KáVé szép pillanatokat szerzett nekünk levelével, amit a mókásan összetett hirdetést feladó Mayerné ügyében írt. Tudjon meg mindent Mayerék viselt dolgairól, a lófejbõl készült halászléról és Mayer úr verseirõl!
KáVé szép pillanatokat szerzett nekünk levelével, amit a mókásan összetett hirdetést feladó Mayerné ügyében írt. Tudjon meg mindent Mayerék viselt dolgairól, a lófejbõl készült halászléról és Mayer úr verseirõl!
Mivel az asszony könyvelõ, és elõfordul, hogy elsõbbségivel kell feladnia küldeményt; így gondoltuk részt veszünk a Magyar Posta Zrt. nyereményjátékán. A játék lényege: ha valamit elsõbbségivel adott fel az ember, kapott egy kis nyereménykupont. Ezt kitöltve, és 2006. december 31-ig feladva, részt lehetett venni egy nyereménysorsoláson. Legalábbis mi ezt hittük.
Újabb magyaros terméket lõtt egy olvasónk külföldön. A brit Lidl saját terméke bebizonyítja, hogy ahol most szõkített olajat, tablettás bort és EU-s szõlõkiirtási támogatást sodor a szél, egykor vad csilikondák legelésztek. Részletek lent.
A magyar üdítõipar legszövevényesebb sztorija volt, hogy a komonizmus elmúltával ki gyárthat jogosan Traubisodát. Mivel a kölcsönös lopási vádakkal fûszerezett történet egyik kulcsfigurája egy Salamon Berkowitz nevû vállalkozó, az édes-buborékos termék a magyar szélsõjobbos sajtó kedvence lett. De minket ez a legkevésbé sem érdekel, fõleg, hogy arról kaptunk hírt, hogy lopja a labanc ezt a nemes hungarikumot. Alant a sztori, ha valaki kézbe fogna egy ilyen palackot, nézze már meg a kedvünkért, ki gyártja, aztán szokásunktól eltérõen esetleg nyomozásba is kezdenénk, hogy mi ez az egész.
Update 1: Nagyon álmosak voltunk, hogy nem gondoltunk bele, hogy a Traubit osztrák licensz alapján gyártják nálunk. Eszerint ez lehet az eredeti. A módosított kérdés akkor az, hogy más-e, mint a dél-balatoni verzió.
Logóváltás történt a legnagyobb banknál, amit egy olvasónk, Ernõ nem hagyott szó nélkül:
Egy új szerintem elég döbbenetes érdekességre hívnám fel a figyelmet. Alább csatolom az OTP Bank új logo-ját, amelyre image-váltásukat építik. Azt hiszem ez mérföldkõ a cégvilágban, hiszen végre itt egy õszinte cég, amely nem szemérmes, elismeri pozícióját, és magatartását, piaci viselkedését hûen tükrözõ módon jelenik meg a nyilvánosság elõtt. Számomra ez tükrözõdik az új logo-ból. Kicsit nyersre, de kétségtelenül szókimondóra sikeredett szerintem. Ha valakinek nem jutna rögtön eszébe mire gondolok, íme egy kis segítség:
Azt hinné a Homár, hogy ennyi idõ alatt legalább egy parányi piaci szegmenst sikerült feltérképeznie, de nem. Az eddigi tekintélyes schokobananen-kollekció Andrejnek hála újabb hiánypótló taggal gyarapodott. A fittness-változat elsõsorban azoknak szánták, akik seggmeresztés közben azért szeretnék sportosan érezni magukat, amit a hagyomány szerint egy ehetetlen, ragacsos, puffasztott gabonaféle-féle szelettel tudnak leggyorsabban elérni:
Ha jól emlékszem, volt felhívás, hogy gyüjtsük össze a népszerû Schokobananen csoki összes eltorzulását, hát íme itt egy élõ példa. Ez egy fitness csoki, ami mindenféle, edzéshez szükséges alapanyagot tartalmaz, ehetetlen kivitelben. Leginkább olyan, mintha romlott Cerbona szeletet keserü csokiba mártanának. Õszinte leszek, banán íz nem jött le...
Kicsit elkalandozunk a repterek élõvilágának kevésbé lopós szegmensébe, hátha errõl is lesz vkinek vmi infója. Nem elég a terrorizmus és a bicskaelvétel kiutazásnál, amikor érkezéskor a vámosok szétkapják a javakat újra. Vagy mégsem?
Ami mostanában Ferihegyen megy vámvizsgálat címén, az is megér egy misét. Az egy dolog, hogy agyon vegzálják az embereket mp3 lejátszók és mobiltelefonok miatt, noha én teljességgel elfogadhatatlannak tartom, hogy kötelezõ legyen megfizetni a sokszoros vám és adóterheket, ha valaki saját használatra vásárol elektronikai cikkeket. Az viszont már büntetõjogi kategóriába esik, hogy a futószalag és a nyilvános érkezési oldal között hordárok mûködnek, akik 1500-2000 forintokért kiviszik az ember csomagját (40 métert) úgy, hogy nem vizsgálják azt át a vámosok. Ezek a hordárok egy pekingi járat érkezésekor 7-8-szor fordulnak és feltételezem, keményen jattolnak a vámosoknak.
Manapság már senkit nem törnek kerékbe, ha azzal jön, hogy halottakat lát, radiátorcsepegésbõl jósol és tablettásbort fakaszt bármibõl. Haladni kell a korral na, az OTP ezért fõállású javasasszonyokat vett fel, akik a túlvilágon is tartják a kapcsolatot a kiemelt vagy le nem rendezett számlájú ügyfelekkel:
Azt írta D., hogy „bármit, bárhonnan, bármennyiért, bárkitõl rögzítve a mohácsi önkormányzat lapjában”. Errõl a hangulatos hirdetésrõl még annyit sem kéne mondani, csak ízlelgetni sorról sorra. Vesszen a passzírozott, zsíros „halászlé”!