Tékozló Homár

T-Homeless lettem

2012.06.22. 16:08 | jackyll | 605 komment

Pál már örült, hogy a T-Home milyen gyorsan bekötötte új lakásába az összes szolgáltatását, aztán pár nappal később kiderült, hogy bár ő használja, a telefonszáma nem létezik a rendszerben, ezért aztán ki is kapcsolták. Hiába mondta le azonban az új előfizetéssel egyidőben a régit, természetesen a régi címre próbálták aktiválni. Egy hónappal később, még mindig nem látszik a vége a komplex műveletnek:

Május közepén családommal új címre költöztünk, ezért a legközelebb eső T-Pontban tévé-telefon-Internet előfizetést kötöttem. Rendkívül kedves, szakszerű kiszolgálás, pillanatok alatt, flottul rögzítettük igényeimet, aláírtam a papírokat és boldogan konstatáltam, milyen remekül működik ma már ez a rendszer. Nehezményeztem ugyan, hogy harminc napot kell várnom a régi számomra ha meg akarom tartani, de a vonal sürgős volt, így új számot igényeltem, a régit pedig lemondtam. Ha már így volt, kértem, hogy a szám legyen titkos az egyre szívósabb telefonos értékesítők miatt. Pár napon belül hívott az ügyfélszolgálat, időpontot egyeztetett velem, melyről abban a pillanatban, hogy letettem a telefont, már érkezett is a visszaigazoló SMS. A műszaki csapat is megérkezett a megbeszélt időben, csont nélkül bekötötték a tévét és a netet, majd újabb időpont egyeztetés és SMS után újabb műszakiak a telefonvonalat is felélesztették. (Öt percen belül meg is szólalt a készülék és máris egy ingyenes vesekővizsgálatra invitált egy ismeretlen asszony.) Mivel amúgy is aktiváltatni akartam a „Kedvenc ország” szolgáltatást, gondoltam egy füst alatt megnézetem az új telefonszámomra vonatkozó tikossági beállításokat. Újból T-Pont, újból rendkívül figyelmes fogadtatás, majd meghökkenés: Az általam bediktált (és többször használt) szám nem látható a számítógépes rendszerben. Nem baj, biztos nem érkezett még be a központba a munkalap. Próbáljuk meg pár nap múlva!

Olvasson tovább!

Egy hét alatt széteső babakocsi a Brendonból

2012.06.22. 15:06 | jackyll | 114 komment

A széteső tricikli után most egy széteső babakocsiról kaptunk hírt a Brendonból. Az egy hétig kitartott járműről a bolt vizsgálata megállapította, hogy az külső behatásra pusztult el, azaz nem cserélik.

Nemtudom milyen gyakran fordul elő nálatok babakocsis sztori, mindenesetre én sajnos épp szenvedő alanya vagyok a Brendon garanciavállalással kapcsolatos bizarr hozzáállásának... Az alábbi levelet küldtem el nekik, értelemszerűen az azonosító számokat pontokkal helyettesítettem most. A legszomorúbb az egészben az, hogy ilyenkor derül ki, a vásárló mennyire kiszolgáltatottja a kereskedő kényének-kedvének, egész biztos vagyok abban, hogy csupán elvesztegettem az életemből 10 percet a Fogyasztóvédelemnek írt panasszal...

Olvasson tovább!

5 éve halott fiát is KHR-re tette az Erste

2012.06.22. 12:32 | jackyll | 135 komment

Ennél hirtelen nem tudna a Homár lelkileg fájdalmasabb zaklatást kitalálni, mint amit az Erste huncut számítógépei és kezelőik kieszeltek. Naiv ügyfet 5 éve halott fia banknak leadott autója miatt zaklatja fantomtartozásokkal, ami odáig fajult, hogy KHR-listára tették.

Segítségüket kérem, mivel tehetetlen vagyok az Erste bank zaklatásai ellen. Fiam 2008-ban 31 évesen meghalt. Hitelszerződése volt egy 7 éves gépkocsira, melyet halála után a bank által kijelölt telepre, kitűnő állapotban leadtunk, mivel megtartani nem tudtuk. 2008 óta a bank folyamatosan küldözget halott fiam nevére különféle befizetendő számlákat, KHR nyilvántartásba vételi értesítőket. Hiába kerestük őket személyesen, telefonon, e-mailban, levélben, nem történik semmi. Minden levél érkezése felszakítja sebeimet, és rombolja halott fiam emlékét a KHR listára kerüléssel. Tehetetlen vagyok ellenük!
 
Tisztelettel: S. Lászlóné

És most valami egészen más: folytatódik az átvehetetlen NAV-levél jelenet

2012.06.21. 18:07 | jackyll | 485 komment

Groteszkbe fordult a laza abszurd 22-es csapdájának induló NAV-Posta szubrutin, amelyben egy elírt cím miatt Jozef K Attila képtelen átvenni egy levelet, és nem tudnak segíteni neki, amíg nem tudja, miről szól. Na, közben mégis tudtak segíteni, de annak az lett az eredménye, hogy kapott még egy hibás címzésű levelet, amit ugyanúgy nem tudott átvenni.

Mint az előzményből kiderült, levelet kaptam volna a NAV-tól, de egy szám elírása (a címzésben) kézbesíthetetlennél tette a küldeményt a posta részéről. Amint a korábban idézett abszurd telefonbeszélgetést lefolytatta az adóhatósági akárkivel, rögtön e-mailt is írtam panaszommal a hivatalnak, majd a fentieket szépen a Homárnak. Egy óra nem telt bele (!), és felhívtak a mobilomon az Apehtől! Nagyon kedves hölgy érdeklődött, mi is a gondom pontosan. Elmondtam neki, amit leírtam. igen, érti, utánanéznek, intézkednek. Nofene, gondoltam magamban, ez már tényleg egy új, polgári világ. És még vannak, akik kételkednek, nem szégyellik magukat. Már másnap újabb fejlemény! Megint felhívtak az Apehtől, egy másik hölgy, szintén nagyon segítőkész, bár nem tudott az előző napi beszélgetésről. Ő is ígérte, utánanéznek, intézkednek.

Olvasson tovább!

A forgalmazó szerint nem hibás a Maliban vett bicikli

2012.06.21. 15:27 | jackyll | 164 komment

A Mali Bicycle Technology üzletvezetője Bence panaszára reagálva némileg árnyalja a nemrég megismert történetet:

Nevezett "Bence" vásárlónk 2012. Május 17.-én rendelt kereskedelmi egységünkben egy Cannondale kerékpárt. A kerékpár nem volt raktáron, így a hollandiai központi raktárból kellett megrendelnünk. A szállítást három hetes határidővel vállaltuk. Tehát a határidő a kerékpár átadására 2012.06.07! Bence ezalatt a három hét alatt több telefonhívást intézett felénk, hogy merre jár a kerékpárja. Ekkor minden esetben megnyugtattuk, hogy határidőre meg fog érkezni. Természetesen a szállítás különböző fázisairól nem adtunk tájékoztatást, de véleményünk szerint ez nem is elvárható. A kerékpár 2012.06.06.- 17-án órakor tehát a határidő lejárta előtt egy nappal érkezett boltunkba. Erről Bencét is tájékoztattuk. Mivel a kerékpáros szezon közepét tapossuk, sajnálatos módon nem tudtuk azonnal összeszerelni a kerékpárt (a kerékpárok 80%-os összeszereltséggel dobozban érkeznek). Ezért jelen fórumon ezuttal szeretnénk elnézést kérni!

Olvasson tovább!

Középkori ügyintézés a SZÉP-kártyánál

2012.06.21. 09:01 | jackyll | 83 komment

Nem vitatja a Homár, hogy mekkora logisztikai problémát jelenthetett a SZÉP-kártyás rendszer felhúzása, de azért az elég szottyos, hogy 2012-ben 2 hétig tart cégen belül egyik virtuális számláról a másikra vezetni pénzt. És közben be is fagyasztják a számlát. Ennél tutibiztos, azis gyorsabb lenne, ha papírfecniken tárolnák az adatokat:

Múlt héten gondoltam, hogy az OTP Szép Kártyámmal vásárolok jegyet a Volt fesztiválra. Mivel év elején úgy döntöttem, hogy a teljes kaffetéria keretemet a meleg étkezés alszámlára kérem, utánna kérdeztem az OTP Szép vonalon, miként lehet 30 ezer forintot átcsoportosítani a rekreáció alszámlára. (Csak erről lehet Szigetes jegyeket venni.) Az ügyintéző hölgy közölte, hogy erre természetesen van lehetőség: a munkaadónak kell ezt jeleznie a kibocsátó, vagyis az OTP felé. DE. Mint mondta az átcsoportosítás röpke két hetet (!!!!!) vesz igénybe, ráadásul erre az időre teljesen befagyasztják a számlát. Vagyis addig kajálni se tudok a kártyával.

Olvasson tovább!

Humanitárius segély a Ryanair utasainak

2012.06.21. 00:00 | jackyll | 374 komment

 ryanair_fireresistant.jpg

Jó hír a smucig Ryanair utasainak, hogy a Budapest Airport megkegyelmezett nekik, és nem kell aluminizált kohászruhát szerezniük, ha repülni akarnak. A cég napok alatt felismerte a Pulitzer-várományos fotótémát, ahogy a hagyományosan 30-45 perces szabad ég alatt várakozás ropogósra pirított túlélői reménytelenül beleragadnak a fortyogó aszfaltba, úgyhogy erről lecsúsztunk. Az érkező utasokat azért lehet, hogy slaggal locsolni kellene, hiszen nekik már nem jár busz. Instant vízespólóverseny!

A hatóságokkal történt egyeztetésnek megfelelően délelőtt 10.00 és délután 18.00 óra között ideiglenesen felfüggesztették 2A terminál forgalmi előterén a kigyaloglásos gépmegközelítési módszert. Az utasokat a nappali órákban, amíg a hőségriasztás érvényben van, ismét autóbuszok szállítják az induló gépekhez, az érkező utasok azonban továbbra is gyalogosan hagyják el a repülőgépet.

Aki megállította a gyorsvonatot Gárdonyban

2012.06.20. 12:47 | jackyll | 211 komment

trainstopping.jpg

Ilyet se hallott még a Homár, hogy a MÁV valós időben korrigáljon egy tájékoztatási problémát. Kelenföldön többször bemondták egy gyorsvonatról, hogy Gárdonyban is meg fog állni, miközben nem szokott. Dani ezért felszállt, aztán a kallerrel próbált egyezkedni, hogy milegyen, mert persze tényleg nem volt oda megálló tervezve. A kalauz mesébe illő módon betelefonált a központba, hogy kivételesen állítsák meg a vonatot, de félreértették és Martonvásárban állították meg:

Sokat utazó emberként többször tréfált már meg a MÁV, de ez a friss eset minden korábbin túltesz. Ma este Kelenföld állomásról szerettem volna Gárdonyba utazni. Az utastájékoztatás alapján a 6. vágányon várakoztam a vonatra, olvasgattam, amikor is megérkezett egy vonat, melyről - többször is, teljesen egyértelműen - azt mondta be az utastájékoztatás, hogy bár gyorsvonat, de Gárdonyban meg fog állni. Bár a szokásos vonatom néhány perccel később érkezett volna csak, kissé gyanús lett a dolog, de mivel többször is elismételték ezt az információt, és más utasok is azt mondták, hogy a vonat meg fog állni Gárdonyban, bátran felszálltam, azt gondolván, hogy csak a most életbe lépett nyári menetrendet nem vezették még át az Elvira rendszerén, és van egy ilyen gyorsvonat is.

Olvasson tovább!

Befizethetetlen díj az Aegonnál

2012.06.20. 11:44 | jackyll | 54 komment

Naiv ügyfél kipróbálta, meddig lehet halogatni az Aegonnál a lakásbiztosítás befizetést. Bár telefonon azt mondták neki, még rendezheti több hónapos tartozását, az utalást már visszadobta a bank:

Az Aegon Csoport régi kedvencem. Lakásbiztosításom volt az Aegon Biztosítónál. Néhány hónappal elmaradtam, felszólítottak és közölték, hogy meg fog szűnni a szerződés. A banki átutalás előtt gondoltam, rákérdezek telefonon, hogy érdemes-e még befizetnem, vagy megszűnt a szerződésem. Bíztattak, hogy nyugodtan befizethetem, még benne vagyok a határidőben. Pár nap múlva visszajön az összeg "megszűnt számla" üzenettel.

Olvasson tovább!

Speciálisan füstölt pármai sonka a Pizza Forténál

2012.06.19. 18:47 | jackyll | 401 komment

Naiv pizzarendelő és párja szaglószervein sebet ejtett a Pizza Forte speciális érlelésű pármai sonkája, úgyhogy visszaküldték. A második pizzát egy másik címükre vitték, a harmadiknál pedig kiderült, hogy volt már ennél büdösebb is:

Ma délután úgy döntöttünk a párommal, hogy mivel mind a ketten keveset ettünk nap közben, estebédnek rendelünk egy pizzát. A választás a Pizza Forte nevű vendéglátóipari egységre esett, mivel ez viszonylag közel van hozzánk, másrészt már máskor is rendeltünk, és soha nem volt semmi probléma. Eddig... A történet 2.3 órával ezelőtt kezdődött, amikor is felhívtuk őket, hogy mit szeretnénk rendelni. A diszpécser hölgy nagyon készséges volt, felvette a rendelést és mi leültünk várni a kaját, ami úgy 50 perc alatt ki is jött. Ekkor kezdődtek a bajok. Amikor kibontottuk a dobozt, valami furcsa szag csapott meg; a nyomok el is vezettek a feltétként szereplő pármai sonkához. Már máskor is ettünk ilyen sonkát, ezért ismerős, hogy milyennek kell lennie az illatának meg az ízének, de amit kaptunk, az egy büdös és kesernyés ízű hús volt. Visszahívtuk a Fortét, ahol a hölgy közölte, hogy márpedig az nem lehet, hogy a sonka büdös legyen, merthogy a pármainak van egy érdekes illata, illetve hogy mindjárt megy és ő is megnézi és majd visszahív. Természetesen azóta is hív.

Olvasson tovább!