Tékozló Homár

Jól megtévesztette, majd meg is büntette ügyfelét az Aegon

2010.05.04. 00:09 | szily | 103 komment

Zsolt a mai nap Torkos Borza, szegény olvasónk, úgy tűnik, alaposan megjárta az Aegon biztosítóval. Zsolt azt állítja, hogy több értesítést és számlát nem kapott meg a biztosítójától, amit akkor nem vett észre, később pedig az önmagában jelentéktelen tartozás miatt súlyos ezreket kellett kifizetnie. A biztosító mindezt megfejelte azzal, hogy bár "titokban" rég felbontotta a szerződést, újabb negyedéves csekket készül kiküldeni neki, amikor kiderült az egész. Ha olvasónk azt simán befizeti, hónapokig nem derült volna ki, hogy igazából nincsen biztosítása, így ha időközben mondjuk kisebb balesetet okoz, az Aegon jó eséllyel nem állta volna a kárt. A sztori hosszú, de szerintem megéri végigolvasni.

Olvasson tovább!

Tíz forinttal drágább az akciós Aldi-püré

2010.05.04. 00:02 | szily | 162 komment

Szenzációs áremelésről szeretnélek tájékoztatni az ALDI szuper-hipermarket jóvoltából! Eddig 209 Ft-ért vásároltuk a burgonyapürét, most meglepetten láttam a reklámújságban, hogy levitték 219 Ft-ra!! Ott 309 Ft áll eredeti árként, ami, ugye, nem igaz, hiszen aznap, amikor a kezembe fogtam a hirdetési újságot, éppen 209 Ft-ért sikerült beszereznem. Mi ez, ha nem a vásárlók szándékos megtévesztése? És nem a 10 Ft különbség miatt írtam e pár soromat, se nem azért, mert tömegesen vásárolom e terméket!

Üdv!
tmice

Kedves tmice,

a hivatalos válasz az ilyenekre mindig az, hogy a rengeteg féle árut tartó és állandóan akciózó láncoknál óhatatlanul előfordul az árkavarodás, ami néha a vásárlónak kedvez - de ekkor senki sem protestál - néha meg a boltnak - ilyenkor meg azonnal írnak a Homárnak. Az összeesküvéselmélet-hívők erre sátánian kacagnak, a szkeptikusok sokat sejtetően mosolyognak, mi buta rákok meg vonogatjuk a mészpáncélunkat. De az tuti, hogy a kamu akciós ár klasszikus, és a versenyhivatal által visszatérően büntetett téma, főleg a hipermarketeknél.

 

Átverték a kamu internetes jegyüzérek

2010.05.03. 10:28 | jackyll | 144 komment

Szabi az alábbi történettel tanulta meg a Homár-klub első szabályát: mindig keress rá, mielőtt veszel valamit! (Vagy az a "Nem beszélünk a Homár-klubról"?) Vesztére ekkor már Barcelonában volt édesapjával, de a Barca-Inter meccset csak tévén tudta nézni, mert a neten vásárolt jegyek nem voltak sehol:

Ne bízz az onlineticketexpress.com-ban! CSALÓK! Édesapám 68. születésnapjára találtam ki, hogy leszervezek kettőnknek egy közös utat Barcelonába a Barca-Internazionale meccsre. Meg is vettem kettőt az egyik legdrágább kategóriájú jegyből  az onlineticketexpress.com-on keresztül. Bár a jegyekre kiadott 192.000 Ft súlyos csapást mért mikrogazdaságunkra, de egyszer lesz az ember apja 68 éves! Csak a meccs jegy visszaigazolását (04.09.) követően szereztem be a repülőjegyet és foglaltam szállást. Papám hetekig olyan volt, mint a karácsonyt váró gyerek, amihez talál nagyban hozzájárul, hogy ő valaha profi focista volt.

Olvasson tovább!

A két hét alatt kilyukadó cipő

2010.05.03. 09:10 | ge | 125 komment

Boti cipője 2 hét alatt kilyukadt, pedig szerinte egyszerűen csak járt benne. Innen pont úgy néz ki, mintha műanyag kismotoron száguldozott volna hónapokig, de abból kiindulva, hogy ez egy 47-es cipő, ezt nem tartjuk valószínűnek. Na de mit csináljon a naiv ügyfél, ha eleve olyan cipőt választott, aminek szar a konstrukciója? És ha a szakvélemény szerint az természetes, hogy nem bírja az igénybevételt?

Hogyan sikerül 3 hét alatt tönkretenni egy 15.990 (mostantól az egyszerűség kedvéért 16.000) Ft-os cipőt hétköznapi használattal, úgy, hogy az igazából a mi hibánk. A cipőt 2010.03.21-én vettem. Itt volt a tavasz, kilyukadt a 1,5 éve használatban lévő cipőm talpa, itt volt az ideje új cipőt venni. Így esett a választás a biatorbágyi Premier Outlets Centerre, merthogy ott minden bolt egy helyen van.

Olvasson tovább!

Próbálja szívatni a Wizz Air azt, aki jó előre jegyet foglalt

2010.05.03. 08:21 | szily | 70 komment

Nki&b története praktikus figyelmeztetés mindenkinek, aki hónapokkal előre megrendelte a fapados jegyét, és még egy kicsit is hisz a hazug magyar cégeknek. A sztori lényege, hogy az utasokkal való fair bánásmódjáról ismert vállalat bejelentette, április elsejétől egyszerűsít a csomagfeladási díjszabáson, így innentől a befizetett fix díjért fejenként 32 kilóig lehet feladni poggyászt. Hőseink még április elseje előtt, a korábbi rendszerben  foglalva fejenként 15 kilóra fizettek be. Innnetől könnyen kitalálható a sztori: hiába szerepelt a jegyen, a honlapon és a mailjükre küldött automatikus válaszban egyaránt az, hogy április elseje után minden utasra az új díjszabás vonatkozik, Rómából hazafelé jövet olvasóinkat megvágták 90 euróra. Pedig az akkor lehetséges 64 kiló helyett kettejük csomagja összesen 36 kilós volt. Olvasónk perelni akar, drukkolunk, hogy meg is tegye.

Olvasson tovább!

MÁV-os idiotizmus extra: túl kevés kedvezmény kellett neki, ezért megbüntették

2010.05.03. 00:08 | szily | 277 komment

B. A. túlképezte magát, nyilván ezért nem érti a MÁV logikáját. B.A. Érden lakik, Pesten dolgozik és Gödöllőn tanul tovább. Hiába van vasúti bérlete Érd és Pest között és hiába van érvényes diákigazolványa, mégis megbüntették, amiért a Budapest-Gödöllő szakaszra diákjegyet vásárolt. Az indok világbajnok: a kedvezménye ennél hosszabb szakaszra szól, ezért rövidebb etapra nem vehet kedvezményes jegyet. Izgatottan várjuk a közlekedési cég logikus magyarázatát.

Olvasson tovább!

Egy kérdés, egy válasz

2010.05.03. 00:05 | szily | 52 komment

A berettyóújfalui Tescoban lőttem a gyöngyszemet. Kíváncsi lennék miért kell egy légiutaskísérőnek úszni tudni, esetleg azért ha a Balatonba zuhan a gép? Ha tudod, kérlek világosíts fel.

Üdv,

Szszab


A megoldás: a gép nem csak a Balaton felett repked, hanem, kapaszkodjon meg, külföldön is, ahol még a Balatonnaál is nagyobb, hatalmas sós vizek találhatók.

A Homár

 

Re: Hibás ATM miatt szívott a Vodafone ügyfele

2010.04.30. 07:21 | ge | 181 komment

Micsoda csodás végkifejlet: a Vodafone olvasta a Homárt, megkereste pórul járt Balázst,  elismerte a hibát és 3 havi ingyen mobilnettel kárpótolta az ügyfelét.

Kedves Homár!

A Vodafone elolvasta a Homáron a szívfájdalmam és - anélkül, hogy nála panaszt tettem volna - megkeresett, elismerte az OTP automaták hibáját és ezzel M. partizánakcióját, mi több: visszautalta számlámra a túlfizetés összegét.

Olvasson tovább!

Tudta nélkül árulják a lakását

2010.04.29. 16:55 | jackyll | 171 komment

Bajader az Ingatlan.comon találta meg egy éve vásárolt lakásuk hirdetését. Elképzelhető, hogy az ingatlanosok kedvenc, dizájnos lakásaikkal csalogatjáka naiv ügyfeleket?

Engedd meg, hogy te legyél a szelep, akárcsak Feuerstein kormányzó fején a Szaffiban. Árulják a fejem felett a lakásomat, úgy hogy ezt senki sem kérte. Vajon bevett szokás az ingatlan-piacon, hogy összevadászott hirdetéseket szerepeltetnek, mintegy csaliként, majd az érdeklődőket "a lakás sajnos PONT MOST kelt el, DE tudok ajánlani több hasonló szép lakást..." Vesztemre az ingatlan.com oldalán nézegettem, amikor megláttam a jelenlegi, szinte napra pontosan 1 éve vásárolt lakásunk nappalijának fotóját. Persze a hirdetés többi része is passzolt, leszámítva azt, hogy a lakás jelenleg nem szeretnénk hirdetni és eladni.

Olvasson tovább!

Külföldön nem jó magyar témobilosnak lenni

2010.04.29. 13:37 | jackyll | 136 komment

Vannak a minősített mazochisták, akik például egy 5 éves külföldi tanulmányra is viszik magukkal a T-Mobile-előfizetésüket. Aztán persze ellopódik a telefonjuk, és nézhetnek maguk elé bután, hiszen ügyintézni csak személyesen lehet:

A fiam tavaly ősszel öt évre, külföldre utazott tanulni. Különféle kommunikációs problémák miatt az előfizetéses magyar mobil telefonját - melynek számláját én fizetem itthonról - magával vitte és használta is néhány ez előttig, amikor azt ellopták. Mint eltartó, és mint szülő, egy tanúk által aláírt, a távollétében érdekeinek képviseletére jogosító meghatalmazás birtokában személyesen is próbáltam a telefont letiltani, egyúttal fiam e-mailban is kérte a letiltást, az új SIM kártyával a szolgáltatás újra indítását, sikertelenül. A válasz így hangzott:

"Megkereséséből sajnálattal értesültünk kellemetlenségeiről! Az SIM kártyával kapcsolatos ügyintézésre azonban sajnos csak személyesen, illetve közjegyző által hitelesített meghatalmazás birtokában van mód."

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil