Fantasztikus tréninget jelent az ember idegrendszerének, ha problémája támad bármelyik magyar mamutszervezettel, legyen az önkormányzat, közszolgáltató vagy óriáscég. Az OTP-re mindig lehet számítani, ha ügyfélkínzásra terelődik a szó. Ismerkedjenek meg Adival, akivel leírhatatlan dolgok történtek amiatt, hogy a bank rosszul jegyezte fel - a számítógépes rendszerben egyébként többszörösen meglévő - mobilszámát. A sztori elképesztően hosszú, de elolvasni még mindig sokkal gyorsabb és élvezetesebb, mint átélni.
Olvasson tovább!
Én biztos vagyok benne, hogy ha az Elmü kölföldi tulajdonosai adott esetben tényleg bűnösen szerzett extraprofitot talicskáznak is ki az országból, akkor azt pont nem az ügyfélszolgálatosok bérén spórolták meg. De Edit története jól mutatja, hogy ha az embert ok nélkül várakoztatják, akkor annak mindig rossz vége lesz.
Olvasson tovább!
Péter saját kárán tanulta meg, hogy kötőjeles domaineken nem regisztrálunk. Az igen jól hangzó nevű www.top-of-software.de oldalról próbált meg letölteni egy ingyenes Openoffice-t, így nyilván fel sem tűnt, hogy minek ehhez regisztráció, illetve, hogy az pénzbe is kerül:
A lényeg, hogy az ember ingyen szoftvert keres, pl openoffice-t. A google kidobja a www.top-of-software.de-t, odamegyek, csak német az oldal. Nem tudok németül, de azért egy ingyenes program letöltése nem gond. Nem indult el a letöltés, valami tökölődés volt. Mást is csináltam közben, még mindig nem megy. Akkor regisztrálok, gondoltam, gyorsan beírtam az adatokat - én barom - majd elküldtem. De a letöltés továbbra sem ment.
Olvasson tovább!
Az alábbi levél igazi kincs, Tamás írta egy szekszárdi biciklibelsőről, és az egyik leghangulatosabb írás, amit 2010-ben kaptunk. Jöjjön tehát a csodás panasz, amit kizárólag a lendületes stílusa miatt rakunk be, hiszen a konkrét ügyről elég hézagos információkat közöl:
Olvasson tovább!
Remek, hogy vannak olyan Homár-olvasók, akik ha kell, személyesen is fellépnek, ha szorult helyzetbe került külföldit látnak. FaBRIK a kisföldalattin lépett akcióba, egy brit házaspár oldalán. Egyikük jegye nem volt kezelve, meg is kapták érte a magukét, pedig FaBRIK sokkal több empátiát várt volna el az ellenőrtől. FaBRIK álma a szociális viszonyokat helyesen értelmező, európai szinten tájékozott BKV-ellenőr. Országimázs-sztori alant:
Olvasson tovább!
A drága híg cukros kávék és béna sütemények szerelmeseinek, illetve a teraszon műanyagpohárból szürcsölgető fajtájának bizonyára jó hír, hogy mégiscsak lesz Starbucks a Westendben. Pirospontnak azt mondták, hogy május 17.-én nyitnak, szal az érintettek lassan készülődhetnek sátorozni. További fotók Facebookon.
Nem egyértelmű, hogy akkor most melyik csomagküldő szolgálattal nem törik össze a küldemény, csak annyi biztos, hogy nem a Magyar Postánál. Naiv ügyfélen nem segített sem a buborékfólia, sem a hivatalos "törékeny"-matrica. Egyetlen öröme, hogy nem loptak ki a csomagból semmit:
Múlt héten feladtam egy csomagot, amiben a Vaterán eladott dolgok voltak. Nem lehetek sikeres ember, mert a vevő a Vatera MPL (Magyar Posta Logisztika) futárt választotta. Üvegtárgyról lévén szó dupla rétegű buborékfóliába csomagoltam, majd nagy buborékos fóliával vettem körbe őket minden oldalról, és légpárnákkal töltöttem ki a maradék helyet, hogy ne mozoghasson a dobozban. Végül a doboz minden oldalára ráírtam, hogy törékeny, amit a csomagfelvevő hivatalos matricája követett. Ezek után némi meglepetésként ért, amikor a vevő felhívott, hogy ő nem venné át a csomagot.
Olvasson tovább!

UPDATE (05/07): A Hervis csak a fejeket látja
Egészségtelen erotikával találkozott Habos Egyes a Széna téri Hervisben. Az öltözőfülkék felett egy kamera figyel a felpróbált ruhák biztonságára a tükrön keresztül:
A napokban a Mammutban található Hervisben jártam egy kis ruhavétel céljából. Sajátos vásárlási szokásaimnak megfelelően mindig ellenőrzöm az alkalmazott biztonságtechnikai eszközöket, most is így tettem. Ez egyelőre nem tartozna senkire, azonban az egyik öltözőben meglepő felfedezést tettem: az áruház egyik kamerája úgy van beállítva, hogy a függöny felett rálát a bent található nagyméretű tükörre, ezáltal betekintést engedve az ott öltöző jóemberek intimszférájába.
Olvasson tovább!
A naiv ügyfél a hűségidő lejárta után nem mondta föl az Eternetnél a netet, egyszerűen csak nem használta és nem fizette. Ezért a szolgáltató 3 hónap után lekapcsolta, majd az ez után következő időszakra is szép kövér havidíjakat számolt és most követel.
Nekem az Enternettel lenne egy problémám. Az alábbi szöveget nekik reklamációként küldtem el nekik 2010.02.26-án amit ők 2010.03.01-én 15 óra körül rögzítettek. Azóta semmilyen választ nem kaptam rá, szerintük még 2010.03.01-én küldtek nekem levelet. (Én nem kaptam meg.) Kérdésemre hogy elsőbbségivel vagy hogy adták fel azt mondta a kolléga hogy mezei levél ként… tehát ezt bizonyítani nem tudják!
Olvasson tovább!