Tékozló Homár

Kis horpadásból nagy repedés és óriási tanulság

2016.10.28. 17:04 | Homár Hilda | 102 komment

shutterstock_128482979.jpg

Egy igazi állatorvosi ló kerekedett Doki netes tévévásárlásából. A saját gyenge pontjait ő maga is felsorolja, a webshop és a futárszolgálat érvelési és egyéb hibáira tanácsadóink világítanak rá. 

Sziasztok

A történetem a következő:

Hosszabb ideje szemezgetek valamilyen 65"-os LCD TV-vel, nem televíziózásra hanem elsősorban játékhoz és néha-néha egy film megnézésére. Eddig egy projektort használtam de eljárt felette az idő, nem HD felbontású stb. Így aztán nem volt feltétel, hogy ismert márka legyen, elsődleges szempont az ár és a méret.

Nemrég rábukkantam egy megfelelő paraméterekkel rendelkező készülékre egy ismert apróhirdetési oldalon (probléma no.1) egy kis vidéki kereskedés hirdetésében (probléma no.2) Mivel azért viszonylag tudatosnak gondolom magam, utánanéztem a kereskedésnek (weblap karbantartás alatt, már kb. egy hónapja, de a facebook oldal működik), a TV-nek (nem írtak róla rosszakat a felhasználók), fel is hívtam a kereskedőt, mert vásárlás előtt megnéztem volna azért, mit veszek. Megegyeztünk, hogy felhozza a budapesti üzletükbe és felhív. Aztán nem hívott, én pedig úgy gondoltam, hogy nem várok tovább, megveszem a neten keresztül, nagyon sok dolgot vásároltam így már, több százezer forint értékűeket is, talán egyetlen egyszer volt problémám, akkor az eladó vert át (hozzáteszem ugyanezen az oldalon vásároltam, intő jel lehetett volna), de nem számottevő összeggel. Szóval belecsaptam a lecsóba, katt vásárlás, katt ingyenes házhozszállítás (probléma no.3). Értesítés megjött, hozzák a TV-t.

Olvasson tovább!

A Note 7 csereprogram megkezdődött - csak nem a Telenornál

2016.10.28. 09:35 | Homár Hilda | 82 komment

12898542_a12c644b7f7c7e42cb1c3a7704b838cc_wm.jpg

Ha önnek is Note 7-e van, vigye már vissza, az Isten szerelmére! - írta az Index is 2 napja. Könnyű ezt mondani! Imre mást se szeretne, mint megszabadulni Az év technikai kudarca cím nyertes készülékétől, de azt mondja, hiába nyújtja a Telenornak, ott egyelőre hátratett kézzel beszélgetnek vele. Megkérdezzük őket a dologról.

(Szegény Note 7 tulajdonosok itt találnak hasznos információkat.)

Kedves Homár!

Azért írok Neked, mert ma szakadt el a cérna a Samsung Galaxy Note7 visszahívásával, és a Telenor hozzáállásával kapcsolatban.

Ugyebár mint tudjuk, a Samsung 2016.10.11-én globálisan kivonta a forgalomból a jelzett készüléket. A hivatalos közlemény szerint, aki ilyen készüléket vásárolt, vigye vissza oda ahol vásárolta, ott majd kicserélheti egy másik készülékre, stb.

Lassan egy hónap telik el, de a Telenor semmilyen formában nem keres, telefonos érdeklődéseimre normális választ nem képes adni, a Telenor üzletekben semit nem tudnak, csak hadoválnak össze-vissza, de nem cserélik a készüléket. Pedig a Telenor központi telefonos ügyfélszolgálata egyszer(!) annyit mondott hogy BÁRMELYIK Telenor üzletben kicserélik a készüléket.

Olvasson tovább!

Sokat tud várni egy horgász, de ennyit?

2016.10.27. 15:50 | Homár Hilda | 30 komment

shutterstock_129514334.jpg

Oké, a horgászok türelmes emberek, de azért azzal vigasztalni egy panaszára hónapok óta megoldást váró vásárlót, hogy "3,5 hónap még nem is olyan rossz, másnak 6-9 hónap is kijutott már", azért elég kemény.

Kedves Tékozló Homár blog!

Az én történetem nem igazán bővelkedik fordulatokban, megosztani csak azért osztanám meg veletek mert a környezetemben sokan felkapták a fejüket egy lassan 4 hónapja húzódó garanciális ügyre így talán másnak még hasznos lehet.

Röviden a kis történet tehát egy horgászbot vásárlással kezdődött a dunakeszi Walterlandban, ami 100 EUR körüli árával már nem a legvacakabb fajta. A derék horgászbot az első horgászat alkalmával, annak közép részén egész egyszerűen szétreccsent. Mivel én a sikeres emberekkel ellentétben a csendes, békés horgászatban, és hasonló életfelfogásban hiszek, szépen bevittem az eladó üzletbe a botot, mivel még csak néhány hónapos volt és alig-alig használt, a garancia is érvényes. Régóta vásároltam ott, eddig nem volt semmi okom panaszra.

Olvasson tovább!

Íme, egy boldog BKK ügyfél!

2016.10.27. 10:15 | Homár Hilda | 49 komment

screenshot_2016-10-27_09_56_11.png

Eleget nyüstöltük már a BKK-t, nem beszélve az automatáiról és a panaszkezeléséről, itt az ideje, hogy hangot adjunk annak is, ha működik valami. Lehet, hogy a kifejezetten visszafogott, udvarias és tárgyszerű panaszlevél a titka?

Sziasztok,

Szeretném megosztani veletek egy pozitív BKK-s sztorimat, csak hogy korrekt legyen a tájékoztatás.

2016. október 4-én két jegyet vettem egy automatából készpénzért, de az automata az 1.000,- Ft-ból nem adott vissza semmit. 300,- Ft végül is nem akkora tétel, de feldühített az ügy, ezért azonnal írtam egy levelet a BKK-nak:

Olvasson tovább!

Napi rejtélyes eset: akivel fizettetni próbál a T, az nem vett semmilyen VR szemüveget

2016.10.26. 11:28 | Homár Hilda | 93 komment

telekom-logo.jpg

A Telekom augusztus 18-án valakinek eladott egy S7 Edget meg egy VR szemüveget. Ez eddig tiszta sor: a T egy forgalmazó, az emberek meg vásárolnak dolgokat. A csavar az ügyben az, hogy ez a valaki nem István volt, mégis az ő számláján bukkant fel a tartozás. Nem csak ő kíváncsi arra, hogy hogyan lehetséges ez.

Köszönöm Telekom az ügyfélélményt!

Feledhetetlen, amikor szeretnéd elutalni a Telekom számládat, de észreveszed, hogy egy Samsung Galaxy S7 Edge és egy Samsung Gear VR szemüveg „boldog“ tulajdonosa lettél időközben és ott vár egy kifizetetlen számla is.

Felhívom az ügyfélszolgálatot, majd továbbkapcsolnak. Az úriember segítőkész és szép lassan kiderül, hogy a vásárlás valóban az én egyik számomra történt, mégpedig a mobilnet előfizetésemére. 

Jelzem, hogy bár örülnék egy S7 Edgenek, pláne egy virtuális szemüveggel, de én sajnos nem vásároltam ilyet, sőt a Telekom üzletek közelében sem jártam majd két éve. Azt mondja erre, hogy ez akkor is az enyém és mint én is látom a dátumon, augusztus 18-án vásároltam. Mondom neki: DE ÉN NEM VÁSÁROLTAM ILYET! Illetve folytatom: Nézzék meg a szerződésen az aláírásomat, nem fog egyezni! Kéri várjak, beszél egy kollégával. Várok.

Olvasson tovább!

Mission impossible: Szentendréről Budapestre busszal

2016.10.25. 12:15 | Homár Hilda | 110 komment

screenshot_2016-10-24_14_18_34.png

Tamás és néhány utastársa busszal szeretett volna Szentendréről Budapestre jutni. Nem tűnik egy nagyívű tervnek, sőt különösebben kivitelezhetetlennek sem. De csak addig, amíg az ember meg nem próbálja!

Egyáltalán nem tisztelt volánbusz menedzser team!

Abban a reményben írok, hogy veszik a fáradtságot elolvasni a levelemet. Először számos gondolat volt bennem a szüleikről, erősen korlátozott agykapacitásukról, szakmai inkompetenciájukról és a jókora karóról a seggükben. Ezt most mellőzöm, de a véleményemen nem változtat, hogy úgy tűnik, bürokrata, seggfejek egytől-egyig.

2016. október 22-én, röviddel 16 óra után a szentendrei állomásról szerettem volna Újpest-városkapuhoz utazni. A jegyvásárlási lehetőségeket az automatákra csökkentették, sem pénztárban, sem az autóbuszokon nem lehet jegyet venni, a sofőrök udvariatlanul zavarják az embereket az automatákhoz. Gondolom, ez számukra ukáz és ezzel is többletbevételre számítanak.

Olvasson tovább!

Egyelőre csak mellébeszélésből vizsgázott jelesre a Sony ügyfélszolgálata

2016.10.24. 10:50 | Homár Hilda | 82 komment

via GIPHY

Az ember azt gondolja, hogy amíg garanciális a mobilja, addig nagy baj nem történhet, pláne, ha a garancia meglétét és a garanciális javítás jogosultságát senki nem vonja kétségbe. Aha. Három hetes vesszőfutás naplózása következik.

Garanciás Sony telefonomnak a felső sarkában elvált a kijelzője és az USB fedelének tömítése sem állt a helyzet magaslatán. A telefont szeretem, nem volt vele bajom, de amit az alábbi cégek ügyfélkezelés címén előadnak, az minősíthetetlen. De ne szaladjunk ennyire előre...

A jótállási jeggyel és a számlával a zsebemben irány a Telenor. Első kérdés: "Hol van a töltő?" Mondom, azt ugyan minek, szemmel láthatóan mechanikai problémája van a telefonnak. Ők így akkor sem tudják átvenni, mindenképpen kell a töltő. Már majdnem sarkon fordultam, mikor mondja az eladó, hogy egyébként is jobban járok, ha én viszem el a szervizbe a telefont, pár nappal hamarabb megvan, nem kell megvárni az oda-vissza küldözgetést, még fel is írta egy IX. kerületi szerviz címét. Hurrá, ez itt van pár saroknyira, reggel irány a szerviz. Mint kiderült, valóban Sony szerviz, de öles betűkkel ki van írva, hogy mobilok javításával nem foglalkoznak. Hogy nem én voltam az első, mi sem bizonyítja jobban, hogy a pulton egy laminált A4-es oldalon ki volt írva a Cordon Electronics címe, elérhetősége. Hogy kinek volt a zseniális ötlete a Telenor-nál, hogy oda küldözgessék az ügyfeleket, rejtély. (köszi Telenor #1)

Olvasson tovább!