Ma reggel a VIII. kerületben a Gyulai Pál utca 1. előtt lévő parkolóautomatát (talán 8125-ös?) szerettem volna használni. Miután bedobáltam a pénzt, kiadott egy teljesen üres jegyet, amin csak hosszanti csíkok vannak. Ez kb. 8h25-kor volt. Megpróbáltam hívni az ügyfélszolgálatot ahol a hibabejelentés menüt választva senki nem veszi fel, majd az automata sajnálkozva közli, hogy próbáljam később. Annak ellenére, hogy 8h30-ra kellett volna a Rókusban lennem, 6-8 percig próbálkoztam. Ezután beraktam az autóba az üres cetlit és mentem a dolgomra. Másik automatához azért nem mentem, mert egyrészt már fizettem a "szolgáltatásért", másrészt az utolsó aprópénzeimmel tettem ezt. Azért miközben a kórházban intéztem a dolgom, még kétszer próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot, a fentiekhez hasonló sikerrel.
A Centrum biankó parkolójegye
András helyében a Homár kézzel írta volna rá a jegyre, hogy rossz az automata, mert az üres jeggyel simán lebüntették:
Olvasson tovább!