Tékozló Homár

A MÁV ügyfélszolgálatosai már egy másik dimenzióban élnek

2016.10.21. 15:02 | Homár Rezső | 116 komment

100px-edwardsad.jpg

Roland egy hónapon át járt a pénze után, mivel a MÁV jegypénztárában rossz jegyet állítottak ki neki. Az ügyfélszolgálat azonban vagy nem értette a problémát, vagy mindenki azt várta, hogy majd megoldódik magától, a napok meg csak teltek és senki nem tett semmit. Kivéve Rolandot. 

Kedves MÁV-START ZRT. ügyfélszolgálati vezető!

Szeretnék a 2016. szeptember 11.-én a MÁV START ZRT. Pécsi ügyfélszolgálatán leadott visszatérítési igénybejelentő lapomra választ kapni. Száma: 285/26504/2016/START (2016.09.11. 16:20 perc) Leírom a panaszom tárgyát:

2016. SZEPTEMBER 10.

Történetem 2016. szeptember 10.-én kezdődött Pécsen. Szép napocskás, kellemes hőmérsékletű idővel kezdődött a nap elindultam hát, hogy jegyet vegyek Balatonfüredre. Megérkeztem a MÁV-START ZRT. Pécsi állomásán a jegypénztárhoz, ahol kértem egy jegyet az általam kinézett útvonalon Pécs-Sárbogárd- Székesfehérvár-Balatonfüred viszonylatba 50%-os MÁV-START Klub-os kedvezményes kártyámmal, mire a Pénztáros közölte, hogy nem kell mondani, hová és honnantól átszállással, hanem csak a végállomást mondjam ahova tartok. Mondtam Balatonfüred, de szeretnék elmenni Sárbogárdig a 7.14-es IC -vel onnét átszállással Székesfehérvárra, aztán Székesfehérvári átszállással Balatonfüredre érkezek. Mire nagy nehezen megértettük egymást, a hosszas jegyvásárlást bankkártyás fizetéssel rendeztem, a 7.14-es Intercity indulásáig 3 perc volt már csak vissza. Gyorsan felpattantam a vonatra és nézem a jegyemen hová is kell, üljek, na akkor jött ám a Döbbenet! A jegyemen a következő szerepelt: Pécs-Kelenföld, Kelenföld-Balatonfüred.

Olvasson tovább!

Miért nem lehet elállni csak úgy?

2016.10.21. 10:47 | Homár Hilda | 58 komment

samsung-galaxy-gear-2-gear-fit-gear-neo.png

A rendszeres Homár olvasók biztosan kívülről fújják már, hogy webshopos vásárlás esetén 14 nap indoklás nélküli elállás jog illeti a vevőt. De vajon ez jár akkor is, ha először valami hiba miatt akarjuk cseréltetni a cuccot?

Szép napot!

Bestmarkt.hu/Hardverker Online Kft. internetes webáruházból 2016.09.28-án vásároltam 2db SAMSUNG Fit Gear2 típusú okos órát.  A küldeményt futárszolgálattal szállították ki 2016.09.30-án. Rendben megkaptuk az órákat, bár a csomagolása mindkét terméknek bontott volt. Két nap használat után észrevettük, hogy az egyik karóra hátoldalán található érzékelő " pulzus mérő részén " van egy hajszálrepedés. Miután 3 napon belül voltunk a vásárlást illetően, azonnal jeleztem ezt e-mail-en keresztül a Bestmarkt/Hadverker Online Kft. felé, akik röviden annyit válaszoltak, juttassuk vissza az órát kivizsgálásra, elbírálásra. 

Olvasson tovább!

Ki akar 53 000 forintos javított cipőt magának?

2016.10.20. 15:25 | Homár Hilda | 80 komment

office_shoes_logo.jpgCipő ügyben úgy tűnik, nem lehet elégszer sulykolni: javítást VAGY cserét kérhetünk, ha bármi gáz van, nem kell bedőlni a többinek.

Sziasztok

Sajnos vettem egy csizmát az Office Shos-nál. Tommy Hilfiger,  52990 forint. A csizma hordhatatlan,  a zipzár szúrja a lábam.

Visszavittem,  megvizsgált,  elismerték.  A pénzem nem adják vissza. Helyette javítják.  Írtam nekik,  hogy én nem veszek javított csizmát 52990  forintért. A beszallítóval kellene elintézniük,  nem engem lehúzni.  Belátható, ez így nem ugyanaz a termék. Mindenképpen ragaszkodnak a pénzemhez. Cserét nem is ajánlottak fel, illetve azt írták, hogy "az a döntés született " - az én véleményem,  preferenciám nem került szóba. A vásárlói élmény így persze kuka,  nekik ez sem számít.

Írtam az európai kepviseletüknek is, de azok sem foglalkoznak az üggyel.

Elég elkeseriítő.  Ilyen negatív tapasztalatom nem volt más cipőboltokkal vagy márkákkal,  nyugaton pedig elképzelhetetlen az ilyesmi. Úgy tűnik,  ezt a pénzt buktam. Talán meggondolja magát a Hilfiger/ Office Shoes,  de ha nem, okuljon a történetből mindenki.

Üdv

Gabi 

Pályázati tanácsadás=sok pénzért semmi?

2016.10.20. 10:00 | Homár Hilda | 48 komment

shutterstock_457513792.jpg

Olvasónk mellékelte a szerződést és a panaszleveleit is, azok alapján egy nagyon hatásosan csomagolt, többoldalas, de konkrétumok helyett elég tágan értelmezhető vállalásokat tartalmazó iratot sikerült rájuk tukmálni, majd ezekre hivatkozva az elégedetlenkedést elutasítani azzal, hogy ha nem tetszik, forduljanak a Békéltetőhöz. Ez elég fura, tekintve, hogy a Békéltető Testületek a fogyasztókat várják, itt pedig két 2 közti szerződéskötés történt, így aztán megkérdeztük szakértőinket, hogy hogy is van ez. 

Kedves Homár,

Szeretném megosztani a közösséggel történetünket, hátha tanulságos!

2014 júniusában szerződést kötöttünk egy kft-vel. A tárgya pályázatok figyelése, tanácsadás és bonyolítás volt 2 éves időtartalomra bruttó 410 ezer Ft-ért. Ha sikeres a pályázat akkor még sikerdíj is járt volna :) A hölgy aki személyesen kint volt a cégnél szóban garantálta, hogy egy csomó pályázatot nyerhetünk és most belekerülünk a tutiba :)

Olvasson tovább!

Kutya, mint egy doboz tej?

2016.10.19. 12:43 | Homár Hilda | 126 komment

shutterstock_230045593.jpg

Nyilván kevesekből vált ki melengető érzést egy doboz tej látványa, míg egy kutya még a legszőrösebb szívű humán egyedekből is képes előhozni néha egy ellágyult tekintetet. Fogyasztóvédelmi szempontból viszont bizony a tej és a kutya ugyanaz az eset. Mi van, ha hibás az áru? - kérdi olvasónk.

Szép napot!

Egy problémával szeretnék hozzád fordulni.

Vásároltam tenyésztőtől egy kutyát. Számlát adott róla, minden bizonnyal egyéni vállalkozó. Szerződést nem írtunk, szóban megállapodtunk. (Erre van egy tanúm is.) A kutyánál örökletes betegséget diagnosztizáltak, és elkezdődött a gyógyítása (torna, torna, torna, vitaminok, ásványi anyagok)

Jeleztem a tenyésztőnek,hogy kíván-e felelősséget vállalni ezért, és kártérítésben részesíteni, de természetesen nemleges a válasz. Indok: a vételtől számítva 12 hónapon túli a reklamáció. Ez sajnos igaz. Kb. 14 hónapot követően a vásárlástól számítva jött elő a probléma (kétoldali patella ficam)

Olvasson tovább!

Mert hülye azért nem vagyok!

2016.10.18. 15:28 | Homár Hilda | 119 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

Meghiúsult webshopos vásárlás=szívás. Meghiúsult webshopos vásárlás előrefizetéssel=dupla szívás.

Media Markt borzalom Mert hülye azért nem vagyok!

Sziasztok! Megosztanám kis történetemet ezzel a "Nagyvállalattal".

Konyhai eszközöket szerettem volna vásárolni. Fel is mentem az oldalra, ki is néztem egy sütőt, főzőlapot, páraelszívót. Az oldal szerint 6-10 nap a szállítási idő. Mondom az még belefér. Meg is rendeltem a termékeket, előre utalással (eddig sehol nem volt problémám az előre utalással). Másnap el is küldtem a pénzt a cégnek, majd miután semmiféle tájékoztatást nem kaptam fel is hívtam őket. Visszaigazolták, hogy a pénz megérkezett, amint megvannak a készülékek, kapok levelet a szállításról.

Olvasson tovább!

Lesikálták a taxifestést a kézi mosóban

2016.10.18. 10:34 | Homár Hilda | 88 komment

14524551_1098537260264475_574600109763271343_o.jpg

Alapos munka lehetett. Volt sárga, nincsn sárga. De nem is ez a baj. előfordul, hogy valami félremegy. De miért kell letagadni meg elbújni a felelősség alól?

2016. 10. 04. napon 00:00 óra és 01:00 óra közötti időben elmentem lemosatni a kocsimat  a Bp. VII.ker. Kertész u. 24. szám alatt található autómosóba. Ez a mosó egy kézi autómosó, ahol alkalmazottak mossák le az ügyfél autóját. Lemosták az autómat, kifizettem a szolgáltatást, majd csináltam egy fuvart. (taxi) Ezt követően vettem észre, hogy sérült a hátsó lökhárító, és a jobb hátsó sárvédő. Úgy sérült, hogy a gépjárművön található sárga színű fólia felső rétege levált, kb. két tenyérnyi területen.

Olvasson tovább!

Lehet, hogy az Euronics valójában nem is akar dolgokat eladni?

2016.10.17. 15:32 | Homár Hilda | 58 komment

9531362901.png

Sitti igazán türelmes és jóhiszemű ember lehet, hiszen másfél hónapig bírta az Euronics hitegetését, ami egy valószínűleg heti több alkalommal is használatban lévő mosógép esetén igencsak hosszú és a vásárló türelmét próbára tevő időtáv. De végül - nagyon helyesen - csak szavazott az egerével!

Sziasztok!

Történt egyszer egy szép augusztusi napon, hogy a mosógépünk felől elkezdett fura égett szag jönni. A szerelő olyan javítási árat mondott rá, ami alapján úgy döntöttünk, hogy nem érdemes javítani. Párommal leültünk a számítógép elé, és kiválasztottunk egyet, ami a pénztárcánknak, és az igényeinknek megfelelő. Mivel az Euronics webshopjában volt a legolcsóbb onnan rendeltük meg.

Másnap jött az email, hogy sajnos éppen kifogyott, és a csak következő hónap első felében érkezik be. Beletörődtünk a dologba és vártunk. Bárhol előfordulhat az ilyen....

Majd a hónap eleji ígéretből közepe lett, később pedig már a hónap vége.

Olvasson tovább!

Vajon mi az értelme a kilométeres slejfninek és nulla forintos pótdíjnak?

2016.10.17. 11:37 | Homár Hilda | 56 komment

mav_logo_1.jpg

Az alábbi levél a sokadik pár hónapon belül, ami a vonatjegyek elképesztő, feleslegesnek tűnő hosszán élcelődik, ezúttal hozzácsapva egy 0 forintos, de szintén kinyomtatott  büntetési tételt illetve a nyugtát is. Én jóindulattal töltekezve azt gondolom, hogy ez nem egy papírpazarlás, hanem egy optimalizált kényszer, de azért megkérdezzük erről magát, az előállító MÁV-ot is a dologról.

T. Homár!

A tegnapi nap folyamán programom volt így Érd Alsó vasúti megállóhelyről mentem be Kelenföldre vonattal. A jegypénztár 16 óra után bezárt én kb 16:30-kor értem ki a megállóhelyre így a vonaton kényszerültem jegyet venni. Kedves kaller uraság a Kelenföldi állomás bejárata előtt talált meg. Mondom neki hogy jegyet szeretnék Érd-Alsótól Kelenföldig. Arra viszont nem számítottam hogy megbüntet, méghozzá 0 forintra. A másik vicc hogy míg régen egybe volt a menetjegy meg a nyugta, most kb 2X nyomtatják ki ugyanazt. A "büntetésről" szóló kis rész pedig vicc kategória.

Olvasson tovább!