Tékozló Homár

Elkezdett lebegni a Mango vásárlójának pénze

2010.10.22. 09:04 | szily | 213 komment

Adriennt nem irigyeljük, amiért - pont egy pénztárca vásárlása közben - a pénze elindult, de nem érkezett meg a divatbolt számlájára. Velünk ilyen még sohasem történt, bár a lebegést vízi lényekként nagyon szeretjük. Azt az egyet nem egészen értjük, hogy ha ez az összeg be is ragadt, miért nem próbálták meg még egyszer lehúzni a kártyát. Bár egy ilyen befagyás után talán mi sem erőltettünk volna még egy próbát. Aki járatos a banki átutalások technikai hátterében, elmagyaráézhatná, hogy mi történik ilyenkor. Bukszadráma alant!

Olvasson tovább!

A nő, akit 'szopatnak a boltosok' (18+)

2010.10.22. 00:01 | szily | 595 komment

Miskolc a jelek szerint kemény hely annak, aki önfeledten akar vásárolgatni, akár csak élelmiszert is. KecskeDotyi fél órán belül bement egy Tesco Expresszbe és egy Sparba, az első helyen a kiírthoz képest háromszoros áron akartak eladni neki egy virágot, a másodikon pedig olyan szemtelen volt a pénztároslány, hogy olvasónkból kijött a trágár tengerész. Fokozatosan bedurvuló állapotok hajtás után:

Olvasson tovább!

Bunkó a Celebi, de a magyar utas harcol a telefonjáért

2010.10.21. 13:46 | szily | 222 komment

Igazi jó bicskanyitogató sztori X-é. Olvasónk Rómából jött Budapestre Alitaliával. Viccelhetnénk olcsón, hogy aki ilyet tesz, magára vessen, de nem viccelünk. X. kiszálláskor az ülések közé ejtette a mobiltelefonját, amit a reptér épületébe érve azonnal észrevett, és jelzett is a Celebi pultjánál. (Ez a földi utaskiszolgálást végző cég Ferihegyen). Itt kezdődött a tánc, mert itt nemcsak nyeglén viselkedtek vele, hanem, mint utóbb kiderült, hazudtak is neki egy jó nagyot. Azt állították ugyanis, hogy keresik a telefont az általa megjelölt helyen, de nincs ott, nem találják. Utána minden eszközzel próbálták lekoptatni, ezért azt is sikerült bemondaniuk, hogy nincsenek összeköttetésben a többi európai repülőtérrel. A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen. A hatékony utaskiszolgálás bajnoka,a  Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek. Két remek levél alant:

 

Olvasson tovább!

Hogyan akart olvasónk autót lopni a Pólus Center parkolójában

2010.10.21. 13:04 | szily | 330 komment

Mielőtt Veronika pestizése miatt elindulna a flamewar, azért érdemes elolvasni a történetet. Olvasónk a Pólus parkolójában talált egy frissen elvesztett kocsikulcsot, amivel vesztére a biztonsági őrhöz fordult. Vesztére, mert a végére rájöttek, hogy milyen ördögi tervet próbál megvalósítani. Trükkös tolvaj alant:

Olvasson tovább!

A UPC megtagadja a számlaadást

2010.10.20. 13:27 | jackyll | 89 komment

Nem elég, hogy a UPC Direct nyáron kivonult Magyarországról, már számlát sem ad alapból, vagyis akár úgy is nézhetjük, hogy nettó összeget szed előfizetőitől. Pedig a számla díját 2008 óta külön felszámolják:

Mint tudjátok, idén nyár óta a UPC egy luxemburgi székhelyű cég neve alatt működik. Havi számla helyett azonban csak egyenlegköző levelet küld. Ha valaki közületként veszi igénybe a szolgáltatást, a UPC csak érvényes közösségi adószám megadása után hajlandó számlát kiállítani (hogy a korábban a havidíjban foglalt áfát most a vevővel fizettethesse meg). Ha nem adsz meg közösségi adószámot, a UPC kerek perec MEGTAGADJA a számlaadást. Ezek szerint az összes, számlát nem kérő előfizetőjétől most feketén, zsebre szedi be a díjat.

Azon túl, hogy ez egy burkolt áremelés, szerintetek ez törvényes?

Készül a Nemzeti Együttműködés Multi Level Marketing Rendszere

2010.10.20. 01:02 | szily | 224 komment

Stefó küldte el egy induló vállalkozás linkjét, amelyik nagyjából a multi level marketing beszervezős-jutalékos rendszerének megfelelően tervez alapvető élelmiszereket árulni. Ez nem lenne önmagában akkora durranás, ha nem lenne ellenállhatatlanul vicces, ahogy a klasszikus sémát, az orbánista korszellemnek megfelelően, a "magyar", a "magyar emberek" és hasonló hívószavak segítségével igyekszik NER-kompatibilissé tenni a jó ütemérzékű vállakozó. Íme a remek marketingszöveg, hajtás után meg Stefó levele.

Én egy magyar rendszerben dolgozom, magyar embereken segítek nap mint nap, a mai gazdasági helyzetben ha valakinek tudok segíteni azzal, hogy munkát adok neki, hogy olcsóbb élelmiszerhez tudom juttatni, és ezzel még Én is keresek egy komolyabb pénzt az mindenkinek jó, ez a lehetőség Ön előtt is nyitott!! Magyar rendszer,a jutalék magyar embereknél marad, magyar termelőket próbálunk a rendszerbe szervezni, így a gazdaságnak is próbálunk segíteni!
Várom a Hozzám hasonlóan gondolkodó embereket CSATLAKOZZATOK hozzám!!
Hiszem hogy sok nehéz helyzetben lévő családnak tudunk segíteni,ha összefogunk hogy minél hamarabb minél több ember tudjon erről a lehetőségről!!!Várom a hozzá(m)szólásaitokat!

Olvasson tovább!

Puccos, de kicsinyes a Déryné

2010.10.20. 00:06 | szily | 140 komment

Töretlenül népszerű a városba nem járó gazdag budai anyukák körében a Déryné, amit étteremnek erős lenne nevezni, inkább olyan, erősen dizájnolt helyiségről van szó, ahol az ember megmutathatja magát és az új ruhadarabjait, és mellékesen közepes minőségű élelmiszert, illetve drága alkoholt is felszolgálnak. EP most azon háborodott fel, hogy pénzt számolnak fel az üdvözlőfalatokért. Ez valóban nevetséges dolog, hiszen az üdvözlőfalat létének lényege, hogy kicsi, finom és ingyen van, azt sugározva a vendégnek, végre elengedheti magát, mert itt a kufárkodáson túl is figyelni fognak rá. Ha így nézzük, a Déryné legalább őszinte. Mert kufárnak kufárok. Homárné egyszer beült a barátnőivel egy pohárra, a ház borából kértek vöröset. Gyanúsan sokat fizettek, másnap odatelefonáltam, és kiderült, hogy az egyébként létező, és nevének megfelően legolcsóbb ház borának több mint kétszereséért sóztak rájuk egy vöröset. EP ékezetek nélküli panasza alant.

Olvasson tovább!

IPTV: digitális mozaikkép a falon

2010.10.19. 17:12 | jackyll | 116 komment

Igazi klasszikus tré sávszélességbővítés áldozata lett KJ, aki a hagyományos ADSL-jét szerette volna IPTV-re cserélni. A vélhetően 8 MBit-ről 15-re váltott internet azonban sokkal megbízhatatlanabb lett, 3. hete csak 5 percenként változó mozaikképek mennek az adás helyett:

2010 júliusában IPTV, 15 Mbit-es internet csomagra fizettem elô (elôzôleg DSL szolgáltatásom volt Önöknél), július közepén beszerelték és egy két apróbb hibát leszámítva tökéletesen mûködött szeptember 30-ig (majd három hónapig jó volt!). 2010 Szeptember 30-án elkezdett mozaikosodni, kimerevedni az IPTV, szakadozni kezdett az internet is, a hibákat aznap bejelentettem. Október 3-áig nem is történt semmi javítás, amikor letelt a 72 óra megsürgették, továbbra is semmi. Kicserélték a routert, de semmi eredménye. A hiba megjelenése óta naponta hívom az ügyfélszolgálatot, akik legtöbbször segítôkészek, de sajnos eredménytelenül. Azzal hitegettek, hogy el van indítva a javítás, ellenben 13-án derült ki, hogy annak ellenére, hogy naponta sürgettem és naponta érdeklôdtem, csak 13-án lett kiírva újra a javítás!!! Állitólag a router csere során bekövetkezett adminisztrációs hiba folytán nem történt semmi a bejelentett hibákkal. Pontosan egy hétig semmit sem javítottak, csak hitegettek, hogy javítás alatt van!

 

Olvasson tovább!

Ki fizesse a távhőtartozást?

2010.10.19. 09:32 | szily | 107 komment

Mercsi a kommentelőktől kér tanácsot. Olvasónk eladta a lakását, a vételár meg is érkezett, de az ügyvédjük csak pár hónappal később jelentette be ezt a Földhivatalnál, arra hivatkozva, hogy a bank csak ekkor értesítette őt. A dolog azért lett érdekes, mert utóbb kiderült, a vevő nem fizette a távhőt, ezért Mercsitől most 5 havi távhődíjat követel a DHK. Ki fizessen: az ügyvéd, a bank, az eladó vagy a vevő? Ezer kérdés alant:

Olvasson tovább!