Tékozló Homár

Re: A nagy nyakörvbonyodalom

2010.05.19. 07:45 | ge | 80 komment

A webshopban tévesen 16 Ft-ért árul nyakörv sztorijára itt a tulajdonos válasza, aminek az indítása mindent megért: "Két barátnő (facebook) akart nálunk vásárolni külön-külön." 

A történetet egy kicsit kiegészítenénk pár dologgal. Két barátnő (facebook) akart nálunk vásárolni külön-külön. Nem hirdettük a nyakörvet sehol, tévesen volt megadva az ár egy ideig. Észrevettük a hibát és visszaállítottuk az eredeti árat. A hölgy aki beírt, neki nem is volt befejezett vásárlása. A barátnőjének igen az eredeti áron, ami 1600 Ft.
Olvasson tovább!

Tök mindegy, hogy milyen kotont veszel

2010.05.19. 00:56 | szily | 93 komment

Végre egy termék, amelyik a liberális piacgazdaság diadalát hirdeti: szinte teljesen mindegy, milyen óvszert veszünk, a minősége gyakorlatilag kifogástalan lesz.

Többet is közöltünk már a Teszt Plussz fogyasztóvédelmi magazin tesztjei közül, amiket valódi laborban, ellenőrzött körülmények között, profikkal csináltatnak meg. Ezúttal óvszereket vizsgáltak, pontosabban nem is ők maguk, hanem a Fogyasztók Nemzetközi Kutató és Tesztelő konzorciuma (ICRT) nevű szervezet.

A profi fogyasztók, elnézést az alantas viccért, kissé fatökűnek bizonyultak, a sok műszeres nyomás- szakadás- robbanás- és kórokozómérés közepette kihagyták ugyanis az érzékszervi vizsgálatot. Így a végső osztályzathoz 70 százalékban a biztonsági pontszám, míg a címkézés, a csomagolás és a mikrobiológiai teszt 10-10-10 százalékban járult hozzá.
Első blikkre fura, hogy a szokatlanul magas átlagszínvonal ellenére egyetlen márka sem kapott kiváló  minősítést. Ennek oka a szerzők szerint, hogy "a kiválóság követelménye 100 százalékos biztonságot feltételez, ami óvszereknél ugyebár hiú ábránd". Bukni sem bukott viszont senki, sőt még hármas sem csúfította el egyikük bizonyítványát sem.

Olvasson tovább!

Szokatlan az ELMŰ könyvelési rendszere

2010.05.18. 15:40 | ge | 116 komment

Reggel arra béredni, hogy ez ELMŰ emberei kikötik a villanyórát, pláne azután hogy befizettünk épp ennek a szolgáltatónak egy valag pénzt, nem lehet kellemes. Levélírónk éppen így járt, egy valahogy kimaradt novemberi tartozás miatt került ebbe a helyzetbe és kellett még a kiszállási díjat is kicsengetnie.

Édesanyám nevén lévő lakásban élek. Ma reggel arra ébredtem, hogy a gangon óriási létrával áll egy ember, és a bejárati ajtóm felett bütyköl. Közben egy másik időnként csönget. Kinyitom, az ELMÜ-től jöttek, beljebb tessékelem hát őket. A létrás ember már hopp vágja is le a plombát az óráról. Tartozás miatt kikötik az órát. Én meg még ki sem látok a fejemből.

Olvasson tovább!

A nagy nyakörvbonyodalom

2010.05.18. 12:30 | ge | 140 komment

Őszintén szólva a lenti levél témáján túl a stílusa és a terjedelme győzött meg minket végleg arról, hogy közzétegyük. Röviden: az ügyfél talál egy nagyon olcsó nyakörvet egy webshopban, de a megrendelés végén derül ki róla, hogy a 13 Ft-os ár hibás, a valódi érték 1600 Ft. Ezután a webshop önérzetes tulajdonosa és az akaratos vásárló telefonon, több menetben összecsap.

A minap böngésztem az egyik nyakörveket árusító cég honlapját (flexiwebshop.com), és mivel sűrűn vásárolok ilyen helyekről, láttam, nagy vásárlócsalogató akció van: 13 Ft egy kicsi nyakörv (screenshot van róla). Nagyon jó, belépek, végigkattogom a szállítást, címet, számlát, fizetést, stb, majd odaérek hogy megerősítés és látom hogy a végösszeg: 1602 Ft. Nézem, hát pedig 1 db-ot írtam be, mi a fene. Persze nem okéztam le, visszaléptem megnézni, mi van. (Eddig is láttam, hogy vannak ilyen nyakörvek, nekem annyiért nem kellett addig se, most se.)
Olvasson tovább!

A szervizben nem jelentkező hiba

2010.05.18. 12:17 | jackyll | 62 komment

A számítástechnika ezoterikus világában néha csak a rutin segít a tájékozódásban, például, ha meghibásodik valami. Nem csoda, hogy a debreceni Multimédia Towerben észre sem vették, hogy lefagy a gép. Naiv ügyfél megmondta nekik, hol a hiba, de még mindig szkeptikusak:

Vettünk egy gépet a debreceni Multimédia Tower n. cégtől tavaly nyáron. Január végén elkezdett kifagyni és random leállni. Bevittük, garancia, náluk nem produkálja a tüneteket. Ezt még háromszor eljátszották velünk, a tök egyforma hibaüzenetek meg csak gyűltek az eseménynaplóban... Hívtam egy cimborát, nézze meg: lefagyás: videokártya. Vissza negyedszer, ja tényleg, most már ők is látják.

Olvasson tovább!

Szemétszállítás helyett behajtóval fenyegetés

2010.05.17. 15:00 | ge | 104 komment

Naiv ügyfél szerződést köt, de a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségeinek nem tesz eleget, a csekkeket viszont kiküldni. Naiv ügyfél nem naiv és nem fizet, de végül csak megérkezik a behajtótól a levél, a szolgáltató szerint jogosan. Most akkor ki és hogy fogja bizonyítani az igazát? Fogyvédelem, ügyvéd, Homár-power, mi csak ezt tudjuk mondani.

Panasszal szeretnék élni a Saubermacher Magyarország Kft. -szemétszállító szolgáltató cégre. Évekkel ezelőtt szerződést kötöttem velük annak reményében, hogy elszállítják tőlem a szemetet. 

Olvasson tovább!

Kátyukárrendezés az Allianznál

2010.05.17. 14:01 | jackyll | 32 komment

Zorgon nem vezetett elég sikeresen, ezért egyszercsak megindult alatta a föld. Autója mozgásban volt, ezért sérüléseket szenvedett a mozgó aszfaltdarabtól. Amíg az utakon polgárháborús körülmények uralkodnak, az FKF-et biztosító Allianznál beásták magukat az ügyintézők, ki sem látszódnak, csak ha nagyon muszáj. Első körben felkészületlenül érte a kárfelmérőt a gépjármű alján található sérülés (nincs akna), ezért hetekig nem javítathatta meg. Aztán azzal akarták elhajtani, hogy leépítették a budapesti osztályt, Győrben van a kárrendezés:

Ezidáig elégedett Allianz ügyfél voltam. Az autónk kötelező biztosítása és Casco biztosítása is náluk van megkötve. Viszont sajnos az elmúlt hónapok eseményei alapján erősen kétségessé vált, hogy hosszú távon az ügyfelük maradok-e. 2010.02.19-én önhibámon kívül a tragikus állapotban lévő magyar utak áldozata lett az autónk, komoly sérülések keletkeztek rajta egy a helyéről kiszakadó aszfaltdarab jóvoltából Budapesten, az Ungvár utcában (XIV. kerület). 2010.02.23-án tudtam elmenni az FKF-hez elindítani a kárügyintézést, onnan egyenesen küldtek tovább a Hamzsabégi útra az Allianz biztosítóhoz, merthogy az Allianz az FKF szerződött partnere. Megtörtént az ügy nyilvántartásba vétele. Jött a szemle, illetve csak jött volna, mivel az autó alja sérült, így a konkrét károkat nem tudta felmérni a kárszakértő, mivel az Allianz telephelyén nem áll rendelkezésre egy emelő, vagy legalább egy akna, amivel az autó alja szemrevételezhető lenne.

Olvasson tovább!

Az autószerelő, aki után kitörik a kerék

2010.05.17. 13:30 | ge | 134 komment

Királylányéknak sikerült egy nem csak szimplán link autószerelőt kifogniuk, hanem egy igazi pancser társaságot, de sajnos minden hiába, mert az elvégzett munkákról nem kértek számlát. Ügyvédhez fordulnak segítségért, mert nem akarják annyiban hagyni az ügyet, nehogy más is úgy járjon mint ők.

En es a baratom ausztriaban dolgozunk, es egy-egy honapra az evben hazautazunk. Tobbek kozott az autot szervizelni. Aprilis elejen beadtuk az autot (bmw 1989 5 szeria) egy budakalaszi szervizbe kisebb hibakkal (fek, karosszeria, fenyezes, belso vilagitas, kerekcsere). Tovabba hogy nezzek at, hogy az auto rendben van-e.

Olvasson tovább!

Budapest fogva tart

2010.05.17. 12:36 | jackyll | 146 komment

NL meglepődve tapasztalta, hogy este 9 óra után nem lehet tömegközlekedéssel elhagyni Budapestet:

Az alábbi eset 2010. május 10-én esett meg velünk. Barátnőm és édesanyja Pestre utazott egy délutáni orvosi vizsgálatra, ám a helyszínen hamar kiderült, hogy várni kell - mégpedig elég sokat, másfél órát. Gondolták: sebaj, az még belefér (különben se vesszen kárba az út), estére már itthon lesznek Szegeden. Eltelt a nap, csörög a telefon: - ...most indulunk az állomás felé, nézd meg légyszíves mikor indul a legközelebbi vonat! - Oké, csak bekapcsolom a gépet!

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil