A csomagküldés nem csak nálunk ennyire problémás, Dorka szerint a ködös Albionban sincs kolbászból a DHL. Kicsit kandikamerás-jellegû a történet, de mi hiszünk.
Eddig nem tudtam, hogy a DHL munkatarsai plusz penzt kapnak akkor, ha tobbszor visznek ki egy csomagot a cimzettnek. Eloszor az emeleti ablakbol vettem eszre, hogy egy DHL feliratu ruhat viselo "szakember" a bejarati ajtonkban all es mikozben egy csomagot tart a kezeben, papircetlit gyomoszol a postaladaba. Lerohantam a lepcson, de sem kopogas, sem csengetes, vagy barmifele jelzes, ami arra utalt volna, hogy be szeretne jonni: egyszeruen otthagyta a "csomagjat nem vette at, holnap ujra jovunk" levelet. Vajon ha meg sem probalta ideadni, miert cipelte el az ajtoig a dobozt?
Olvasson tovább!
ELMÜ klíma-akció
Nemrég levelet küldött nekünk állandó levelezõpartnerünk, az ELMÜ, ami valójában egy számla meg egy
figyelemkeltõ szórólap. Azzal az örömteli ajánlattal lepett meg a cég, hogy ha vásárolok egy klímaberendezést, akár 5000 (ötezer) forintot is jóváírnak az elsõ (khm, talán egy kissé megnövekedõ) villanyszámlából.
Olvasson tovább!
Udder/Dead Comfy
Babzsákot minden hülye tud csinálni, de markáns formákkal ezidáig nemigen találkozott a Homár.
Joe Riley variánsai hullazsákokat formáznak. A praktikusan fehér színû külsõben, van még egy rózsaszínû, emberformájú belsõ zsák is a tökéletes optikai csalódás érdekében. A felnõtt méret ára 100 font (most olyan 40 rugó), de ehhez jár még egy bónusz kisgyerek-zsák, míg a közepes méret 60 fontba kerül.
Olvasson tovább!
Úgy látszik, a Homár egyesek szemében már szegecselt bézbólütõsuhintásként dereng, és ez így is van jól. Semmiképp nem szeretnénk azonban, hogy miattunk bárki a sarokba kucorodva rettegjen, de más magyarázatot egyelõre nem találtunk, hogyan fordulhattak saját belsõ szabályzatuk ellen a Postánál olvasónk reklamációját követõen, mielõtt mi azt még lehozhattuk volna az oldalon. Nade mindegy is, a lényeg a hepiend, de jöjjön akkor elõször az eredeti levél Kta-tól:
Bedobott a postás egy értesítést küldemény érkezésérõl a postaládánkba, de nem csengetett be hozzánk (Budapest Belváros közepén lakom), pedig itthon voltunk. Mivel nem jelölt meg újabb idõpontot a kézbesítés megkísérlésére, ezért felhívtam telefonon, a pecséten látható számot (Budapest 62 posta, VI. ker. Teréz krt. 51.-53. Tel.: 353-0860), ahol hosszas küldemény-keresgélés után közölték, hogy a postás azért nem csengetett be az ajánlott levéllel, mert ki sem hozta azt. Sõt, nem is fogja…!!!
Olvasson tovább!
Jáhni Csaba/netvallas.hu
Korszerû, gyors és relatíve olcsó vallást kanyarintott Frontpédzsével egy tréfás kedvû vállalkozó az internet egy rejtett zugába. Mint azt sasszemû olvasónk, László kiszúrta, az ingyenes tárhelyen pihenõ Isteni Szeretet Jézus Szíve nevû valami a sztenderd katolikus szolgáltatások (gyónás, keresztelõ) mellé felvett még néhány praktikus tevékenységi kört, úgyismint jóslás, rontás levétele, illetve a legtutibb, a fülzúgás megszüntetése. Mindezt emailen keresztül, egy kisebb összeg átutalása után:
Íme egy csodálatos változás amúgy szürke életünkben. Nem kell többé aggódni (még Kingának sem a Barátok köztbõl) eljött a kánaán, lehetünk szentek, többnejûek, persze némi kp-ért, ha meglátogatjátok ezt a szenzációs oldalt. (igaz szerintem btk-ügyileg is necces). Persze hülye ember sok van, úgy gondolom az üzlet virágzik.
Olvasson tovább!
T-Online/szerverkarbantartás
A T-Online-nal nem lehet szórakozni. A fogyasztói visszajelzések alapján õk olyanok, mint régi idõk sorkatonaságánál a kiképzõ õrmesterek: jelszavuk, hogy „nehogy má jól érezzék magukat.” Ezúttal egy nógrádi faluban volt valakinek jó sávszélessége. Haha, csak szerverkarbantartásig, mert akkor kapott egy jelentõset a vasvillával, miszerint a felére csökkent az addig pompás sávszélesség. Részletek lent.
Olvasson tovább!
Mielõtt azt gondolnák a kedves olvasók, hogy a Homár szíve meglágyult ebben a rekkenõ hõségben és mostantól záporozni fognak a hurráoptimista történetek, csekkolják Zoltán klasszikus nyári történetét a törölt Easyjet-járatról és a helyzet tragikus kezelésérõl:
Történt a múlt héten, hogy családommal Angliába utaztunk. Ehhez sajna az EasyJet-et választottuk (hiba0). A kifele menõ járat (jún. 24 este, Budapest-Luton) potom 4.5 órás késéssel ment el, de legalább tele volt és ezzel elkerülte a járattörlést. Nem így a júl. 1 kora reggeli (Luton-Budapest), amelyet nemes egyszerûséggel töröltek. Küldtek errõl ugyan e-mail-t (36 órával elõtte), de azt nem feltétlen olvassa az emberfia szabadságon (hiba1). Az automatikus járatinfó rendszert meg elfelejtették frissíteni, úgyhogy jún. 30 pétek esti hívásomra közölte a Luton reptér: van reggel 6:40-es járat Budapestre. Én meg elhittem (hiba2). Hát nem így lett.
Olvasson tovább!
ismeretlen álbüfés/MÁV/Lehúzás
Remek fordulat történt annak az olvasónknak az ügyében - A. J. Chegwidden a neve, amit legutóbb lefelejtettünk – aki azt állítja, egy trükkös (és részeg) büfékocsis több ezer forintra lehúzta egy gyorsvonaton, aztán még inzultálta is. A fordulat az, hogy a MÁV a Homár-poszt megjelenése után azonnal válaszolt neki. A levélben az áll, hogy a whiskyszagú ismeretlen csakis illegális büfés lehetett, gyorsvonaton ugyanis nincsen büfékocsi. (Több olvasó pont emiatt, mármint hogy hogy került büfés egy gyorsvonatra, eleve kételkedett A. J. Chegwidden sztorijában.) Alant a MÁV levele, az érintett kommentárjaival.
Olvasson tovább!
Pozitívnaivügyfél-napon következzen egy másik hepiendes történet. Mondjuk tétje sem igen volt, de ettõl függetlenül elszorulhat a torkunk egy pillanatra, ha diznisen cukrosra fantáziáljuk Elemér sztoriját (lassított felvételeken potyog az utolsó spórolt pénz a gépbe, szomorúan csóválja farkát a házigekkó, de aztán csenget a postás, juhé):
Gyermekem, aki 13 éves, és már a fogyasztói szemléletbe született, kilátogatott a vidámparkba. Itt megszomjazván egy coca-cola automata mellett döntött. A megjelölt összeg bedobása után semmi nem történt. Erre a csemete roppant dühös lett, és úgy döntött, hogy nem hagyja magát, meg persze a szülõktõl lerángatott kétszáz forintot sem.
Olvasson tovább!
Satisfaction, Belgium/Eastpak
A Homár nem feltétlenül tartozik az Eastpak-fanok táborába, miután többször porrá ázott a vízen kívül mindennek ellenálló hátizsákjával, az élõhalottakat viszont csípi. Sajnos zombi-modelleket relatíve kevés reklámcég alkalmaz. Körülményes instruálásuk miatt szorulhattak a kokszos ribancok mögé, költeni amúgy sokkal kevesebbek kell rájuk.
Olvasson tovább!