Az élet kegyetlen, az ügyfelek vére pedig sötét és sûrû, ezért aztán nem okoz komolyabb meglepetést, hogy a biztosítók jobban szeretik a friss húsokat, mint azokat, akik épp felmondanák a kötelezõt, mint Ádám:
Besétáltam az UNIQA Biztosító központi ügyfélszolgálati irodájába és gépjármû kötelezõ biztosítás váltásról lévén szó az info pultnál kiválasztottam a "Felmondás" menüpontot. Úgy kb. fél óra várakozás után bejött egy ügyfél (az info pult mellett álltam) és a "2007-es új kötelezõ biztosítás árajánlat kalkuláció" menüt kiválasztotta. Nem telt bele fél perc és máris az ügyfélszolgálatos hölgynél találta magát. Ezen felbuzdulva én is rögtön ugyanazon menüpontot választva kértem egy új sorszámot. Mit ad isten két perc múlva szólítottak.