Vajon éreztek némi disszonanciát a felelősök, amikor először egymás mellé tették a wellness és az 1848-49-es forradalom és szabadságharc emlékére kifejezéseket vagy oké volt egyből? A csudamarketingest a siófoki Aqua Villa környékén kell keresni.
Vajon éreztek némi disszonanciát a felelősök, amikor először egymás mellé tették a wellness és az 1848-49-es forradalom és szabadságharc emlékére kifejezéseket vagy oké volt egyből? A csudamarketingest a siófoki Aqua Villa környékén kell keresni.
Ünnepi közgyűléssel köszöntik a keleti végeken márc. 15-ét. Már ma. Hogy ezt az 1 órás gyűlést miért nem kötötték össze a holnapra tervezett Márciusi Ifjak Sétájával, azt csak a jóisten tudja, de akárhogy is, éljenek a márciusi ifjak.
Kedves Homár!
Tudom, hogy ez az oldal alapvetően egy vásárlótudatos, szerencsére – félig-meddig - környezettudatos oldal, de mindemellett egy „józan paraszti észt osztó”, jogi értelmezésen túlmutatóan igazságot kereső honlap is egyben (nem véletlenül vagyok 8-10 éve olvasója (de nem kommentelője!!!) ennek az lapnak. Azért írok, mert van egy nagy, és ráadásul promtnak (azaz sürgősnek) nevezhető problémám. Talán senkit sem érdeklő, de szerintem azért felháborító.
"Kiszámolták, hogy visszajár 24.000 Ft, amit elutaltak, de ekkor nem nézi a rendszer, hogy van-e befizetetlen számla." - ehhez nem nagyon lehet mit hozzáfűzni.
Tisztelt Homár,
Szétvet az ideg. A Főtáv visszaküld postán 24 000 Ft-ot, majd átad behajtásra egy 10.000 Ft-os számlát a Hátralékkezelőnek!?
- 2014. nov. - lakáseladás
- 2014. dec. 2. - lakás birtokbaadás
- 2014. dec. 7. - Összes dokumentum elküldése a FŐTÁV-nak, hogy legyenek szívesek lezárni a számlánkat, és átírni a fogyasztót az új tulajra
- 2014. dec. 12. - Főtáv válaszlevele, hogy minden ok, februárban küldik a végszámlát
- 2014. febr. eleje - Főtáv postán elutal 24.000 Ft-ot (semmi végszámlalevél nem jött)
- 2014. febr. 19. - Díjnet-rendszer automatikus levele, hogy egy 10.000 FT-os kifizetetlen számlát a Főtáv átadott a Behajtóknak
Tegnapi fecniposztunkkal kapcsolatban az alábbi kérdésekkel kerestem meg az illetékes éttermet:
- Miért használják ezt nyugta-szerűséget, miért nem a szabályos nyugtát viszik ki egyből?
- Mióta használják ezt a rendszert?
- A vendégek mennyire szokták észrevenni, hogy ez nem egy nyugta, illetve hogy működik ez az önök gyakorlatában: a vendégnek kérnie kell az igazi nyugtát vagy mielőtt fizetne mindenképp kiviszik neki azt?
- Volt-e bármilyen panasz a vendégek részéről erre a megoldásra?
Az üzletvezetőtől az alábbi választ kaptuk:
Két hete írtunk először a nehézkesen működő online megyei matrica visszaváltásról. Akkori levélírónk, Anna nemcsak nekünk írt, hanem az illetékes szervnek is. Kapott választ.
Kedves Hilda,
Egy kis update az ügyben. Küldtem egy hivatalos panaszt az ügyfélszolgálatnak, amiben nemtetszésemnek adtam hangot és kaptam rá az automata válaszon kívül egy NEM nekem címzett (LOL) semmitmondó választ. Gondolom nem én vagyok az első panaszos, sablon CTRL+C - CTRL+V. Az ügyintéző személy szerint nem tehet róla, tudom. Sajnálom őket, de ez nem szolgáltatás.
Anna
"Tisztelt Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.!
Ez úton csalódottságomat és panaszomat fejezem ki az elektronikus ügyintézésükkel kapcsolatban. Honlapjuk szerint: "A visszaváltás a nemzetiutdij.hu oldalon található „Megyei e-matrica visszaváltása”
menüpont alatt található igénylőlap kitöltésével és beküldésével gyorsan és egyszerűen kezdeményezhető." Eddig rendben is lenne, a kezdeményezés ténylegesen gyors az űrlap kitöltésével, a
nyilatkozatban jelzik, hogy a megtörténtről külön nem tájékoztatnak.Amit hiányolok:
- az online kereskedés szabályai szerint 48 órán belül küldeni kell egy visszaigazolást. Nem tudom igazolni, hogy elküldtem a kérelmet. Sem egy másolatot a megadott email címre, sem egy visszaigazolást a kérelemre nem kaptam. A megtörténésről való értesítés mellőzése (nyilatkozat) nem ad okot, felmentési lehetőséget erre.
- nem kaptam tájékoztatást, hogy mikor szándékoznak utalni. Telefonos ügyfélszolgálatuk sem tud erre felvilágosítást adni. Ha ez szerepelne legalább a honlapjukon, az ügyfél az információ alapján eldönthetné, hogy a három visszaváltási opcióból melyik a megfelelő számára. Ennek hiányában a "gyorsan és egyszerű" nem helytálló.Véleményem szerint ez nem egy ügyfélbarát, kényelmes, gyors szolgáltatás. Amennyiben nincsen meg az online infrastruktúrájuk és kapacitásuk a kérelmek feldolgozására felelőtlenség ilyen szolgáltatást nyújtani. A kevesebb több lett volna.
Kérem tudassák meddig szándékoznak halogatni a kifizetést.
Tisztelettel,
L. Anna."válasz:
"Tisztelt O. Szilárd!
Társaságunkhoz intézett megkeresését köszönjük. Tájékoztatjuk, hogy a visszavásárlás folyamata elindult, a jogosultság árát Társaságunk a feldolgozást követően visszautalja az Ön által megadott számlaszámra. Az összeg megérkezéséig továbbra is szíves türelmét és megértését kérjük.
Javasoljuk, hogy esetlegesen felmerülő további kérdésekkel kapcsolatban a jövőben is bizalommal forduljon Társaságunkhoz az alábbi elérhetőségeinken:
· 0-24 óráig hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (06-36-587-500),
· e-mailben (ugyfel@nemzetiutdij.hu),
· személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban (http://www.nemzetiutdij.hu/Ugyfelszolgalat-kereso/),
· internetes oldalunkon (www.nemzetiutdij.hu).Ajánljuk e-ügyfélszolgálatunkat ahol kényelmesen, gyorsan, sorban állás és kényelmi díj fizetése nélkül vásárolható e-matrica és ellenőrizhetőek a korábbi vásárlások: https://ematrica.autopalya.hu/.
Tisztelettel:
NÚSZ Zrt.Ügyfélszolgálat
márc. 12-dikei kiegészítés Annától:
BREKING!!! Megerkezett az 5000 Ft a számlára tegnapi teljesítesi nappal, ma láttam. Ezt is megéltük. :) Remélem másoknak is érkezik.
Üdvözlettel, Anna.
Emma nem írt számokat, így nem tudjuk összehasonlítani UPC-csomagjainak eredeti árait a szüneteltetettekkel, de sajnos csak a díj miatt nem érdemes kutyáznia a céget, mert a többi szolgáltatónál is így megy az élet. A törvény szerint igenis kérhetnek díjat a szüneteltetés idejére, aminek csökkentettnek, indokoltnak és méltányosnak kell lennie. Tegye fel a kezét, aki szerint ez alapján bármikor ugyanakkora összegre gondol a szolgáltató és a fogyasztó.
A tökéletes UPC
A szolgáltatás szüneteltetését, illetve megszüntetését szerettem volna kérni, mivel nem akartam egy olyan ingatlanban fizetni szolgáltatást ami jelenleg lakatlan. De az ügyintéző felhívta a figyelmem hogy a szüneteltetés díja gyakorlatilag azonos a havi díjammal, ami azonban számomra érhetetlen. Ha nem veszek igénybe egy szolgáltatást azért miért is kellene fizetnem?
Kedves Hilda!Hirdethetnél egy játékot: mi a vicces a mellékelt fecnin? Egy igazi homáros tudni fogja. Remélem mások is kedvet kapnak és további gondolkodtató feladatokat küldenek be :-)Üdv:Péter
UPDATE
Ahogy jópáran írtátok, ez egy nyugtának látszó nemnyugta, ahogy ezt tulajdonképpen maga a fecni is bevallja ("kérje a szabályos nyugtát"). Nehéz nem valami suskust sejteni a háttérben, de megkérdezzük az éttermet, mire szolgál. Kifejtősebben halljuk Pétert:
Szia!Az a vicces, hogy ez nem nyugta, csak nagyon hasonlít rá. Így mindenki azt hiszi nyugta és nem kér szabályos nyugtát. Itt a 4.3 fejezetben olvasható, mi kell rá:A nyugtának legalább a következő adatokat kell tartalmaznia:
-a nyugta kibocsátásának kelte;
-a nyugta sorszáma, amely azt kétséget kizáróan azonosítja;
-a nyugta kibocsátójának adószáma, valamint a neve és címe;
-a termék értékesítésének, szolgáltatás nyújtásának adót is tartalmazó ellenértékeDátum van, ellenérték van, név van, de sorszám nincs, adószám nincs és cím sincsen.De hogy még viccesebb legyen, még szépen meg is kérnek rá, hogy kérjük el a _szabályos_ nyugtát, amit pedig kérés nélkül kötelező lenne adnia, ahelyett, hogy félrevezetne ezzel a fizetési tájékoztatóval.Ami miatt nagyon tetszik az az, hogy remekül lehet majd védekezni azzal, hogy ez a papír csak arra szolgál, hogy a vevő ellenőrizhesse a fogyasztását. De akkor miért hasonlít ennyire a nyugtára? És miért kéne kérnem a nyugtát, mikor azt adnia kötelező! És végül: miért nem kapott senki a társaságból rendes nyugtát? Mert senki nem kérte :-)Üdv:Péter
Emlékeznek az elfuserált üléshuzat visszajáró árával struccként viselkedő Mizára? Ehol a vége.
Tisztelt Homár!
Nem tudom miért, de nem sikerült válaszolnom a kommentekre, de mindegy nem ez a fontos. Amit ön is megkapott a fogyasztóvédelemtől, azt én is megkaptam, rengeteget leveleztem velük. Felkerestem egy ügyvédet és átbeszéltem vele a dolgokat, majd írtam ismét egy e-mailt a MIZA-nak, ahol leírtam mi jön ezután. Persze nem reagáltak. 3 nap múlva elmentem egy közjegyzőhöz, hogy elindítsam az Európai fizetési meghagyást.
Szerencsére a közjegyzőnél megállt a dolog néhány napra, mert felhívtak a MIZA-tól, hogy utalják a pénzt, ezért a közjegyző nem kért pénzt.
A mai napon át is vettem, öt hónapnyi szélmalomharc után! DE SIKERÜLT! Hogy kinek köszönhető, nem tudom, de köszönöm mindenkinek a közreműködést. Az európai fogyasztóvédelemnek, az ügyvédnek, a közjegyzőnek, a Homárnak.
Üdvözlettel: Ádám
Ági irgalmatlan hosszú, hivatali bikfazsargonnal tűzdelt leveléből a szerkesztés végére ugyan szinte csak a levél alján záporozó kérdések maradtak, ezek viszont közérdekúek, úgyhogy elküldjük a Telekomnak is.
Kedves Homár!
Mi csak azt szeretnénk, ha a Magyar Telekom kiállítaná végre a végszámlát.
2014. októberében megkerestük a Telekom Nyrt telefonos ügyfélszolgálatát, hogy az egyik pest megyei településen található ingatlanunkat eladtuk, 2014. dec. 15-ig birtokbaadásra kerül, és tájékoztassanak, milyen teendőink lesznek, ugyanis a Telekom Nyrt-nél volt a telefon, internet, kábeltv, gáz- és áram szolgáltatásunk.
Néha a vevőnek nincs igaza - pl. most. István szerint attól már webes vásárlás valami, hogy a neten nézi ki a terméket egy webshopot is üzemeltető cég honlapján. Hát nem. Ahogy erről az említett honlapon is van tájékoztatás.
Kedves Homár!
A tanulság - amit a saját káromon tanultam meg - másoknak is hasznos lehet. Röviden: ha webáruházban vásárolsz, akkor van 14 nap elállási jogod (indoklás nélkül), ha sima bolti vásárlás, akkor csak "rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba" esetén cserélnek.