Tékozló Homár

Félős szerelőt küldött az E-on

2014.03.28. 14:52 | jackyll | komment

Naiv ügyfélnek külsős segítséget kellett hívnia szikrázó vezetékkötegéhez, mert az E-on emberei nem voltak hajlandók hozzányúlni:

Az alábbi eset történt, egy zárlatos lámpa lecsapta a biztosítékot. Kimentem felkapcsolni, és a drót erdőből a villanyóra felett szikrák repkedtek. Felhívtam az e-ont, külön szám van a dél-dunántúli régióra. 06 80 20 50 20. Első kérdés a telefonba, melyik régióból hív. 2-es a dél-dunántúli. Utána felsorol 4 várost, melyikhez lakom legközelebb, próbálja ki. Elsőre lassan válaszoltam ezért megszakadt a vonal.

Olvasson tovább!

Mindent nehezen cserélnek a MediaMarktban

2014.03.28. 13:23 | jackyll | komment

Ákosnak fenyegetnie kellett a MediaMarktot, hogy egyáltalán kiszállítsák a szárítógépüket. Aztán egy hónap múlva, amikor elromlott (a kiállítási darab?), még durvábban kellett fenyegetőzni, hogy kiderüljön, hol tart a javítás:

Terhes feleségem munkáját szerettem volna megkönnyíteni egy szárítógéppel. Sok vacilálás után egy Gorenje típust választottunk, amit a Media Markt áruházban előre kifizetve (4-7 napos szállítási határidővel) megrendeltünk.

Az egy hét elteltével érdeklődésünkre közölték, hogy nincs ilyen készülék az országban, 2-4 héten belül hozzák be, majd aztán szállítanak. természetesen továbbra is 4-7 napos szállítással reklámoztak, majd miután elküldtem a törvény szövegét a vásárló tudatos megtévesztéséről, 1 napon belül értesítettek, hogy az egyik áruházukból azonnal szállítanak.

Meg is kaptuk, használtuk kb négyszer, majd tönkrement a gép, pontosan egy hónappal a vásárlás után, 02.17-én. Pár nap múlva sikerült elérnek a szervizt, kijött egy úr, elvitte, majd többet nem keresett.

Olvasson tovább!

Képrejtvény az FKF-től

2014.03.28. 11:56 | jackyll | komment

fkfkeprejtveny.jpg

András most kapta az értesítést a központból logikai feladvány formájában, hogy a sárga fedelű szemetestartályban mit kellene kellene gyűjtenünk? Na, mit? Az év végére állítólag az FKF egész Budapestre kiterjeszti a szelektív hulladékgyűjtést, úgyhogy addig lehet gyakorolni:

Tegnap kaptam értesítést az FKF-től a szelektív hulladékgyűjtők kihelyezése kapcsán a házunkban. Ez idáig szép és becsülendő, de azért a rendkívül fancy tájékoztatóba egy kis hiba is szorult. Küldöm a képet (elnézést a minőségért, este lőttem), jó szórakozást :)

Olvasson tovább!

3000 eurós jegy a Rolling Stonesra

2014.03.28. 10:47 | jackyll | komment

3000.jpg

Messidor pénzzavarba került a Ticket Express oldalán, amikor a bécsi Stones-buli jegyétvételi díját forint helyett euróban adták meg. Amúgy, személyes átvétel 2700 forintért?

Próbáltam ma jegyet foglalni az Eventim (Ticket express) oldalán kedvencem, a Rolling Stones bécsi koncertjére. Ment is minden, mint a karikacsapás,egészen addig,míg a végösszeg ki nem íródott. Ott derült ki, hogy a személyes átvétel 2700 Ft-os költségét 2700 Euróban kellett volna megfizetnem,így a végösszeg több mint 3000 Euró lett volna, kb tízszerese az eredeti jegyárnak. Nyilvánvaló tévedés,de nem mertem folytatni az online jegyvásárlást...

Angliában is retardáltak a banki ügyfélszolgálatosok (frissült)

2014.03.28. 09:33 | jackyll | komment

Zoli egy sima hóközi bankszámlakivonatot szeretett volna szerezni a HSBC-től, de ez több személyes és telefonos megkeresés után sem sikerült. Igaz, közben egyszer jóváírtak neki 30 fontot a sok felesleges telefonálás és mászkálás miatt, de utána ugyanúgy nem kapott kivonatot, és folytatódott a telefonálgatás és a mászkálás:

Hogy ne csak azt lásd otthon mennyire nehézkesek egyes cégek, megosztanám egy friss élményemet veled innen a ködös albionból. Pár éve már kint élek és most munkahelyváltásból kifolyólag sajnos költöznöm is kell. Új lakásnál sajnos kiderül, hogy a parkoláshoz Council (önkormányzat) engedélye kell évi 25 font befizetésével egyetemben. No sebaj, gondolván ez meg nem a világ vége, felhívjuk a councilt, hogy mi is szükséges ehhez. Ekkor közlik hogy bérleti szerződés az autó biztosításának az igazolása, ami az új címre szól, és bizonyiték a címemről, ami jelen esetben itt vagy közüzemi számla, ami mivel még most költöztem az új helyre nuku, vagy a bankszámlakivonat.

Na gondolom én kis naiv maradjunk ennél a verziónál, mert ez talan még megoldható gyorsan.

Olvasson tovább!

Nem cserélte az Aqua a gyárilag hibás Asus alaplapot

2014.03.27. 14:15 | jackyll | komment

Amire nincs magyarázat sorozatunk négymilliomodik részéhez értünk, amelyben az Aqua szervize megállapította a gyárilag hibás Asus alaplapról, hogy nem garanciális:

Az Aqua Electromax számítástechnikai szaküzletben vásároltunk egy komplett számítógépet, monitorral mindennel együtt. Vásárlás után egy kedves szakember ismerős segítségével kezdtük el összeszerelni alkatrészenként a számítógépet. Minden alkatrész hibátlan állapotban volt, kivéve egyet, a számítógép alaplapját. (Asus alaplap)

Első ránézésre nem látszott semmi, aztán feltűnt, hogy egy processzor foglalat láb el van görbülve. Azért ha már megvettünk egy 30 ezres alaplapot, akkor elvártuk volna hogy ne legyen benne ilyen probléma. Összeraktuk a gépet, mert azért a többi alkatrészt is le akartuk tesztelni.

Olvasson tovább!

Vigyázat, kiégő izzók! (2x frissült)

2014.03.27. 13:06 | jackyll | komment

Különösen gyorsan haláloztak el naiv ügyfél a Metroban leértékeve vásárolt Osram halogén izzói. A két hónapos tartósteszt alatt kiderült, hogy egyes példányok robbanhatnak is:

Két hónapja vásároltam 10 db Osram villanykörtét a Metroban, le volt értékelve, tényleg nagyon olcsó volt, olyan bruttó 300 forintra jött ki darabja. Már ez gyanús volt, de a jól ismert márka, illetve hogy "Made in France" szerepelt a hátulján, végül meggyőzött.

Az első izzó kereken 1 napig bírta (nagyjából 2 üzemórát). A második már két hetet (ez már egészen 50 üzemóráig eljutott).

Olvasson tovább!

Hogyan szívatja a CIB az ügyfeleket? (frissült)

2014.03.27. 11:50 | jackyll | komment

Pitta új anomáliákkal találkozott a CIB netbankjában, ami csak a közös számlával rendelkező felhasználókat bünteti:

Valami újítást vezetett be a CIB, ami azon kívül, hogy logikátlan csak arra jó, hogy kibabaráljon az ügyféllel. Nézzük az újításokat:

  • Ha saját kártyám készpénzfelvételi limitjét szeretném módosítani, azt csak úgy tudom a netbankon keresztül, ha mind a feleségem, mind én (számlatulajdonosok) elektronikusan aláírjuk a tranzakciót. CIB24-en keresztül egyedül is elintézhető.
  • Ha le akarom kötni a saját pénzüket, ahhoz ismét kettő elektronikus aláírás kell.
  • Ha elutalom más bankszámlára a közös pénzt, ahhoz elég egy aláíró.

Ki érti ezt? A közös pénzt simán lenyúlhatom, de betétet nem köthetek le? Gratula a rendszer kitalálójának.

UPDATE 04/02: Mérsékelt hepiend:

A kártyalimit változáshoz továbbra is kell a kettős aláírás, de már dolgoznak rajta, hogy ez módosuljon. Betétet le lehet kötni egyedül is, csak a (sz)ámítástechnika örödge és az ügyfél figyelmetlensége miatt nem sikerült. Szórom a hamut a fejemre.

Limitet úgy kell átállítani, hogy az egyik tulajdonos kitölti az adatokat és aláírja. Ki kell kapcsolni a könyvel funkciót. Majd a másik tulajdonos belép és az aláírókönyvben aláírja és könyveli. A rendszer viszont megjegyezte, hogy az én belépésemnél kikapcsoltam a könyvel funkció, így e nélkül már nem tudom lezárni a betétlekötést. Kicsit bonyolult leírva, de aki ismeri a rendszert, az tudja miről beszélek.

Pitta.

Vodafone-számhordozás 52 ezerért

2014.03.27. 10:42 | jackyll | komment

Zoltán nem tartotta számon, mikor kötött legutóbb hűségszerződését a Vodafone-nal, a Váci úti Tescoban lévő kirendeltségben pedig nem említették, mint fennálló kötelezettséget, ezért elindította a számhordozást. Ami sikerült is, csak aztán befutott az 52000 forintos kötbérfizetési felszólítás:

Történt egy napon, hogy úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy a Vodafone-os előfizetésünket megszüntetjük, az okokat nem sorolom, volt pár. Alapvetően 1 előfizetésről és 3 darab telefonszámról volt szó. Azt tudni kell, hogy 121 hónapig voltam előfizetője a Vodafone-nak, így elmondhatom, hogy elég sok pénzt otthagytam náluk. De nem is ez a lényeg.

Miután megszületett bennünk a döntés a váltásról, én elmentem egy Vodafone szaküzletbe, hogy utána járjak a dolgoknak, milyen módon tudjuk ezt meglépni, van-e valamilyen buktatója, illetve van-e valamilyen kötelezettségem a Vodafone irányába. Az említett kirendeltség a 1138 Budapest, Váci út 185-191. címen, a Tesco áruház volt. A szaküzletben megkérdeztem mindent, hogy mit kell tennem, az úriember aki kiszolgált, csak annyit mondott, hogy ez már nagyon egyszerűen működik, semmi dolgom nincs, csak az adataimat kell egyeztetni és elindíthatom a folyamatot. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy ezen felül semmilyen információt nem kaptam az akkor még futó előfizetésemre vonatkozóan, annak ellenére, hogy pont ezért mentem be a szaküzletbe. Én, mint aki jól végezte dolgát, megköszöntem a segítséget és eljöttem.

Olvasson tovább!

Lekurvázta az utasait a taxis

2014.03.27. 09:26 | jackyll | komment

Nikiéknek nem jött össze a szombat esti hazataxizás, mert beszóltak, amiért 900 forintról indult az autó, amit nem vettek észre, amikor megérkezett, mert igazából két autót rendeltek:

Történt, hogy az Örstől nem messze egy háznál iszogattunk barátaimmal (én mondjuk pont nem, mert antibiotikumos kezelés alatt voltam), és rendeltünk taxit a MAX taxitól 8 vagy 9 személyre, nem emlékszem pontosan, mert nem én hívtam. Kettőt kértünk nyilván, nem egy kisbuszt, mégis egy 8 személyes autót küldtek ki, aki megállt az út szélén. Nyilván nem gondoltuk, hogy ő hozzánk jönne, ezért oda se mentünk.

Egy idő után viszont gyanús lett a dolog, mert nagyon nem ment oda hozzá más sem, ezért megkérdeztem, hogy a mi nevünkre jött-e. Igen, a miénkre. Mikor kifejtettem, hogy de mi nem nagy autót rendeltünk, hanem két normálisat, közölte, hogy őt az nem érdekli, négy vagy öt embert elvisz ő, aztán majd valamikor jön a másik taxis, mert ő nem veheti el tőle a fuvart. Jó, beszálltunk, ott hagyva a társaság másik felét egyedül az út szélén, mikor is rájöttünk, hogy  a kedves taxis hosszú percek óta elindította az órát, és majdnem 900 forintnál jártunk már úgy, hogy még el sem indultunk.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása