.

Tisztelt Tékozló Homár!

Vettem egy alaplapot a kander.hu weboldalon. Már ott sánta volt az egész, hogy cseh cégtől kaptam számlát, de még nem engedtem a rossz gondolatoknak teret. Aztán a rendelt termék nem megfelelően működött. Mivel ez a szakterületem, hamar felmértem, hogy a típussal gondok lehetnek, így 2 nap után jeleztem a vevőszolgálaton, hogy a vásárlásnál az elállási jogommal szeretnék élni. Na ekkor kezdődött a mellébeszélés, mely már bohózatba illik.

Olvasson tovább!

Megint egy vásárló, aki nem tud rendesen járni

2015.12.09. 15:54 | Homár Hilda | 97 komment

humanic_logo_svg.png

A cipős sztorik általában sok mindenben hasonlítanak egymásra, tipikus vonásuk pl. hogy a szakértő jól megszakérti, hogy a vevő lába meg járársa tehet az egész kialakult helyzetről.  Itt összefoglaltuk korábban, hogy mit lehet tenni ilyen esetekben. 

Kedves Homár!

Egymás után tönkrement két, szinte teljesen ugyanolyan cipőm, melyeket a Humanicban vettem. Egyik alkalommal a cipő volt a selejtes, másik alkalommal már a járási sajátosságom volt a hiba okozója. Mit lehet ebben az ügyben tenni? Van még esélyem visszaszerezni a cipő árát?

Olvasson tovább!

Szeretne 1 helyett 2 banknak tartozni kétszer annyival?

2015.12.09. 10:04 | Homár Hilda | 114 komment

100002000000062a000001ecc3fdbab9.png

Így csinálja.

Kár, hogy a bankok az esetek speciális volta és az érzékeny adatok miatt nem szoktak általános okosságokat megosztani, pedig nagyon jó lenne tudni, hogy hogyan kerülhetjük el, hogy a hitelkiváltásnál hasonló történjen velünk.

Kedves Homár!

Történet arról, hogyan dupláztam(ták) meg a 10 800.000 forintos hiteltartozásomat pár nap alatt.

Unicredit Banknál levő hitelemet hitelkiváltással próbálom rendezni a CIB Bank segítségével. Megkaptam az igazolásokat, kettőt is mivel árfolyamgát is volt, és így két külön hitelként kezelték. Az első igazolásokat még szeptemberben szereztem be, de mivel az ügyintézés húzódott, ezért másodszor is kértem igazolást október végén a fennálló kölcsöntartozásról. Ezen a dokumentumon minden adat nyomtatva szerepel !(Ez később fontos.)

Olvasson tovább!

Tippek-trükkök, hogy flottul menjen a számhordozás

2015.12.08. 16:32 | Homár Hilda | 32 komment

telenor_logo_1.png

A számhordozás általában nem egyszerű, de ebből a posztból legalább az kiderül, hogy hogy kell ezt jól csinálni. A titok, a hóközi zárás kérése. A másik titok, amit nekem súgtak: az új szerződést érdemes bevinni adategyeztetésre a régi szolgáltatóhoz, hogy aztán ne dobhassák vissza az egészet hibás adatokra hivatkozva.

Kedves Homár, 

Telenoros előfizetői számlám megszüntetése után kerültem kellemetlen helyzetbe.

Idén szeptember 5-én látogattam meg egy Telenor partner üzletet az Auchan Pilis Solymárban, azzal a kéréssel, hogy szeretném az előfizetésem lemondani szolgáltatóváltás miatt. Az ügyintéző segítőkész volt, kérdeztem tőle, hogy van-e ilyenkor felmondási idő vagy bármi apróbetűs rész, mire ő készségesen megnyugtatott, hogy hivatalosan 8 nap, de ez igazából nekik szól, mivel 8 napjuk van ilyenkor a számla megszüntetésére.

Olvasson tovább!

A Best Byte lecsengeti a Black Fridayt

2015.12.08. 10:07 | Homár Hilda | 104 komment

copied-logo_tjju5m0l_1.jpg

Vajon létezik, hogy mindenhol elképesztően flottul zajlott idén a Fekete Pénteken? Vagy csak csendes apátiában várják az olvasók a megrendelt cuccaikat? Az biztos, hogy ez az első reklamáció nálunk azóta meg nem kapott termék miatt. Nem akarom nagyon védeni a Best Byte-ot, mert az biztos nincs rendben, hogy nem értesítik a vásárlót majd egy hétig, hogy ez a vásárlás nem jött össze, az meg pláne nem oké, hogy egy levélre nem reagálnak, de azt speciel szerintem csinálhatják, hogy x darabot akcióznak csak a készletből.

Hali!

Csak egy szokványos magyar mentalitású fekete péntekes story. 

Annak rendje és módja fennmaradtam éjfél után, hogy elsők között tudjak vásárolni. Sok mindent nem is sikerült csak 1 db mégpedig a BestByte-tól egy 64gbos Samsung pendrive-ot 5.799ftért.

Olvasson tovább!

Telekom, a váratlan húzások mestere

2015.12.07. 14:39 | Homár Hilda | 66 komment

telekom-logo.jpg

A mai nap beugratós kérdése: vajon a HD-s beltéri egységet kell leadni a Telekomnál, ha a HD-t mondja le az ember? A választ gondolom midneki sejti, de megpróbáljuk megtudni a jelenség okát is.

Sziasztok!

Korábban már írtam nektek egy posztot a Telekomról, melyben arról írtam, hogy nem igazán megy nekik a neten megrendelt tévékészülék kiszállítása. Nos tévém azóta sincs, de most egy új történetet szeretnék elmesélni.

Egy SAT tévé előfizetésem van náluk három darab beltéri egységgel. Ebből egy HD felbontású, kettő pedig nem. A sors úgy hozta, hogy egy 50 kilométerrel arrébb lévő városba költöztem. Ezen az új helyen már volt tévé szolgáltatás, de a régit sem mondtam le, mert a családom többi tagja igényt tartott rá. Ezért az általam használt (HD-s) beltérit szépen visszaraktam a gyári dobozába, és a költözésnél magammal vittem, míg a másik kettő pedig maradt a családnál.

Olvasson tovább!

Akit a Media Markt és Samsung együttes erővel tett boldoggá

2015.12.07. 09:22 | Homár Hilda | 90 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

Nem ahhoz vagyunk szokva, hogy az érkező posztok agyba-főbe dícsérnek egy szolgáltatót, pláne kettőt, erre tessék! Olyan jó néha ilyet olvasni.

Kedves Homár

Azért néha történnek olyan kellemes dolgok is, amik egy kicsit megalapozzák bennem az érzést hogy ha lassan is, de mégis közeledünk úgynevezett, kultúrált ügyfélkezeléshez. A történet röviden:

Úgy döntöttünk, TV-nket lecseréljük, aminek keretében eladjuk az eddig megelégedettséggel használt Sony TV-t. Bogarászva a netet, a Media Markt-nál találtam egy 160k-ról 130-ra leárazott Samsung Smart TV-t. Tekintve hogy a Skype nálunk kardinális kérdés, és egyértelmű választ nem találtam arra a kérdésre hogy ez az TV támogatja-e, elkezdtem csevegni a Samsung ügyfélszolgálattal, ahol némi nyomozás után azt a választ kaptam hogy “Igen. A Skype támogatott a kiszemelt TV-n.”

Olvasson tovább!