Tékozló Homár

Egyszeri kegyet gyakorolt a Nemzeti Mobilfizetési társaság, pedig a rendszerükben volt a hiba

2015.11.13. 15:46 | Homár Hilda | 99 komment

screenshot_2015-11-13_15_39_52.png

Parkolási sztori gyakran jön, ezúttal egy olyat kaptunk, amiben sikerült elintézni a jogtalan bírság ügyét, igaz ehhez a Nemzeti Mobilfizetés hangsúlyozottan egyszeri kegye kellett, ami elég elképesztő azért. A szép, szabatos leveleket bátran használja mintának, aki hasonló helyzetbe kerül. 

Sziasztok!

A következő témára próbáltam rákeresni cikkekben, fórumokon, de sehol nem találtam ehhez hasonlót. A sztori a következő:

Szeptember 17-én Budapesten a II. kerület Szépvölgyi úton parkoltam. A parkolást a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.  mobilapplikációjával „rendeztem”, legalábbis én így gondoltam. A parkolás megkezdésekor szépen megkaptam az üzenetet, hogy a vásárlás megtörtént, kb. félóra múlva amikor visszamentem leállítottam a parkolást, az applikáció mutatta, hogy milyen időtartamban, mennyiért parkoltam, milyen zónában, meg amit még szokott.

Olvasson tovább!

A UPC hibázik, aztán az ügyféllel köszörültet

2015.11.13. 09:51 | Homár Hilda | 137 komment

upc-logo-1200x800.jpg

Nem mondom, hogy az ő szemszögükből nézve nem ügyes, de a fogyasztó oldaláról vizsgálva inkább érdekes megoldást talált a szolgáltató. Megkérdezzük miért is. 

Kedves Tékozló Homár szerkesztőség!

Nem régiben, a párommal úgy döntöttünk, veszünk a UPC-nél 3 előfizetéses telefont. Meg is történt a vásárlás, a telefonokra 12 havi részletfizetést írtunk alá. Mivel minden szolgáltatásunk az említett cégnél van, az ügyintéző ki is számolta nekünk, hogy várhatólag 40 ezer körül lesz a számlánk. Ez az összeg vállalható volt számunkra, így megkötöttük a szerződéseket.

Olvasson tovább!

Pozitív poszt: az Operaház odafigyel a nézői véleményekre

2015.11.12. 15:31 | Homár Hilda | 91 komment

8862999_545f788c21a8fcb0396e66c1caa3bd99_m_1.png

Szinte hihetetlen sztorit kaptunk! Egy operalátogató udvarias, de határozott levélben elégedetlenségét jelezte az Operaháznak, miután majdnem 4 órán keresztül állva volt kénytelen nézni egy előadást, és erre mi történt? A színház változtatást eszközölt a rendszerében, hogy a jövőben a hasonló esetek jobban elkerülhetőek legyenek! Sikersztori delux! Jobb hely lett a világ, köszönjük Operaház!

Kedves Hilda!

Október 30-án megnéztük a Hattyúk tavát az Operában. A katasztrofálisra sikerült esténk után az alábbi levelet küldtem az Operaháznak.

Tisztelt Cím, Tisztelt Operaház!

A tegnap estét "Önöknél" töltöttük párommal a Hattyúk Tava előadáson, és bizony csalódottságomnak szeretnék hangot adni, valamint panasszal élni a színpad láthatóságával kapcsolatban.

Olvasson tovább!

Megérkezett! Sárga! Kényelmes! Villamos! Vagy nem?

2015.11.12. 10:00 | Homár Hilda | 153 komment

10323771_43c1832efa3d6c4b4311600679c50154_m.jpgAz emberek egy része nem szereti a változásokat az életében. Ők azok, akik eleve gyanakvóan és kritikusan szemlélik az újonnan bevezetett dolgokat, hogy aztán azonnal fennhangon szidják mindenért és bármiért. Lehet, hogy Szabolcs is ilyen, de lehet, hogy tök igaza van, én nem utaztam még Budapest új csodáján, a leghosszabb villamoson. És ön, kedves olvasó?

Tisztelt Homár! 

Tapasztalatot szeretnék megosztani, illetve kérdésem lenne Budapest új CAF típusú villamosaival kapcsolatban. 

Tudvalevő, hogy nemrég kezdték el Budapesten üzembe helyezni a 3-as vonalon az új spanyol villamosokat. Előtte hónapokig vágányfelújítás, megállók építése, káosz, stb..ja, és persze kampány ezerrel ki tudja, hány millióért! (Tudtommal néhány megállót kétszer kellett újjáépíteni, mert mikor elkezdődtek a próbaüzemek kiderült, hogy túl magas vagy épp túl alacsony lett a peron, de ez lehet, hogy csak kacsa).

Olvasson tovább!

Kifelejtettek belőle a kicsi kínaiak egy kicsi ellenállást /Frissült a fogyasztóvédők tanácsával

2015.11.11. 15:48 | Homár Hilda | 106 komment

td_photo.png"Rendeltem egy kínai webshopból" - sokan már itt felszisszennek, és nem tudjuk azt mondani, hogy nem jogosan. Tanulságos történet, amiből szerintünk nem azt kell megtanulni, amit az írója javasol (az új elektromos cuccokkal különösképp óvatosnak kell lenni), hanem, hogy megbízható helyről kell vásárolni.

Kedves Homár!

Rendeltem egy kínai webshopból ( tinydeal) egy ledes lámpát. A hozzászólásokban mindenki dicsérte, még videó is van róla hogyan működik.  Két hét alatt meg is érkezett ingyenpostával, tökéletesen becsomagolva a taposós postások ellen. Többször rendeltem tőlük, idáig minden megjött és működött is, jó egyszer volt mikor megolvadt egy USB töltő fedele de attól még az is működik.  Ez rendeltem meg

Olvasson tovább!

Betonfödém helyett csak beton meg födém volt a házon

2015.11.11. 09:44 | Homár Hilda | 78 komment

6560272_4c16ae1b12a38622b1d1e09e63e43b7b_m.jpg

Új otthont találni még akkor is kimerítő, ember- és kapcsolatpróbáló feladat, ha az adás-vételt egy örömteli beköltözés vagy lelkesült felújítás követi. Hát mit szóljon az, akinek egy gigantikus csalódás jut, mert mondjuk nem azt vette, amit akart vagy hitt! A posztban megmondjuk, hogy a szomorkodáson és idegeskedésen túl mikor, mit lehet tenni ilyen helyzetben.

Kedves Homár,

Augusztusban néztünk meg egy ingatlant, melyet a CDC Ingatlantól P. József hirdetett meg. A hirdetés szövegét azóta átírták (annak ellenére hogy inaktív a hirdetés, milyen érdekes), de azért nekem ki van nyomtatva az eredeti szöveggel is. A szűkszavú hirdetésben ki volt emelve hogy betonfödémes (érdekes módon pont ez a szó hiányzik az új szövegből) a ház. Az első bejáráskor nagyon megörültünk és többször ki is emeltük, hogy mennyire fontos a betonfödém, mert később be szeretnénk építeni. Biztosítottak minket hogy ez valóban az, minden rendben.

Olvasson tovább!

Ezt tegye, ha úgy érzi, csak hitegeti a szerviz

2015.11.10. 15:33 | Homár Hilda | 64 komment

mobile_phone_with_wrench_and_screwdriver_showing_tools_and_service_stock_photo_slide01.jpg

Egy kis gomb megbindzsizése vajon miért tart hónapokig?

Vásároltam 2015.8.13-n egy telefon készüléket a Makói Tescoban, Majd 15-én kicseréltettem, mert rosszul működött egy drágábbra. Kint voltam külföldön 14 napot, és ez alatt a másik készülék is beadta a kulcsot.

Haza jöttem, beadtam szervizbe úgy szint (2015.09.03) és akkor elküldték szervizbe, majd 2 héttel később hívtak, hogy készen van, Bementem, majd kiderült hogy rossz helyre küldték el. Akkor elküldték megint. 2,5 hét múlva megint hívtak, hogy kész van. Bementem, kicserélték az akkumulátort és rendszert frissítettek rajta, de a probléma ugyanúgy fenn állt!

Olvasson tovább!

Feketelistát vezet a problémás vevőkről a PcLand?/Frissült a PCLand válaszával

2015.11.10. 09:25 | Homár Hilda | 245 komment

pcland-logo_nagy.jpg

Na, ilyenre még a Homár sem emlékszik, pedig itt aztán lyukas törölközőktől fogadósokig mindenféle sztori megfordul.

Üdvözlöm Önöket.

2014-ben vásároltam a "PcLand" nevezetű kereskedelmi egységnél webshop-os rendelés útján egy ASUS márkájú, 27" méretű monitort közel 60.000 Ft. értékben. A monitort hazahoztuk, első ránézésre semmi baja nem volt, a védőfóliát le se vettük róla. Körülbelül 4-5 napos nyaralásról visszatérve vettük észre, hogy a káva felületen az amúgy krómos hatású monitor karcos és sérült. Monitor tisztító folyadékkal és külön arra a célra való karcmentes ronggyal megpróbáltuk megtisztítani, de változás nem állt be = a készülék valóban karcos és sérült volt.

Olvasson tovább!

Én is elég frusztrált szoktam lenni ha az anyósommal együtt nyaralok / Frissült a hotel válaszával

2015.11.09. 15:30 | Homár Hilda | 167 komment

mendankocka.jpg

Olvasónk a hoteltől a jegyzőn át a fogyasztóvédelemig mindenhova elküldte az alábbi panaszt, és teljesen érthető módon, mert, ha a léghoki kattogásán és a falról hiányzó képen akár túl is léphetett volna, a címbeli mondat egyértelműen az elfogadhatatlan kategória.

Tisztelt Címzettek! 

Az alábbi panaszommal fordulok Önökhöz, mivel a MenDan Hotelban (8749 Zalakaros, Gyógyfürdő tér 8.) töltött pár nap során sajnos nem egy **** wellness hoteltől elvárt színvonalt tapasztaltunk és nagyot csalódtunk. Az ajánlatban szereplő "igazi spa menedék", "exkluzív környezet", "luxus hotel eleganciája" "modern fürdőszoba" "elegancia és stílus" sajnos csak hangzatos szavak maradtak.

Olvasson tovább!

A panasz, amivel 56 felkiáltójelet érdemelt ki a Telekom/Frissült a Telekom válaszával

2015.11.09. 09:20 | Homár Hilda | 101 komment

telekom-logo.jpg

Olvasónk állítása szerint levele megírásakor igyekezett tömör és higgadt lenni! Ezt el is hisszük neki! Bár én valahogy úgy képzelem, hogy a tekintélyes mennyiségú felkiáltójel köré épített mondandó megírása közben félpercenként felugrott, és kiüvöltött az ablakon ahhoz, hogy folytatni tudja! Ennek a minden bizonnyal heroinkus küzdelemnek az eredménye egy igazi szubjektív realista műalkotás lett! Ettől még igaza van! 

Sziasztok!

Szeretném ha közzétennétek a problémámat a telekom mobil ágazatával kapcsolatban!

Igyekszek tömör és higgadt lenni, bár a sztorit átélve nehéz!

Adott egy Alcatel ot idol2 mini készülék, ami még garanciás, és fizetjük/használjuk! egy szép nap a kijelző egy diónyi folton elszíneződött. (biztosítás is van rá kötve) Kiemelném fizikai behatás nem érte a kijelzőt, bár lényegtelen mert biztosítás is van! 

Olvasson tovább!