Egy hónappal ezelõtt írta Balázs, hogy a MediaMarktban vett Philips dvd-lejátszóját sehogyansem sikerül sem megjavíttatni, sem kicserélni, sem a pénzt visszaszerezni. Azóta a Philips nagy kegyesen adott neki egy másik lejátszót, ami azonban szintén nem bírta sokáig:
Amikor a homárba szeptember végén irt cikkemre többen is reagáltak, tippeket adva az ügy kezelésére, én fel is vettem a kapcsolatot a Philips ügyfélszolgálattal. Nehezményeztem náluk a 30 napon túli javítási határidõt, és kilátásba helyeztem a szerzõdéstõl való elállást. Mondták, hogy utánanéznek. Ezután 2 nap múlva sûrû bocsánatkérések közepette felhivott a békéscsabai szakszerviz, hogy készen van a DVD-lejátszó, de csak jövõhéten (sicc) szállítják át szegedre (1:0 oda).