Tékozló Homár

Kafkai szituációba kerül, aki vissza akar váltani egy okmánybélyeget

2010.05.21. 01:01 | szily | 86 komment

Döbbenten olvastam Zsolt levelét, ugyanis sohasem kerültem olyan helyzetbe, hogy megmaradjon okmánybélyegem, így el sem tudtam volna képzelni, hogy az ilyesmit nem váltják vissza ott, ahol vettem. Zsolt szerint olyannyira nem, hogy elképesztő procedúrát kell végigcsinálnia annak, aki mégis visszaváltaná. Ennél az is okosabbnak tűnik, ha online megpróbáljuk eladni kis veszteséggel.

Olvasson tovább!

Megoldhatatlan talány a lehúzós típusú tévévetélkedőben

2010.05.21. 00:54 | szily | 149 komment



Klasszikus műfaj a Homáron a lehúzós tévévetélkedők, illetve a megoldhatatlan feladványaik ostorozása.  A legnépszerűbb ilyen poszt a Féllábú ügyfél a lehúzós tévévetélkedőben című volt. Most Té Rolandinho, a Napi Borzasztó Szóvicc blog középpályás sztárja bukott ki. Bár a Naiv Ügyfél nem vette fel az ATV-n adott műsort, és screenshotot sem csinált, én sok hónapja tartó online levelezésünk alapján egészen biztos vagyok benne, hogy korrektül írta le az összeadandó számokat. Kizsebelőgyanús sztori alant.

Olvasson tovább!

A Budapest Bank adósságkezelése kissé szemtelen

2010.05.20. 13:00 | ge | 69 komment

Egy nemlétező hitelkártya nemlétező tartozásai miatt a Budapest Bank szépen önállóan elkezdett pénzt levonogatni ladista számlájáról, aki csak pislogott mint az átvágott naiv ügyfél legszebb mintapéldánya.

Kezdeném a múlttal: a kétezres évek elején volt egy Budapest Bankos hitelkártyám, amit 2006 tavaszán (pontos hónapra nem emlékszem) egy az egyben kifizettem, majd befizetés helyén rögtön kértem is a hitelkártya megszüntetését. A kártya -annak rendje és módja szerint- meg is lett szüntetve, aláírtam mindent. boldog voltam: megszabadultam végre ettől a xxxxtól. Azóta még köszönőviszonyban sem voltam a nevezett bankkal.
Olvasson tovább!

A webshopokban ilyen könnyen megy a drágulás?

2010.05.20. 09:55 | ge | 137 komment

Szintet lépünk, a nyakörvbalhé után most itt egy GPS tok, ami 980 Ft-on indult, de végül 1250 Ft lett belőle. Az eredeti árral már számla is készült, mégis megdrágult a termék, mire megérkezett a boltba és Zirowe megvette volna.

Május 9-én sikerült végre eladnom régi gps-emet és lecserélnem egy újabb típusra, úgy, hogy nem kellett rá sokat költenem. Gondoltam veszek hozzá egy eredeti tokot, hogy ne karcolódjon, mivel sokáig szeretném használni, és az előző is eléggé ramatyul nézett ki már a végén a sok használattól és azért, mert nem tartottam tokban.

Olvasson tovább!

A Digi Tv fenyegetésnek értékeli az ügyfelek létét

2010.05.20. 08:51 | szily | 69 komment

László jó fej akart lenni a Digivel, de a végén örülhetett, hogy nem csapták fejbe egy ridiküllel. Emberünk annyit akart megkérdezni, hogy a bevállalt 30 naphoz képet nem tudják-e egy héten belül bekötni az internetet, mert hónapokra külföldre kell utaznia, és akkor már nem fogja tudni beengedni a szerelőket. Bár el sem tudom képzelni, mi a túrónak akart ilyen értelmetlenséget, mármint hónapokig fizetni egy ki nem használt szolgáltatást, de ez legyen László baja. De az, hogy a digis alkalmazott reakciója egy "Ezt most vegyem fenyegetésnek?" volt, az feltétlenül bájos. Sztori alant.

Olvasson tovább!

Mit lehet csinálni egy buszsofőrrel a lincselésen kívül?

2010.05.20. 00:01 | szily | 92 komment

Kínos, nem kínos, a Homár nyeles szemén valódi könnycseppek csillogtak, mire végignézte a fenti videót.


Mire gondolna bárki, ha csak annyit hallana, hogy egy nagy csapat utas tervez valamit egy BKV-sofőrrel? Erőszakra valószínűleg, mi másra. Egy koppenhágai busz törzsutasainak egészen más jutott az eszébe. Mukhtar buszsofőr születésnapjára meglepetésakciót szerveztek, zenével, énekléssel és műtüntetéssel. Csakazértse azzal fejezem be a posztot, hogy na, mikor lesz ilyen nálunk is. Hanem azzal, hogy minden foci vébén drukkoltam a dánoknak - akiknek remek magyar online rajongótáboruk van - de most még egy kicsivel lelkesebben fogom lengetni a söröskorsót.

 

Robotlázadás a Díjbeszedőnél

2010.05.19. 13:31 | jackyll | 91 komment

Nincs kecmec, a robotok teljesen átvették az irányítást a közüzemek számlázórendszerei felett. Ki tudja, mikor állnak át másodperc alapú számlázásra?

Más fogyasztók "okulására" küldöm a csatolt számlát és a "szolgáltató" részére erre írt levelemet:  "Tisztelt DFaktorház, Csatornázási Művek! Több éve rendszeresen, gyakorlatilag késedelem és hátralék felhalmozás nélkül fizetem a szolgáltatásuk után a számlákat. Ennek fényében egyszerűen - kénytelen vagyok ezeket a szavakat használni- nevetséges és szánalmas, hogy két napos fizetési késedelemért képesek Önök kemény két forint késedelmi kamatot kiszámlázni! Komolyan gondolják Önök ezt? Úgy gondolom, hogy a számla kiállításával kapcsolatos költségeik (munkabér, banki) sokkal magasabbak ennél, de ez az Önök problémája, ennek én ez után az eljárás után csak szívből örülök, itt csak az elvről van szó; könnyebb a rendszeresen fizető ügyfeleiket szívatni. Gratulálok!"

Éljen az egységes budapesti parkolási rend!

2010.05.19. 12:27 | jackyll | 60 komment

Szaracénnak sikerült olyan új övezeteket találnia, ahol nem lehet az EME-egyenlegével fizetni a mobilparkolást:

A parkolási kellemetlenségek elkerülésére én már évek óta az EME Zrt. ügyfeleként mobiltelefonnal parkolok. A 2006-os önkormányzati választások után az utolsó renitens budapesti kerület, az V. is belépett ebbe a díjfizetési rendszerbe, így egységes budapesti parkolási díjfizetési rendszer jött létre. Egészen eddig! Ezév májusától a pesti alsó rakparton, a IX. kerületben valamint a XIII. kerületben új fizetős parkolási övezetek jöttek létre a BÖP (Budapesti Önkormányzati Parkolási Társaság) működtetéséban. A parkoló órákon ugyanolyan négyjegyű szám virít, mint a többi budapesti órán. Viszont hiába küldtem el ezt a számot SMS-ben az EME-nek, azt a választ kaptam, hogy ebben a parkolási zónában nem tudok mobiltelefonnal parkolni.

Olvasson tovább!

Öltöny alatt nem jár kiszolgálás a Tescoban

2010.05.19. 08:30 | ge | 188 komment

A Tesco húsospultjában dolgozó hölgy talán valami magánjellegű probléma miatt gyűlöli a nőket és csak férfiakat szolgál ki. Vagy valami szintén titokzatos ok miatt egy bizonyos dress code alatt nem hajlandó szóbaállni a vásárlókkal, mert az zsenánt. Esetleg csak potenciális férj-jelöltekkel áll szóba, másra nincs ideje? Ágnest és egy másik nőnemű vásárlót mindenesetre nem volt hajlandó kiszolgálni, nem úgy az öltönyös jóembert.

Egy kedves kis sztorit szeretnék veletek megosztani, ami másodjára fordul elő velem a Tesco-ban. Az elsőre nem emlékszem annyira, mert az több mint 1 éve történt, de hasonló ehhez:
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil