Z. története nagyon hosszú és nagyon bonyolultnak tűnik elsőre. Pedig nem az: bizonytalan eredetű drága telefont vásárolt, ami utána több hibajelenséget produkált, mint amennyit működött. A szoftverhiba miatt a Vodafone számlázási osztálya, a hivatalos Sony Ericsson szerviz, a kereskedő és a nagykeresdő közötti kimerítő kavarás alant.
Nyári keresetem meghatározó részét mobiltelefon vásárlásra szántam. Lehet szakmai ártalom, lehet egyéb; de mindig is maximalista voltam ebben a kérdésben persze a pénztárcám függvényében. 1998 óta rendelkezem saját előfizetéssel és saját mobiltelefonnal is. Az első telefonom is ERICSSON volt. Azóta jó pár év eltelt és mint minden mai fiatal próbál megfelelni a kor újításainak és próbálja követni a lépést a gyártók által diktált tempónak, haveroknak stb.. nem volt ez velem másképp.. A SONYERICSSON ( továbbiakban SE) márkát preferál(tam)om előnyben. Ez mindenkinek más és más hogy ki melyiket „szereti”.