Tékozló Homár

Na, így legyen környezettudatos az ember!

2017.10.13. 16:14 | Homár Hilda | 50 komment

903.jpg

"A szelektív gyűjtés kialakításánál alapelv, hogy csak ott célszerű bevezetni, ahol már van szervezett hulladékgyűjtés és rendelkezésre állnak a gyűjtés-szállítás eszközei. A tapasztalatok azt mutatják a szelektív gyűjtősziget, mint egyedüli megoldás hosszú távon nem tartható." -írja oldalán a Szelektív.hu, ahol egyébként javaslatok is vannak a szigeteknél néha kialakuló ordas helyzet kezelésére. Olyanok, amik túlmutatnak a szülővárosom megoldásánál, ahol egyszerűen elbontották az összeset. Ezek a javaslatok persze már nem segítenek Ágin, aki úgy érzi, igazságtalanul büntették meg, miközben felelősségteljesen próbált eljárni. Nem úgy, mint az, akinek a kukák ürítéséről kellett volna gondoskodnia. (a fenti képet nem Ági küldte, máshol, máskor készült illusztráció a szelektiv.hu-ról)

Kedves Tékozló Homár!

A minap szereztem tudomást, hogy köztisztasági szabálysértés elkövetése miatt eljárást indítottak ellenem.

Egy nyaralóövezetben töltöttük a napjainkat (2 hónapon át), s mivel igyekszünk környezettudatosan élni a szemetet is szelektíven gyűjtöttük – gyerekünket is erre tanítjuk. Gyakran előfordult, hogy a szelektív hulladékgyűjtő sziget kukái olyan mértékben tele voltak zsúfolva, hogy az újonnan hozott hulladék már nem fért bele, így egy bekötött  szájú zsákban a szelektív hulladékgyűjtő szigeten, a megfelelő kuka mellé helyeztem el. Ez emlékeim szerint többször is előfordult, eddig két ügyről kaptam értesítést.

Olvasson tovább!

Nem elég, hogy benyeli a pénzemet az elcsesződött ATM, még én várjak hónapokat a pénzemre?

2017.10.13. 10:04 | Homár Hilda | 37 komment

shutterstock_350577482.jpg

Azt már egyszer kiderítettük, hogy sajnos, ha vagyunk annyira pechesek, és az ATM rosszul adja ki a pénzünket, akkor kénytelenek vagyunk amiatt is szívni (a fogunkat), hogy a bankoknak ilyenkor 30 nap ügyintézési idő jár. De ez még mind semmi, ahhoz az igazi, brutális, szívet tépő, gyomrot csoffasztó, vérnyomást tuningoló helyzethez képest, ha ezt a piszokságot egy nem saját bankos pénzkiadó automata teszi velünk.

Tisztelt Tékozló Homár !

Ezúton szeretném megosztani Önökkel elgondolkodtató kis történetemet.

2017.08.18.-án , X pénzt szerettem volna felvenni az Unicredit automatájából. Az automata karbantartás alatt állt-áll aznap, az sajnos nem derült ki, hogy milyen elkészültségi állapotról beszélünk, kész van, nincs kész, majd kész lesz, mindenesetre üzemben volt, semmi nem tiltotta, hogy használjam.

Az automata a kívánt összegből (X-19.000) forintot adott ki. A kártyám OTP-s , és ezen a ponton éreztem, hogy ez egy megoldhatatlan feladat lesz, végeláthatatlan füllreizzadós telefonálás, Für Elis-szel, és az összes többi klasszikussal.

Olvasson tovább!

Domino csomaggal óvatos parkolás javallott

2017.10.12. 15:53 | Homár Hilda | 49 komment

telekom-logo.jpg

N.N. ezúttal nem a halál, hanem a Telekom dominosok angyala azzal, hogy elmeséli, hogyan ne parkoljanak mobillal, ha nem akarnak úgy járni,  mint ő. 

Tisztelt Blog! Tisztelt Szakértők!

Sok Telekomos történetet olvasok itt és mostanra már csak minimálisak az elvárásaim a céggel kapcsolatban, de most mégis sikerült meglepniük és, bár soha nem gondoltam volna hogy írok, mégis elérték hogy billentyűzetet ragadjak.

Dominosként parkoltunk kb. 900 forintos egyenleggel, egy olyan helyen, ahol kb. 300 forint egy óra. Eredetileg egy órát szerettünk volna maradni, de a parkolás végén jött a meglepetés: nem tudtuk leállítani a parkolást (a STOP SMS ki sem ment a telefonról, hiába próbáltuk többször).

Innenől:
- Hívtam a parkolási társaságot, ahol azonnal elhajtottak, mondván, hogy hívjam a telekommunikációs szolgáltató a 1414-en
- Hívtam a 1414-et, de senki nem vette fel (autómata sem)
- Hívtam a rendes ügyfélszolgálatot a 1430-on, ahol összesen 3 emberrel beszétem, akik közül ketten kedvesek, de teljesen tehetetlenek voltak (inkább beszélő automaták, mint ügyfélszolgálatosok), sőt, ténybeli dolgokban is félretájékoztattak
- Végül a 3. ügyintéző egy leheletnyivel jobb volt, bár ő sem saját kútfőből, hanem hátteres kollegával folyamatosan egyeztetve.
- Ez a beszélgetés Összesen 56 perc volt (megnéztem a hívás listámat) és az álábbiak derültek ki:

A. Hiába állította az első két ügyintéző, a START és a STOP SMS-ek is pénzbe kerülnek, ráadasul \ugy tünik nem vonatkozik rájuk a "Domino Most" nevű opciós kedvezmény (probléma 1)

B. A rendszer maga úgy van kialakítva (és le-ÁSZF-ezve), hogy hiában szeretnénk csak 1 órát parkolni, úgy, hogy erre van is egyenleg, a rendszer egy sunyi húzással többlet parkolásra és/vagy nem tervezett feltöltésre kényszeríti a felhasználót, mert az elvártak helyett az alábbi történik (egy olyan példán példán keresztül érzékeltetve, ahol az SMS díja 25, a maximális parkolás 3 óra és és egy óra 300 Ft):

1. A "START" szónál a rendszer beterheli az SMS (25Ft) és a kényelmi szolgáltatás (elég rossz nevet választottak) árát (75ft), majd levonja az egyenlegből a maximálisan megengedett parkolási idő felhasználása esetén fizetett díjat (3-szor 300, azaz 900Ft), akkor is, ha ezzel lenullázza a számlátHa nincs elég egyenleg a maximális idő kihasználására (mert kevesebb az egyenleg mint 1000Ft), akkor is azonnal lenullázza az egyenleget és a maximális parkolás idejét kurtítja.
2. A szokásos nyugtázó SMS érkezik csak, amiben nem hívják fel a figyelmet a problémára (arra, hogy nullás egyenleg mellett nem lesz leállítható a parkolás).
3. Amikor az ember a parkolás végén elküldené, a "STOP" szót, maga a mobil hálózat ezt már nem engedi, mert ez az SMS 25 Ft volna, de egyenleg már nincsen, mert olyan összeg van blokkolásban, amit fel nem használt parkolásért vont le a rendszer.
4. Ilyenkor az ember nyilván nem érti miért nem megy el a STOP, hiszen volt elég egyenlege (először telefon, majd hálózati problémára gyanakodtunk) és nincs más választása, mint hogy azonnal rohan feltöltési lehetőséget keresni, vagy akarata ellenére bebukja maximális parkolási idő fel nem haznált részét is (probléma 2).

C. Teljesen inkompetens az ügyfélszolgálatnak az a része, amit az ügyfél el tud érni és azt aki a háttércsoportból helyesen tudna válaszolni valamire, kifejezett kérésre sem hajlandóak kapcsolni, így a beszélgetés állandó bizonytalaságból, félretájékoztatásból és hivástartásból áll, úgy hogy az ember egy végtelen hívás végén még így sem lehet biztos a dolgában (probléma 3). A mi esetünkben a 3 ügyfélszolgálatos egyik sem tudta megmondani, hogy miért nem tudjuk megállítani a parkolást.

Bónusz: az első két ügyfélszolgálatos közül az egyik azzal hitegetett, hogy a kollágájuk majd leállítja nekünk a parkolást telefonos kérésre, hogy a hiba keresése közben legálább már ne kelljen fizetni (elálltunk a parkoló helyről) de a végén ezt is megtagadták, hiába próbáltam ragaszkodni hozzá, ill. hiába rendelkeztem minden szükséges információval (személyes adatok, jelszó stb.). Az volt a válasz, hogy rendszerük erre nem alkalmasa.

A beszélgetés során elhangzott valami olyasmi, hogy azért működik így a rendszer, mert nincs jobb. Attól az esettől eltekintve, hogy a "nincs jobb"-at úgy ertik, hogy a "kizárólag a Telekom szempontjából nézve nincsen jobb", cáfolni szeretném, hogy ennél ne lenne jobb megoldás és minden bizonnyal tisztességesebb. Állításunk alátámasztására néhány példa a lehetséges megoldásokra:
- Mindent megoldana, ha STOP szót ingyenesen, vagy nullás egyenleg mellett is lehetne küldeni.
- Ha ez nem megy, akkor a rendszernek nem szabadna semmit előre blokkolnia, hanem ahogy telik az idő, úgy vonná le a jogos díjat az egyenlegből. Ez lenne a legtermészetesebb és legéletszerűbb megoldás.
- Ha a Telekom ragaszkodik blokkolás-alapú rendszerhez, akkor a maximális parkolási időhöz tartozó díj blokkolásakor a STOP SMS elküldéséhez tartozó díjcsomag szerinti összeget nem szabadna blokkolnia a rendszernek. Ez lenne a legtermészetesebb és legéletszerűbb megoldás, arra az esetre, ha a szolgáltató ragaszkodik a blokkoláshoz.
- Ennél még egy fokkal kifinomultabb megoldás, ha a STOP-hoz tartozó díjat is blokkolja, de az nem használja fel parkolásra (nem számítja bele a parkolási időbe), hanem majd csak akkor használja ha az adott parkolásra vonatkozó STOP SMS érkezik. Ha ilyen nem érkezik, akkor a 25Ft vagy jóváíródik, vagy a parkolásra felhaználásra kerül. stb.

Kérdéseim a fórumhoz és a szakértőkhöz:

Probléma 1 : Rendben van-e, hogy a szolgáltató magasabb áron (25 Ft) méri a parkolási SMS-eket, mint amit a saját tájékoztatója ( https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/domino-most állít: "9 Ft Percenként és SMS-ként hálózaton belül belföldön és az EU-ban" (tekintettel arra, hogy a START és a STOP SMS-ek hálózaton belül üzenetek) arra hivatkozva, hogy az ÁSZF-ben ez a magasabb díj van, azaz ellentmondás van az ÁSZF és az egyéb hivatalos tájékoztat's között és a szolgáltató az ügyfélre nézve a hátrányosabb díjat alkalmazza?

Probléma 2 : Ekepzelhető-e, hogy a Telekom rendszerének működése és/vagy annak ÁSZF-je a fent leírtak vonatkozásában tisztességtelen? Ha igen, milyen lehetőségei vannak az ügyfeleknek és hatóságoknak a múltra nézve kompenzációt, a jövőre nézve pedig változás kikényszeríteni?

Probléma 3 : Van-e barmi kötelem a vonatkozó jogszabályokban, annak kapcsán, hogy ha a szolgáltató hivatalos ügyfélszolgálata rendszeresen, az ügyfél kárára helytelen tájókoztatást ad, pl. díjszabási ügyben?

Üdvözlettel:

N.N.

 

Kedves Homár Olvasó!

Az általad felvetett probléma valóban bosszúságra adhat okot, és vélhetően sokakat érinthet.

A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény (Kkt.) 9/D.§ (2) bekezdése értelmében „A helyi közutakon, a helyi önkormányzat tulajdonában álló közforgalom elől el nem zárt magánúton, valamint tereken, parkokban és egyéb közterületeken járművel történő várakozás biztosítását célzó közszolgáltatást a tulajdonos, illetve aMagyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (Mötv.) 16/A. §-a szerinti szolgáltató köteles ellátni.” Az ezen helyeken történő várakozás a tulajdonos, illetve a szolgáltató és avárakozási terület igénybevevője közötti polgári jogi jogviszony, amelynek alapján -a Kkt. 9/D.§ (6) bekezdése szerint- a parkolásiszolgáltatást igénybe vevő által megfizetett várakozási díj és pótdíj összege a helyi önkormányzatot illeti meg, a szolgáltató pedig legalább a szolgáltatás ellátásához szükséges költségekre jogosult. A Kkt. 15/A.§ (4) bekezdése szerint a helyi önkormányzatnak a várakozási díj mértékét a várakozási terület jellemzői, így például a várakozási terület településen belüli adottságainak és a különböző fizetési lehetőségek biztosításának a figyelembevételével kell meghatározni. 

A fent leírtak alapján a mobiltelefonos parkolási díjfizetési rendszer használata esetén fizetendő SMS díj vélhetően a várakozási terület igénybevételével összefüggő polgári jogi jogviszony következtében felmerülő fizetési kötelezettségedhez kapcsolódhat, amire a helyi önkormányzat vagy a parkolási szolgáltató által és a MagyarTelekom Nyrt. által közszolgáltatásra esetlegesen megkötött szerződésben meghatározott szabályok és díjak vonatkozhatnak, eltérve esetleg a közted és a MagyarTelekom Nyrt. között az elektronikus hírközlési szolgáltatás vonatkozásában megkötött szerződésben foglalt SMS díjtól.

Ennek kétséget kizáró megválaszolása azonban álláspontunk szerint a Magyar Telekom Nyrt.-nek áll módjában, amelynek érdekében javasoljuk az üggyel kapcsolatos írásbeli panaszodat belföldi tértivevénnyel megküldeni. Ha törvényes határidőn (kézhezvételtől számított 30 nap, közszolgáltató esetén pedig 15 nap) belül nem érkezik részedre indokolással ellátott írásbeli válasz, akkor az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályához fordulhatsz. A panasznak a szolgáltató általi elutasítása esetén az illetékes békéltető testülethez, illetve bírósághoz fordulhatsz.

Ha a szolgáltató eljárását nem tartod jogszerűnek, lehetőséged van továbbá az előfizetők érdekeinek védelme körében általános hatósági felügyeleti és piacfelügyeletiszervként eljáró Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz fordulni, amely ellenőrzi az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályok elektronikus hírközlési szolgáltatók általi betartását, és eljár azok megsértése esetén. Panasszal élhet a Média- és Hírközlési Biztosnál az az előfizető, akit az elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybe vétele során érdeksérelem ért, vagy akinél az érdeksérelem bekövetkezésének közvetlen veszélye áll fenn. A panaszt írásban kell benyújtani postai úton, illetve a Média- és Hírközlési Biztos honlapján található űrlapon, amennyiben az előfizető rendelkezik ügyfélkapus azonosítóval.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat megvalósulását erre irányuló írásbeli bejelentés alapján az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztálya jogosult vizsgálni. Abban az esetben, ha a kereskedelmi gyakorlat a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas, akkor a jogsértés vizsgálata a Gazdasági Versenyhivatalhatáskörébe tartozik.

A tisztességtelen általános szerződési feltétellel kapcsolatosan kereset benyújtására van lehetőség az illetékes bírósághoz. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés részévé váló tisztességtelen szerződési feltétel semmis, amely semmisségre a fogyasztó érdekében lehet hivatkozni.

Jogszabály szerint az elektronikus hírközlési szolgáltató köteles a hibabejelentéseket is visszakövethető módon, hangfelvétellel vagy egyéb elektronikus úton rögzíteni, és az adatkezelési szabályok betartásával azt legalább 1 évig megőrizni. Az ügyfélszolgálat munkatársa általi esetleges téves tájékoztatásból eredő és bizonyítható károd esetén kártérítési igény érvényesítésére nyílhat lehetőséged.

Felhasznált jogszabály:
-2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről  
- 1988. évi I. törvény a közúti közlekedésről  
-1997. évi CLV. törvényfogyasztóvédelemről  
-2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről 
- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról 

Nem tudjuk, hol a csomagod, de neked nem is kell megmondanunk!

2017.10.12. 10:03 | Homár Hilda | 62 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Azt hitted, hogy a nyomkövetéssel biztosan mindig tudni fogod, hol a csomagod? Micsoda naivitás! Bár arra a vezércselre semmilyen nyomkövetéssel nem nagyon lehet felkészülni, hogy a Magyar Posta kiadja valaki másnak a motyót, de ennek részleteiről semmiféle részletet nem hajlandó elárulni.

Üdv!

Pesten Hallottamban ajánlották, hogy írjak maguknak. Úgyhogy itt is lenne.

Előrendeltem egy külföldi oldalról (nem ebay, kpoptown) egy lemezt, és a drágább, nyomonkövethető szállítást jelöltem rajta be. Nem is volt ezzel probléma. Már rendeltünk innen csoportosan, ami hamar meg is érkezett, bíztam a feladóban. Nem is volt probléma a nyomkövetéssel se. Elküldték a számot, illetve az oldalt is, ahol megnézhetem merre jár a csomagom.

Vasárnap beérkezett Magyarországon ellenőrzésre a csomagom. Mivel nem történt változás szerdáig, így felhívtam a posta ügyfélszolgálatát, hogy mi történik. Ott segítőkészek voltak, mondták, hogy hétfőig biztos továbbítani fogják a csomagot.

Olvasson tovább!

Íme, működés közben a koncentrált és professzionális közigazgatás templomai

2017.10.11. 12:38 | Homár Hilda | 70 komment

korm.jpg

"Az állampolgároknak az államról alkotott képét, véleményét alapvetően meghatározza az, amikor ügyeik intézése során kapcsolatba kerülnek az állammal, és ezáltal képet alkotnak annak működéséről, társadalmi kapcsolatairól." - így kezdődik a kormányablak credoja, amire egy örömteli Minden szavaddal, tesó! felkiáltáson kívül épeszű ember mást nem mond. A feketeöves negatívjánosok meg a sokat látott kelet-európaiak azért magukban szkeptikusan hozzádünnyögik az örök bölcsességet: elmélet és a gyakorlat között nincs különbség - legalább is elméletben. És milyen igazuk van. Íme egy XXI. századi ügyfél elképesztő kalandjai az "egységes, világos koncentrált és professzionális közigazgatás" templomaiban.   

Kedves Homárosok!

Sokszor olvasni, hogy a hivatalok packáznak a gyanútlan ügyféllel, ez már szinte megszokott és meg sem botránkozunk talán, már ha ilyet hallunk, addig, amíg saját bőrünkön is nem tapasztaljuk, hogy hogy is megy ez. Az én esetem sem kirívó talán, apróság, de nagyon bosszantó.

Szerettem volna bejegyeztetni ideiglenes lakcímet – tartózkodási helyet – iskolába járok, és ez kell a diákigazolványhoz.

Kálváriám ott kezdődött, hogy hiába mentem a kormányablakokba, okmányirodákba sehol sem tudtak nyomtatványt adni ehhez, azt mondták próbálkozzak több helyen, valahol csak lesz. Állítólag hiánycikk. Én egy kisvárosban élek, szerencsére több helyen is próbálkozhattam, de végül Budapesten sikerült egyre szert tenni. Kitöltöttem és elbumliztam aláíratni a majdani szállásadómmal. Azt gondoltam végre minden sínen van. De nem.

Olvasson tovább!

Azt hallottad, amikor egy Nokia annyira új, hogy a szerviz még nem tudja befogadni?

2017.10.10. 15:18 | Homár Hilda | 42 komment

nokia_8110_matrix.png

Viccnek hangzik, pedig nem az, Ágnessel pont ez történt. Meg még egy csomó minden más.

T. Homár!

Két hete vettem egy új telefont (Nokia3), de máris vacakol: a megnyitott böngészőoldalakat magától bezárja, illetve visszalépked az előzményekhez. Hozzá sem kell érni a telefonhoz, ezt önállóan végzi, hiszen "okostelefon".

Gondoltam, egy szoftverfrissítés kell neki. Egyik nap elsétáltam egy telefonjavító üzlet előtt, megkérdeztem, hogy javítják-e. Háááát, garanciálisat inkább nem, menjek a Nokia szervizbe. Rendben, sejtettem, hogy ez lesz a válasz, de egy kérdést megért.

Olvasson tovább!

Miért nem jár vissza a rossz rendszámra küldött parkolási díj, ha megbüntettek?

2017.10.10. 11:23 | Homár Hilda | 65 komment

24041.jpg

Nem tudjuk, hogy L. barátunk az elmúláson és az élet körforgásán merengett az őszi napsütében, vagy egyszerűen rohant, mint állat azon a szeptemberi napon, de a lényeg, hogy az új helyett a régi autója rendszámával sikerült parkolást indítania. Akár a romantikus mélázás, akár a XXI. századi tempó volt a felelős a rossz gombok nyomogatásáért, a büntetés nem maradt el. Ennek jogosságát az egyébként a józan szemléletű L. sem vonja kétségbe. Csak azt nem érzi kóser megoldásnak, hogy közben a rossz rendszámra indított parkolásának díját is benyeli valamelyik cég a rendszerben. "A tévesen megfizetett díj Simple.hu általi visszautalásához szívélyesen gratulálunk!" - mondat mögött pedig nehéz nem valamiféle kajánságot kiérezni, ami igencsak jogosan paprikázta fel olvasónkat.

Tisztelt Homár!

Egy ferencvárosi parkolással kapcsolatos „élményemet” szeretném megosztani veletek és az olvasókkal.

2017. szeptember 28-án a IX. kerületi Gabona utcában parkoltam. A parkolást a Simple alkalmazással indítottam. Ez 13:41-kor történt. Mikor visszaértem az autóhoz már messziről virított a piros csomag az ablaktörlőlapát mögött. Tudtam, hogy indítottam parkolást, így hirtelen nem értettem. Megnéztem a telefonomon az alkalmazást és akkor szembesültem a ténnyel, hogy nem arra az autóra indítottam, amivel parkoltam.

Olvasson tovább!

Mit ér az extra garancia 8000-ért?

2017.10.09. 16:52 | Homár Hilda | 44 komment

9531362901.png

Nem ez az első eset, ami alapján érdemes az Euronics-ban árult extra garancia megvétele előtt alaposan tájékozódni és véggondolni, hogy ilyen lovat akarunk-e.

Kedves Homár!

1,5 évvel ezelőtt vettünk egy Orion T32 DLED televíziót a Euronics-ban. Vettünk hozzá 5 év extra garanciát az eladó javaslatára, mondván, hogy 5 évig lesz tévénk, hogy ez mennyire nagyon jó.

1,5 év telt el, és elromlott a tévé. Elsötétült a képernyő, hang az volt, de az is ingadozott. Bementünk a Euronics-ba a kötvénnyel, a blokkal, fel is vették az adatokat és értesítették a szervízt, akik 3 nap múlva futárszolgálattal Pestre szállíttatták a készüléket. …Miskolcról…

Amikor ezt a levelet írom, már két hete nincs tévénk.

Olvasson tovább!

Mint a mákony

2017.10.09. 11:04 | Homár Hilda | 38 komment

otp-bank-logo.jpg

A szolgáltatóváltás hagyományosan nem a legflottabbul zajló ügymenet sehol sem, de olvasónknak az átlagos bosszúságadaghoz képest is alaposan sikerült belehúznia, amikor bankváltásra adta a fejét. A rossz helyre címzett értesítő még hagyján, de az mégis mi akar lenni, hogy egy bankfiókban csak egy ember tud számlazárást intézni, akihez hetekkel későbbi időpontra lehet csak odajárulni? Már amikor nincs például szabadságon.

Kedves Tékozló Homár,

Az idén május környékén döntöttem úgy, hogy megszüntetem az OTP számlámat és átmegyek egy másik bankhoz. Ekkor kezdtem el megszüntetni a számlámat, ami sajnos még a mai napig sem zárult le. Csak hogy mindenki tisztában legyen vele, a Kökiben található fiókról van szó.

Szóval bementem kora délután egy májusi napon, alig van ember a bankban, az ügyintézőnek elmondom a szándékomat, amire a válasz: sajnos nem tudom megszüntetni, mert az a kolléga aki ezzel foglalkozik, szabadságon van és természetesen SENKI nem kompetens egy számla megszüntetésében. Ekkor a lakcímem (május környéke!) átírásra került az OTP rendszerében mert a legutóbbi látogatásom óta ez megváltozott.

Olvasson tovább!