Egy igazi állatorvosi ló kerekedett Doki netes tévévásárlásából. A saját gyenge pontjait ő maga is felsorolja, a webshop és a futárszolgálat érvelési és egyéb hibáira tanácsadóink világítanak rá.
Sziasztok
A történetem a következő:
Hosszabb ideje szemezgetek valamilyen 65"-os LCD TV-vel, nem televíziózásra hanem elsősorban játékhoz és néha-néha egy film megnézésére. Eddig egy projektort használtam de eljárt felette az idő, nem HD felbontású stb. Így aztán nem volt feltétel, hogy ismert márka legyen, elsődleges szempont az ár és a méret.
Nemrég rábukkantam egy megfelelő paraméterekkel rendelkező készülékre egy ismert apróhirdetési oldalon (probléma no.1) egy kis vidéki kereskedés hirdetésében (probléma no.2) Mivel azért viszonylag tudatosnak gondolom magam, utánanéztem a kereskedésnek (weblap karbantartás alatt, már kb. egy hónapja, de a facebook oldal működik), a TV-nek (nem írtak róla rosszakat a felhasználók), fel is hívtam a kereskedőt, mert vásárlás előtt megnéztem volna azért, mit veszek. Megegyeztünk, hogy felhozza a budapesti üzletükbe és felhív. Aztán nem hívott, én pedig úgy gondoltam, hogy nem várok tovább, megveszem a neten keresztül, nagyon sok dolgot vásároltam így már, több százezer forint értékűeket is, talán egyetlen egyszer volt problémám, akkor az eladó vert át (hozzáteszem ugyanezen az oldalon vásároltam, intő jel lehetett volna), de nem számottevő összeggel. Szóval belecsaptam a lecsóba, katt vásárlás, katt ingyenes házhozszállítás (probléma no.3). Értesítés megjött, hozzák a TV-t.