
Írtunk egy rövidet a Világ leghatásosabb pinavillantása címen arról az ukrán reklámról, ami futótûzként terjed az internet hazugságspiráljának fénylõ karjain. Ebben a rokizó lánynak a magasba pörög a szoknyaszegélye, pár mikropillanatra megmutatva azt, amit a csehek kundickának neveznek. A nagy kérdés az volt, vicces Photoshop-mókáról van szó, vagy igazi, bevállalós pinareklámról. Szláv forrásból most úgy értesült a Homár, utóbbiról. Részletek lent-bent.
Mint azt lehet, hogy észrevették, elindult a
Az egy klikkolásasl vásárlás jó ugye a vevõnek, mert a seggén marad, meg a boltnak is, hiszen nem kell koptatniuk a pofájukat és mégis dõl a lé. A Fotexnet Nissan márkaüzlete így hálálja meg az online rendelést:
A fikcionáliskarakter- hullagyalázásnak is vannak azért határai. Meta egy hete bukkant erre a képzõdményre az Árkád Mediamarktjában. A 30 centiméter magas mellszobor
Sixx tovább kommandózott a rízszabálók földjén, hogy muris tárgyakat dokumentáljon az Önök üdvözülésére:
Fel vagyunk háborodva, a szermélyes érintettség okán, illetve egyszerû fogyasztóként is. Jollytallt, vagyis a feleségét ugyanis egy olyan termékkel verték át a boltban, ami királyráknak volt álcázva, pedig nem is abból készült. A Vici Delicatess csomagolására ugyanis a “Királyrák olajban” felirat került, az meg közel sem egyértelmû minden fogyasztónak, hogy a zárójeles “Surimi imitáció” megjelölés mit jelent. Az alant látható level vége felé pedig rémes vízió olvasható arról, hogyan lepik el éttermeinket az álhomárok.