Az alábbi sztori legjóindulatúbb olvasata is az, hogy az óbudai Auchan képtelen megoldani azt a kereskedelemben alapvető elvárást, hogy a termékek ára helyesen szerepeljen a polcon és a pénztárgépben. Ez egy napi szinten jelentős forgalmat bonyolító hipermarket esetében se nem túl hízelgő, se nem túl bizalomgerjesztő. A hozzá nem értés vádjához képest a további felmerülő lehetőségek pedig csak rosszabbak. Rákérdezünk az Auchannál a dologra, de mindenki legyen nagyon figyelmes, és ne nyugodjon bele, hogy többet fizettetnek vele, kérje csak el szépen a neki visszajáró összeget. Vagy eleve vásároljon máshol.
Kedves Tékozló Homár!
Ma az Auchan Magyarország Kft, Auchan Óbuda – a weboldalukon Auchan Aquincum Óbuda – áruházában jártunk és a következőket tapasztaltuk:
Egyes termékeknél a polcokon feltüntetett ár eltér attól, amit aztán a kasszánál fizetsz. Amiket észleltünk: kiírás szerint 229 forintos laktózmentes tej 289 forintot kóstál, a 349 forintos üdítő 439 forintot. A pénztáros kisasszony reakciója a problémára:
Rendszerhibánk van. Én nem tudok mit csinálni, a vevőszolgálaton visszakapják a különbözetet, vagy sztornózom és itt hagyja.
Az előbbit választottuk.