
A csoffadt internethungary miatt majdnem lemaradtunk a Sony Bravia második reklámfilmjérõl, de még 8 napon belül vagyunk. Az elõzõ állítólag olyannyira belemarkolt a fogyasztók szívébe, hogy kebelükre ölelték a vásárlóit egyre suttyóbb módon abúzáló Sonyt. Az új szpot - amit a videoklipes Jonathan Glazer jegyez - legalább annyira értelmetlen, mint elõdje, viszont nagyságrendekkel összecsapottabb.
Úgy tûnik, nemcsak nálunk nem söpörte el még a 3G a mobiltelefóniát. Az olaszoknál a 3 Italy például ezzel a mókás szpottal igyekszik arról meggyõzni a fogyasztókat, hogy vmire azért csak jó ez a sávszélesség. (Azon már meg sem lepõdünk, hogy ezt is szexre sikerült kifuttatni.)
Õszintébb, mint a gazdaságos brand, viszont a Homár személyesen még nem találkozott vele. Még szerencse, hogy cheega résen van és legalább utólag megnézte, hogy mit is vett:
Visszatérõ elkövetõnk, gombi talált otthon egy újabb jellegzetesen béna ruhacímkét. Aszongya: Machine wash up to 40°C gent cycle – Mosógépben max 40°C – ON. finem fokozoton! Warm iron – Langyos vasalóval vosabai, Do not Bleach – nem fehériteni! Dry Clean – Szároztiszitás! Tumble Dry – Szántógépben SzárithaL
Vicces számítógépes hibaüzeneteket ruhákra tenni a 90-es években volt nagy divat, de azóta sem halt ki a szekta, csak az árak estek. Zsuel ezeket a zoknikat pl fillérekért szerezte:
A Homár alig egy hónapja fedezte fel olvasóinak hála a