
Mit is mondhatnánk az alábbi sztori elolvasása után azon kívül, hogy mint a szeme világára, úgy vigyázzon a Szépkártyájára, akinek van, mert ha egyszer elveszik, olyan ügyintézést kap a nyakába, amilyet mondjuk a Milos Forman-Örkény István páros talált volna ki, azt meg csak ovlasni vagy nézni jó, átélni nem igen.
OTP Szépkártya – Pótkártya mizéria
Kedves Homár!
Egy különösen érdekes, több sebből vérző ügyintézésen vagyok (úgy tűnik hogy túl) lassan 1 hónapos harcban állok az OTP-vel , mert voltam olyan elvetemült, hogy sikerült elhagynom a kártyámat. Tudom , felelőtlen dolog, de néha elhagy az ember ezt-azt, úgy gondoltam nem lesz egy nagy kaland, hagytam már el fontosabb kártyát is, de minden hamar megoldódott, tévedtem.
Próbáltam tájékozott ügyfél lenni, utána jártam mik a lehetőségek, kényelmesen a Call Center opciót választottam, és telefonáltam, hogy tiltsuk már le a kártyát, és bizonyára tudnak majd nekem infót adni a további teendőimről.
Meg is történt, szám megkeres, beüt, csöngés, hamar fel is vették, kedves női hang, tiltsuk a kártyát, rendben, jeleztem hogy szeretnék azért egy másikat helyette, leegyeztettük az adatokat, minden rendben van minden adat stimmel, 2 nap múlva telefonáljak vissza, és küldik is az új kártyát, van egy névleges büntetés, de természetesen én hibám kifizetem.





 A pénzügyek irtó fontosak, mégis sokszor olyan tájékozatlanul bolyongunk a területen, mint Varga István a Fidesz médiapolitikájában. Pedig nagyon is van vesztenivalónk, amitől csak az olvasás és a tájékozódás ment meg minket.
A pénzügyek irtó fontosak, mégis sokszor olyan tájékozatlanul bolyongunk a területen, mint Varga István a Fidesz médiapolitikájában. Pedig nagyon is van vesztenivalónk, amitől csak az olvasás és a tájékozódás ment meg minket.  A  fenti képen Európa első hegyi vasútja, az 1848 és 54 között épült semmeringi vasút egy szakasza látható. Az elképesztő helyeken haladó pályát már építésekor is tájépítészeti objektumnak tekintették, vagyis fontos szempont volt, hogy a műszaki alkotás harmonikusan illeszkedjen természeti környezetébe. A kép alsó részén látható viaduktok és az alagút alapján ezt a tervet maradéktalanul sikerült is kivitelezniük a sógoroknak. A Semmeringbahn teljesen megérdemeltem a Világörökség része.
A  fenti képen Európa első hegyi vasútja, az 1848 és 54 között épült semmeringi vasút egy szakasza látható. Az elképesztő helyeken haladó pályát már építésekor is tájépítészeti objektumnak tekintették, vagyis fontos szempont volt, hogy a műszaki alkotás harmonikusan illeszkedjen természeti környezetébe. A kép alsó részén látható viaduktok és az alagút alapján ezt a tervet maradéktalanul sikerült is kivitelezniük a sógoroknak. A Semmeringbahn teljesen megérdemeltem a Világörökség része.