Tamás egy sajátos modorú eladóval találkozott az Újmobilshop üzletében, aki szinte azonnal meghibásodó telefonját azóta sem hajlandó visszavenni, valami nyilvánvaló hazugságra hivatkozva:
Ez év április 23-án online rendeltem egy mobiltelefont. 23-án e-mailben kaptam az értesítőt, hogy a készüléket átvehetem. 24-én személyesen átvettem a készüléket a boltban és készpénzben fizettem. Később sajnos problémák adódtak a készülékkel.
Az újmobilshop ahol a készüléket vettem a honlapján is feltünteti, hogy lehetőség van a törvény adta 8 munkanapos elállási joggal élni. 30-án visszavittem a mobilt a boltba, ahol közölték, hogy felejtsem el, hogy visszaveszik a telefont, maximum esetleg beküldik szervizbe. Az eladó taktikája "az egyből hangunkat felemelve támadunk" fajta volt. Én ekkor még nem képeztem ki magam annyira jogból, hogy tudjam mik is a pontos lehetőségeim. Egy darab papírra felírta, hogy a készüléket átvette és utána utamra bocsátott, közben folyamatosan azt hangoztatta, hogy hülyeségeket beszélek. Többször kérdezte tőlem, hogy hány éve árulok telefonokat, mert ő bizony 8 éve már ezt csinálja és higgyem el ő ezt nagyon is tudja...Ő arra hivatkozott ugyanis, hogy amennyiben személyesen veszem át a terméket nem vonatkoznak rám az online vásárlási jogok. Itt jegyezném meg, hogy eddig háromszor fordult velem elő, hogy 8 napon belül vissza kelljen vinnem egy online vásárolt terméket, amit előzetesen személyesen vettem át, de ebből soha nem volt semmi probléma.