Tékozló Homár

Tudta, hogy pont lemaradt 2700 liter romlott fröccsről?

2016.05.06. 16:22 | Homár Hilda | 83 komment

screenshot_2016-05-06_14_46_14.png

Pedig megvehette volna, ha idejében találkozik a fenti árverési hirdetménnyel, melyben majdnem 27 hektoliter lejárt szavatosságú rosét hirdettek meg múlt hónap végén Zalában. Vajon elkelt? És mi lett a sorsa? Hogy ez fogyasztóvédelmileg mennyire oké, azt megkérdeztük.

Sziasztok!

Lelkes figyelője vagyok az árverezéseknek. Mindig jókat derülök miket vagyunk képesek árverezésre bocsátani. Törött motorkerékpárok induló licit normál piaci áron, nem működő mosógépek nem sokkal a bolt ár alatt és még sorolhatnám. Talán a mostani kicsit elgondolkodtató.

Árverésre kerülő ingóság megjelölése: 2698 db palackozott Rosé fröccs (Szavatossága lejárt).

Olvasson tovább!

Íme, egy boldog utas!

2016.05.06. 10:25 | Homár Hilda | 44 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

Süt a nap, csicseregnek a madarak, jön a hétvége, minek ezt a szép napot elrontani egyből valami hervasztó sztorival. Helyette itt egy egyszerűségében lenyűgöző poszta arról, hogy néha igenis működnek a dolgok nálunk is. Köszi BKK!

Tisztelt BKK Ügyintéző!

Tegnap este, munkából hazafelé, a buszon felejtettem a sapkámat. Nem egy nagy ügy, de számomra fontos volt, ezért megpróbáltam menteni a menthetőt. "Kigúgliztam" az ügyfélszolgálatuk telefonszámát, majd fél perc alatt a menüben lépkedve eljutottam egy ügyintéző munkatársukhoz. Nem csak abszolút készséges  és segítőkész volt, de hatékony is.

Olvasson tovább!

Lusta a posta vagy igazságtalan a posztoló?

2016.05.05. 11:12 | Homár Hilda | 74 komment

magyar_posta_1_1.JPG

Azt nem lehet a szemünkre vetni, hogy nem szoktunk minden céget és eljárást szidni, amit csak lehet, de ezúttal nem teljesen világos, ha egyszer a küldemény azonosítója nem nemzetközi postai azonosító, tehát nem szerepel a Magyar Posta rendszerében, akkor mégis honnan kéne tudniuk, hogy mi van vele? Megkérdezzük, hogy hogy van ez.

Szia Hilda!

A Magyar Posta hülyesége rendesen kiakasztott. Történt ugyanis még februárban, hogy mivel keveselltem az előlapi USB portok számát a számítógépemen, az AliExpresszről rendeltem két olyan kábelt, amit az alaplapra dugva és a gépházat megfaragva újabb portokat használhatnék. Kb. 3 hétre a rendeléstól számítva meg is jött a cucc, megfaragtam a kasztnit - és kiderült, hogy mindkét kábel döglött. Sebaj, jeleztem az eladó felé, hogy nem oké a cucc, ő meg március elején küldött másik kettőt. Április 25-én már szerettem volna tudni, merre járnak a kábelek, így a következő emailt küldtem a Cs. és Kir. Posta számára:

Olvasson tovább!

Ne itt egyen thai wokot!

2016.05.04. 15:19 | Homár Hilda | 82 komment

w06n.jpg

Klasszikus Összeomlás feeling, ezúttal mekis burger helyett thai wok kivitelben.

Kedves Homár!

Aki szereti a thai konyhát az vigyázzon a Thai Wok étteremmel! ( Budapest, Királyi Pál u. 13a, 1053). Nagyon szerettem ide járni, szerintem elég autentikus konyhájuk volt...így múlt időben. Lehet, hogy csak pillanatnyi elgyengülés történt a rendszerben,de a legutóbbi látogatás annyira csalódás volt, hogy többet biztosan nem eszünk itt. 

A kedvencemet pad thai-t rendeltem és mivel az volt a tervünk a párommal, hogy otthon eszünk, elvitelre kértük. Na ez hiba volt...mert így csak otthon derült ki, hogy mennyire silány minőségű ételeket kaptunk.

nempadthai.jpg

Elég sok thai helyet kipróbáltunk a fővárosban, én többször is jártam Thaiföldön szóval nem túlzás azt mondanom, hogy eléggé képben vagyok, hogyan kell egy curry-nek vagy pad thai-nak kinézni. Én rákos pad thai-t kértem amiben rák ugyan volt, de minden más szinte semmi. Pár szál répa volt a tésztához keverve és összesen kb.5 szál szója bab csíra-ennyi. Se zöldségek, se mogyoró se semmi..az íze is hozta a látványt, kb mintha üres tésztát ettem volna...szerintem bárki ennél jobbat dobna össze otthon minimális tudással. A párom curry-je inkább víztócsához hasonlított pár magányos zöldségdarabbal...de semmiképpen sem ütötte meg a korábban megszokott jó minőséget. Ha helyben fogyasztjuk, biztosan visszaküldjük...így viszont marad ez.

Sajnálom, hogy egy jó hely ennyire nem figyel már oda...marad a Parázs, mint törzshely ott még nem csalódtunk.

Üdv,

Vera

Kevés vagy sok kompenzációként egy 30%-os kupon?

2016.05.04. 12:34 | Homár Hilda | 81 komment

sony01.jpg

Bár a levelezés Zoltán állításával ellentétben épp azt bizonyítja, hogy a Sony nem tojta le ügyfele panaszát, azért levélírónk álláspontja is méltányolható: szeretne egy évekig működő készüléket, és nem akar egy olyan terméket megvenni újra - még, ha 30%-kal olcsóbban is -, amivel nem volt elégedett? Igaza van? Nincs? Ön mit gondol?

Kedves Homár! 

Ajánlom figyelmetekbe a Sony Magyarországgal történt levelezésünket, melyből kiderül milyen magasról sz@rják telibe az ügyfeleiket.  Ez most csak egy kisrádió probléma, de telefonnal, és Hifivel is volt már hasonló problémám.  Ez lenne a híres japán Sony minőség (és balkáni garanciális probléma megoldása, magyar módra?) Érdemes lenne foglalkozni vele, hogy  1 éves garancia lejárat után 1 hónappal kihez, és hova fordulhatok panaszommal?  Bezzeg a sokol rádió esőbe, hóba, fagyba, többször leesve is elnyűhetetlen volt.  Soha többé Sonyt.

Üdvözlettel:

Zoltán

Olvasson tovább!

Heteket mosógép nélkül, azt garantál a Whirlpool garanciája

2016.05.03. 17:15 | Homár Hilda | 83 komment

whirlpool-logo.jpg

Emlékszik még az idei húsvétra? Ugye, hogy őrült rég volt? Egy átlagos család 2 kisgyerekkel azóta legalább 14x mosott. Feltéve, hogy kímélik a gépet, valamilyen okból spórolnak a mosóporral vagy a vízzel, betegek a gyerekek és nem járnak játszótérre, apa külföldi úton van, vagy esetleg a papírruha a heppje anyunak, mert különben biztosan 20 mosás fölött járnak. Nem úgy azok, akiknek csak egy elromlott mosógépe meg 5 év garanciája van rá. 

2016. március 17., az előrelátónak gondolt módon 5 év garanciával vett Whirlpool mosógépünkből pár napja furcsa hangok jönnek, mintha a dob is súrlódna, gondolom csapágyas, felhívom a garanciális telefont. Persze az összes azonosító számra szükségük van számláról, mosógépről, mindenhonnan, sebaj, másnapra megvan, a telefonos kioktat, hogy biztos nem csapágyas, oké, akkor nem, mindegy, legalább küldik a szerelőt. 

Olvasson tovább!

Roller miatt szállították le a kisgyerekes családot a buszról

2016.05.03. 10:18 | Homár Hilda | 168 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350_1.jpg

Oké, a szabály, az szabály, mondhatnánk, de még csak ez sem igaz. A BKK üzletszabályzatában ugyanis egy helyen szerepel a roller, és ott bizony ezt mondják róla: "roller /.../ kézipoggyászként díjtalanul szállítható valamennyi járművön, amennyiben az utasok ruházatát, a jármű berendezéseit nem rongálja meg, illetve nem szennyezi be. " 

Kedves Homár, 

talán az olvasóknak és a BKK-nak is tanulságos az alább eset, ami még mindig hihetetlen, hogy velünk tegnap megesett :(.

Budapesten a Margitszigeten a 26-os buszon a Hajós Alfréd Nemzeti Sportuszoda előtti megállóban felszállást és jegyérvényesítést követően leszállított minket vezető, mert nem tudtam összecsukni a lányom gyerek méretű rollerét. A buszon alig ültek, 2 másik kisgyerekkel és a szüleikkel - köztük egy 7 hónapos kismamával - voltunk. A babakocsi, rajta a kismotor és a pótkerekes bicikli nem jelentett gondot sem a sofőr, sem a BKV számára. 

Olvasson tovább!

Se bakancs, se cserecipő, se szelvény

2016.05.02. 16:08 | Homár Hilda | 35 komment

playersroom_logo.jpg

Vajon miért tagadja le a cég, hogy átvette a szegecsét vesztett bakancsot?

Tisztelt HomárBlog!

Nem szeretek ilyenhez folyamodni, de ez most már kikívánkozik belőlem. Eddig többször vásároltam a Playersroomnál és nem volt negatív tapasztalatom.

Tavaly Októberben vásároltam a Playersroom-tól egy Dorko Snowtipro bakancsot egy kedvező akció keretében. A bakancs kényelmes, jó semmi gond nem volt vele. Egyik nap felpattant az egyik szegecs és mivel félő voltam hogy teljesen elenged, nem használtam tovább (ez február közepén volt kb.).

Olvasson tovább!

CBA, ahol a paprika nem, csak a biztonsági őr magyaros

2016.05.02. 10:44 | Homár Hilda | 74 komment

dsc_7707.jpg

Ha néha bekényszerülök a sarkunkon lévő CBA-ba, már meg sem állok a zöldséges saroknál, mert az embernek nem vacsora, hanem öngyilkossági gondolatai támadnak a valami teljesen érthetetlen koncepció miatt eleve csak és kizárólag II. osztályú, kornyadozó almák, krumplik, répák és egyéb növények láttán. Mindezt 3 sarokra egy piactól és 1-re egy biozöldségestől. Oké, hogy feladták a versenyt, de akkor nem lenne értelmesebb azon a 9 nm-en egy jó húsos pult inkább? 

De ez csak eszembe jutott. A  posztban más CBA-s problémák vannak.

Tisztelt CBA!

Az csatolt képen látható címkék a váci Széchenyi úti áruházukban találhatók a piros, sárga és zöld kaliforninai paprikákra felragasztva. A terméket azért vásároltam meg, mert az árcéduláján származási helyként Magyarország van feltüntetve már hónapok óta. Gondolom "véletlenül" lett ott felejtve és a szándékosság fel sem merül ebben az esetben... 

Olvasson tovább!