Tékozló Homár

Nem hasít a 4G, pedig kéne FRISSÜLT

2015.03.20. 10:33 | Homár Hilda | 38 komment

168782959_1.jpg

Kicsit zűrös, hogy akkor most milyen csomagja is van panaszosunknak, de az biztos nem oké, hogy vásárláskor nem kapott megfelelő tájékoztatást az akármilyenről és korlátairól. Azt megkérdezzük a Telekomtól, hogy mikorra várható a 4G neki és a többi Fun csomagosnak.

Tisztelt Tékozló Homár,

Még 2014. április végén vásároltam a Telekomnál egy drága okostelefont, drága előfizetéssel. Vásárláskor kedvesek voltak, beállították a telefont. Egy héttel később gondoltam utána nézek, hogy az internet csomagom nem 4G/LTE-e mert a telefon az, és mégse működik. Megnéztem a weboldalt mindenhol 150Mbit/s volt írva a NetPlusz L 1GB-os csomagra.

Olvasson tovább!

A telefonkönyves csalás továbbra is él FRISSÜLT

2015.03.19. 16:37 | Homár Hilda | 28 komment

telk_1.jpg

Hogy virágzik-e, nem tudom, de biztosan nem Timi az egyetlen, aki hüledezik azon, hogy a becsapdázós telefonkönyves céget még mindig nem söpörte el a hatóságok dühe. Legutóbb augusztusban írtunk róluk. Azóta semmi nem változott, még az ár sem. Most is 37400-at  lehet bukni a dologgal.

Megint ugyanaz, mint minden évben. Én egyszerűen fel nem foghatom, hogy nem iktatják ki a világból ezt a céget... A levél ugyanaz, mint tavaly vagy tavalyelőtt, de mellékelem.

2013-as mérlegében a nettó értékesítés árbevétele 45 milka, tehát minimum 1000-1200-an befizették...

A csuda weblap: http://magyartelefonkonyv.co/

Timi
UPDATE
Ezen a linken röviden összefoglalja a Nemzeti FogyVédHat, hogy mit lehet tenni az ügyben. A lényege: először olvassunk, aztán fizessünk, ha mégis sikerült bedőlni nekik, akkor a Gazdasági Versenyhivatalnál lehet panaszt tenni.

Bevadult a napi csaj a Blikkben

2015.03.19. 14:25 | Homár Hilda | 57 komment

unnamed_1.png

Idén nőnap alkalmából belső oldalra költözött a Blikk csöcsös csaja, aki úgy tűnik azóta merészebb alkotásokkal próbálja kompenzálni az olvasókat. Mondjuk nem mindegyik elég hálás ezért.

Csupasz nemiszerv a pofámba, csak úgy kéretlenül, avagy a mai online Blikk címlapja. Külön érdekes tőlük, hogy a Garfield felé teszik a kitakaratlan vaginát. Ezt így lehet?

Naiv ügyfél kereste igazát az Astránál FRISSÜLT

2015.03.19. 09:40 | Homár Hilda | 35 komment

screenshot_2015-03-18_17_21_14.png

Hétfő óta tudjuk, hogy nincs erősebb, mint a türelem meg az idő , de azért nyilvánvalóan nem árt más dolgokkal is megtámogatni őket, például felelősséget elismerő aláírással, ha szeretnénk pénzt látni a biztosítótól, teszem hozzá az Astra válaszlevelét olvasva. Naiv levélírónknak pedig együttérzéssel és Gauguinnel üzenem, hogy "Inkább hiszékeny vagyok, mint gyanakvó, még ha becsapnak is. Mert ha hiszékeny voltam és becsaptak, egy pillanatig szenvedek, de a gyanakvás egy életen át gyötri az embert." 

Tisztelt Homár!

A XXXXXXXXX számú kárügyben a vizsgálatot lefolytattuk, melynek eredményéről az alábbiakban kívánom tájékoztatni:

A kárbejelentésre 2014.10.15-én került sor, 2014.10.22-én megtörtént a kárfelvétel, ahol a független kárszakértő a megfelelő dokumentumokat átvette a Károsult féltől. A probléma azonban az volt, hogy a baleseti bejelentő lapon nem szerepelt az okozó aláírása, továbbá a felelősség elismerése is hiányzott a dokumentumról. A dokumentum alapján a kárbejelentő lapot egy személy, feltehetően a károsult töltötte ki az okozó távollétében. Ezt megerősíti a panaszban is említett tény, hogy a károkozó nem jelentkezett a károsultnál, miután megegyeztek, hogy jelentkezni fog, illetve ekkor majd megbeszélik, hogy az okozó vagy a biztosító térítse-e meg a károsult kárát.

Olvasson tovább!

Levél a Mesés Shiraz Hoteltől FRISSÜLT

2015.03.18. 12:25 | Homár Hilda | 39 komment

screenshot_2015-03-16_08_20_01.png

Konyhamester nálunk megjelent hétfői beszámolója után más Mesés Shiraz vendégek is előkerültek.  Volt köztük olyan, aki igazi bulvárpozitív beszámolóval - tolvajt megfutamító sikitozó kisgyerek - örvendeztette meg a Blikket

Mi az alábbi levelet kaptuk a hoteltől.

Tisztelt Érdeklődők!

A napokban a Mesés Shiraz Hotel vonatkozásában több portál, médium által megjelentetett, átvett közleményekben, cikkekben, bejegyzésekben foglaltakra tekintettel az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önöket.

Olvasson tovább!

A múzeumlátogató nem felejt FRISSÜLT

2015.03.18. 09:22 | Homár Hilda | 93 komment

urbicsonka.jpg

Az Iparművészeti honlapját böngészve tényleg kicsit érdekes a múzeum jegyárképzési modellje. Azt meg, hogy miért nem bírnak válaszolni egy kedves magyarázkodóst/engesztelőst, de még csak egy lerázós bullsitest se, azt végképp nem értem.  A nagy szervezetek lomha mozgását okozó aki válaszolna, az nem mer önállóan lépni, aki meg kompetens, nem ér rá ilyen apró ügyekre problámára gyanakszom.

Kedves Homár!

A lenti panaszlevelet immár több mint két hete küldtem el az Iparművészeti Múzeumnak, és a mai napig semmiféle választ nem kaptam tőlük. Azt gondolom, nem hamarkodtam el a dolgot, ha így 16 nap után megpróbálok nagyobb nyilvánosságot keresni a dolognak. Nagyon szomorú vagyok, hogy egy kulturális intézményt "mószerolok be", de a bánásmódjukat felháborítónak tartom - azt, ami a múzeumban történt csakúgy, mint azt, hogy teljességgel semmibe veszik az embert, ezt a "ha nem válaszolunk, majd úgyis megfeledkezik a dologról" mentalitást. Hát nem feledkezik meg róla.

Olvasson tovább!

Levelet írt Vajnának a csalódott szerencsejátékos

2015.03.17. 14:24 | Homár Hilda | 89 komment

images_9.jpeg

Én életemben 2x voltam kaszinóban, annak is van vagy 15 éve már, így nem tudom, mennyire általános, hogy fizetni kell a fogyasztásért, de ezt a 200 forintot nem értem. Hogy minek, miközben egy átlag pesti kávézóban is 4-500 Ft?

Tisztelt Andrew G. Vajna!

A minap jártam az egyik Las Vegas kaszinóban, ahol hogy oltsam játék közben kialakult szomjúságom, leadtam a rendelésem egy kellemes, harmonikus, ízekben gazdag zöld teára. Miután a kedves kollégahölgy kihozta, közölte velem, hogy 200 magyar forintot szeretne érte. Bár jól esett volna tea visszaküldettem kollégájukkal.

Olvasson tovább!

Egy kis csirkével bolondítva

2015.03.17. 10:08 | Homár Hilda | 105 komment

image_4.jpeg

Esetleg kerülhetett bele egy kis csirkehús is - magyarázta a csirkecafatok jelenlétét a vega kajában az étterem. Nem nagy ügy. Engem megnyugtatott. (Annyit írjunk a javukra azért, hogy az étlapon tényleg szerepel samosa chicken, szóval lehet, hogy nem ármány és trehányság, hanem egyszerűen félrekommunikált rendelés okozta a dolgot.)

Tisztelt Homár!

Vegetáriánus vagyok, ha nincs időm főzni, rendelek valami vega ételt. Az indiai samosa húsmentes étel, főleg, hogyha az étel leírásánál (esetünkben) ez szerepel: fűszeres burgonyával töltött batyuk. Van, ahol van csirkés is, de azt Chicken Samosának hívják. A normál samosa mindenhol darabos burgonyát jelent tésztabundában kisütve. 

Olvasson tovább!

Miért kéne ezek után bárkinek a Mesés Shiraz Hotelbe menni pihenni?

2015.03.16. 14:04 | Homár Hilda | 102 komment

UPDATE, MÁR NEM FRISS, ELÉVÜLT TARTALOM!

A Shiraz válaszlevele ezen a linken olvasható.

screenshot_2015-03-16_08_20_01.png

Csupa miértes sztori. Miért lehet egy műanyag villával nyitni a szobaajtókat egy puccos hotelben? Miért nem tett a hely lépéseket a vendégek biztonságának növelése érdekében a korábbi lopások után? Miért nem fogadják el a felajánlott segítséget? Miért próbálják eltussolni az ügyet? Miért gondolják, hogy oké kitépni a nekik nem tetsző bejegyzéseket a vendégkönyvből? És miért gondolják, hogy ez az egész titokban tartható?

Az 1001 éjszaka meséi avagy hogyan tegyük a Mesés Shiraz Hotelt a 40 rabló törzshelyévé

Feleségemmel 2015 nőnapi hétvégéjét szerettük volna kellemesen tölteni, ezért ellátogattuk egyik kedvenc hotelünkbe az egerszalóki Mesés Shiraz Hotelbe. Beköltöztünk, pihentünk, wellnesseztünk, élveztük a kedves szolgálatkész személyzet figyelmességeit, így volt ez szombat délután is. 

A szombati vacsorához készülődve nyúlok az asztalon hagyott karórámért, de nincs ott, majd a feleségem is közli, hogy nem találja a nyakláncát, amit szintén az asztalon hagyott. Csodálkoztunk, de mivel az ajtók mágneszárasak, és kártyával nyithatók, ezért reménykedtünk, hogy majd kiderül ki és milyen kártyával járhatott a szobánkban.

Olvasson tovább!

Göröngyös úton a csillagokig és az Astra kártérítéséig

2015.03.16. 09:41 | Homár Hilda | 53 komment

"Nincs erősebb, mint ez a két harcos: a türelem meg az idő; ezek mindenre képesek." Hát lehet, hogy Tolsztojt is érte volna egy kis meglepetés, ha az Astra Biztosítóval próbálkozott volna, mint szegény K.

Kedves Homár!

Eddig úgy éreztem, hogy van esélyem a biztosítási ügyem normális úton történő rendezésére, de mára világossá vált, hogy a nehezebb út vár rám.

2014. október 15-én volt egy koccanásos balesetem. A károkozó úriember mindenféle irányjelzés vagy körültekintés nélkül úgy döntött, hogy sávot vált, persze nekem meg pont ott kellett lennem. Volt egy kis dörgölődzés, a két autó színt cserélt egymással, aztán anyázás NÉLKÜL kitöltöttük a betétlapot. A károkozó úriember átlagos fickó, nem száguldozó takonypóc, csak valaki, aki benézte.. Elismerte, hogy ő hibázott, nem sérült meg senki, ezért rendőrt sem hívtunk. Hiba volt.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil