Tékozló Homár

"Hogyan szopattam meg magam kínai importtal?"

2017.09.01. 16:39 | Homár Hilda | komment

funny-animal-wallpapers-picture-is-cool-wallpapers.jpg

Vau küldött nekünk egy elég bevállalós kis írást, amit ugyan a saját blogjára tett fel először, de aztán felajánlotta népgazdasági hasznosításra, vállalva a kommentelők általi szétszedést is, azzal a felkiáltással, hogy "Nem gond, az interneten mindenki baromi okos :) Legalább kevesebb ilyen balfék lesz, mint én, akinek nem mondják el, hogy a kikötôi kirakodás majdnem annyiba kerül, mint maga a csomag:)"  Kérjük, azért kíméljétek, aki meg azon morfondírozik, hogy kínai motyókon fog meggazdagodni, az számolja újra a bizniszt.

Hogyan szopattam meg magam kínai importtal?

Az önszivatás megírásának nagy hagyományai vannak. Gyakorlatilag a műfaj i.e. 18500 környékére nyúlik vissza, amikor valaki az Altamira barlang falára freskózta, ahogy széttaposták a haverokat a bölények. Körülbelül hasonlóan érzem magam, mert egy igazi elsővilágbeli szarvihart sikerült a nyakam köré kerítenem azzal, hogy kitaláltam, hogy egy közelebbről meg nem nevezett, ugyanakkor dögnehéz küldemény importjával megalapozom a jövő IBM-jét. Vagy Facebookját. Vagy mittomén, szóval értitek.

Az egész valamikor múlt télen kezdődött, amikor hosszas vakarózás után megtaláltam a hőn áhított Terméket. A termék csillogó villogó, helyenként zöldes, de amúgy egészében rendkívül tetszetős darab volt, ami nyomokban Európában is fellelhető, de természetesen én mindennél jobban tudom, hogy ezeket a dolgokat hogyan kell eladni, hiszen ugyan sosem csináltam még, de how hard can it be.

Olvasson tovább!

Mennyi ideje van egy webshopnak, hogy visszautalja a pénzünket?

2017.09.01. 11:40 | Homár Hilda | komment

shutterstock_267511844.jpg

Mondanom sem kell kíméletlen lesz az értékelés! - írta még a saga elején Zsolt, aki kitartóan, gyakorlatilag naponta rákérdezett a lassan alakuló fejleményeket a webshopnál. Arra sok példát láttunk már, hogy mivel lehet kipréselni a nekünk járó lóvét, de vajon hogy működnének a dolgok, ha egyszerűen mindn a jogszabályoknak megfelelően működne?

Kedves Vásárlónk!

Sajnálattal értesítjük, hogy az Ön által megrendelt  xxxx számú termékét a mai nappal nem tudjuk kiszállítani / átadni. A későbbi csomag feladásról és átvételről tájékoztatni fogjuk Önt telefonon vagy e-mailben.

A késésért szíves elnézését és türelmét kérjük!

Baráti üdvözlettel,
MALL.HU ügyfélszolgálata

Lassan egy hete rendeltem meg egy raktáron levő terméket. Elképesztő hogy ennyi idő alatt nem képesek kézbesíteni.

Mondanom sem kell kíméletlen lesz az értékelés!

Zsolt

Kedves Zsolt!
A termék beszállítónál készleten volt a rendeléskor és  a futárszolgálatnak történő átadás várható dátuma 08.08. volt a visszaigazoló e-mail szerint.  A termék jelenleg még nem érkezett meg a raktárunkba. Amint a beszállítótól megérkezik, átadásra kerül a futárszolgálat részére, SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt erről. 
Köszönöm megértését és türelmét. 
Szívélyes üdvözlettel,
xy
MALL.HU Ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
Kutyatápról van szó. Tehát állateledel, amit azért rendeltem hogy azzal etessem a kutyámat. Mivel nem érkezett meg eddig vennem kellett hirtelen drágábban máshol. Ez meg ugye legyen az Én gondom? Zsolt
Van valami információ az érkezésről, mert az oldalon azt látom ha most rendelném 16-án kapom meg? Én 3-án rendeltem és fizettem ki!
T.Zsolt
Kedves Zsolt!
Sajnos nem érkezett még be a termék a raktárunkba. 
Egyeztetünk az illetékesekkel a pontosabb időponttal kapcsolatosan, és e-mailben tájékoztatjuk Önt a beérkezés várható dátumáról, ha megfelel. 

Köszönöm megértését!

Szívélyes üdvözlettel,

xy
MALL.HU Ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
Mivel képtelenek a megvásárolt terméket kézbesíteni, nem szeretnék többet várni. A vételárat a következő szszámra utalják vissza mielőbb: xxxxxxxxx-xxxxxxxx
Zsolt
Tegnap személyesen is lemondtam a rendelést mert a levélre senki nem hajlandó válaszolni!
Miért nem kapok arról visszaigazolást hogy a rendelés törölve a vételár pár napon belül utalva lesz? Ez a tájékoztatási szint nulla és akkor mit is várhatnék a komplex szolgáltatástól.
Üdvözlettel,
T. Zsolt
Kedves Zsolt! 
Kérésének megfelelően az Általános Szerződési Feltételeink 5.1 pontja alapján töröljük a rendelését.
Pénzügyi osztályunk intézkedik a visszautalási folyamat elindításáról.
Tájékoztatjuk, hogy a PayU-n keresztül történő utalás esetén az összeg megérkezése a kártyatörténetben fog látszódni, nem a számlainformációban. Az összeg jóváírására várhatóan 2-3 munkanapon belül kerül sor. Az összeg jóváírásáról sms üzenetet nem fog kapni, ezért kérjük, hogy ellenőrizze számláját.
Kérjük, hogy ha a megrendelés során megadott adataiban a megrendelés óta változás történt, haladéktalanul értesítse ügyfélszolgatunkat.
Bízunk benne, hogy egy későbbi alkalommal vásárlóink között köszönthetjük.
További kérdés esetén, kérem, forduljon hozzánk bizalommal.
Szívélyes üdvözlettel,
xy
MALL.HU Ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
Köszönöm a korrekt tájékoztatást.
Sajnos eddig semmi mozgás a számlán.
Mi az oka hogy nem kapom meg a pénzem?
üdözlettel,
T. Zsolt
Kedves Zsolt! Természetesen felveszem a kapcsolatot a pénzügyi osztályunkkal, hogy az utalás mihamarabb megtörténjen. Köszönöm megértését! További szép napot kívánok Önnek! 

Szívélyes üdvözlettel,
MALL.HU Ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
Megkérdezhetem mit sikerült intézni?
Zsolt

Tisztelt Fogyasztóvédelem, cc:Tékozló Homár

szeretném tájékoztatni Önöket as következő esetről.

Augusztus 3-án rendeltem a MALL webáruházból egy zsák kutyatápot.  A terméket előre kifizettem és vártam az érkezést.  Valahol már akkor sejtettem hogy az akciós ára és ingyenes posta miatt nem biztos hogy meg is fog érkezni.  Sejtésem sajnos beigazolódott, többszöri időpont helyesbítés után sem érkezett meg, ezért a rendelést 7 nap után lemondtam és kértem vissza a vételárat.

Amint ez a  csatolt levelezésben is jól látható az ígért 2-3 napos visszautalás régen letelt ( 7. napja) várom a pénzem de az utolsó leveleimre még csak nem is válaszoltak.

Lassan 20 napja várok egy meghiúsult tranzakció lezárására és nem tudom még meddig.

Soha innen semmit!

Tisztelettel:

T. Zsolt

Kedves Homár!

tegnap nagy keservesen végre elküldték. Soha többé MALL!

Megkérdeztük, a jogszabály szerint  mennyi időn belül kellene visszafizetnie elálláskor a cégnek a pénzt?  

Kedves Zsolt!

Az elállási ügyedre vonatkozó jogszabály értelmében, a vállalkozásnak haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül kell visszatérítenie számodra, az előre kifizetett vételárat. 

Amennyiben a jogszabályban előírt határidőig nem érkezik meg a vételár,  ingyenes eljárást indíthatsz a vállalkozás ellen a lakhelyed, vagy a tartózkodási helyed szerint illetékes Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testületnél.  

Alkalmazott jogszabály: 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

Jár kértérítés, ha a rossz zsebtervezés miatt esik ki a gatyából a mobil?

2017.08.31. 15:38 | Homár Hilda | komment

z.jpg

Én szerintem sok nő nevében mondom, hogy megértem Gábor panaszát, és egyáltalán nem akarom lenézni a telógyilkos zsebek problémáját, de azok a zsebek legalább vannak! A női gatyákba olyan pici zsebeket terveznek, hogy oda egy telefon be se fér! Nem beszélve a szoknyákról, amelyeknek csak töredéke bír tálolóegységgel, pedig a nőknek is van kulcsa meg igazolványa meg pénztárcája, ja, és persze telefonja. Úgyhogy innen üzenném az összes divatmárkának: jó nagy, a lapátnyi mobilok korszakához igazodó zsebet kérünk szépen mindenhova!

Tisztelt H&M!

Egy igen idegesítő probléma miatt fordulok önökhöz.

Ruháim körülbelül 92%-át önöktől szerzem be és mindennel meg is vagyok elégedve, viszont a rövidnadrágok miatt most mégis panasszal kell élnem. Csak az idei nyáron a második mobiltelefonomat hagyom el az önök rossz zsebtervezési gyakorlata miatt. Ugyanis bizonyos rövidnadrágoknál (nem mindegyiket érinti ez a probléma) a zseb kivágása hosszúkás, irányban a térd fele halad, nem pedig a combra merőlegesen. Így ez a fajta zseb tökéletes csúszdaként működik, hogy ahányszor leül az ember egy olyan helyen (mint például a gépjárművekben), ahol kicsit hátra felé dönt az ülés, hogy szépen kicsússzon belőle az ott tartott mobiltelefon készülék. Az elmúlt 3 hónapban ez körülbelül 300.000 forintomba és rengeteg idegeskedésembe került.

Olvasson tovább!

Az visszaküldte, ez újracsomagolta, meghirdette és eladta, a kis naiv meg megvette

2017.08.31. 10:30 | Homár Hilda | komment

emag_1.png

Aztán írt egy levelet a Homárnak, arról, hogy mit gondol az eMagnál vásárlásról. Amiben annyi igazság van, hogy mivel nem magyar székhelyű a cég, ezért a garanciális és egyéb ügyek intézése nehezebb illetve korlátozottabb velük, amivel nem árt tisztában lenni vásárlás előtt. Bár az eMag azt állítja magáról, hogy a magyarországi jogszabályok figyelembevételével tesz eleget garanciális kötelezettségeinek, és együttműködik a Békéltető Testülettel.  

Tisztelt Tékozló Homár!

Kérem szépen a népszerűségüket kihasználva hátha másoknak is segítséget nyújt a döntésben az EMAG-ról való vásárlás előtti olcsóbb, de megéri-e dilemmát eldönteni.

Vásároltam egy újracsomagolt készüléket a Magyarországon működő Emagról. Megtévesztésig úgy néz ki a honlap – nyelvezet, elérhetőség, magyarul beszélő ügyfélszolgálat, MINTHA magyar webshopból rendelne az ember, és érvényes LENNE rá a magyar jogszabály, DE NEM!

Az újracsomagolt termék ismertetőjében az állt: visszaküldött, kibontott, de sérülésmentes MŰKÖDŐKÉPES BEVIZSGÁLT termék. Olcsóbb volt, hát megvettük.Feltételezi az ember, hogy ha visszaküldenek egy terméket akkor az EMAG kipróbálja, le teszteli, jegyzőkönyvet készít róla és ha mindent rendben talált akkor ismét értékesíti, de egy csökkentett áron, mert hát már nem új a készülék.

Olvasson tovább!

A kínainak küldjem el a Magyar Posta magyar nyelven írt jegyzőkönyvét???

2017.08.30. 16:08 | Homár Hilda | komment

dude.jpg

Olvasónk a Posta felelősségvállalásának kérdését firtatja levelében. Ha jól értem, nem is az elveszett, pontosabban meglovasított érték miatt akadt ki, hanem mert úgy érzi, hogy aránytalanul sokat szív a dologgal, miközben a posta a vállát vonogatja. Bár azt én nem hiszem, hogy egy enyves kezű kollégát hosszú ideig alkalmaznának, ha kiderül, hogy lenyúlja a csomagokat.

Kedves Homár!

Nem tudom más járt-e már hozzám hasonló módon, csodálkoznék ha nem, de azért megírom, már csak azért is, hogy kiírjam magamból az idegbajt.

Csomagot rendeltem, aminek az értéke szállítással együtt 20 dollár volt. Valóban ennyi, nem a kínai kereskedő hazudta ezt. A Posta normális esetben, ha gyanús neki, hogy a csomagot vámolni kéne küld egy e-mailt, amiben bekérik a megfelelő dokumentumokat. Számlát, átutalási bizonylatot, vagy bármit, amivel igazolni tudom a rendelés valós értékét. Jelen esetben nem így tettek, hanem kérdés nélkül felnyitották a csomagot.

Olvasson tovább!

Kifizettem 1kg rézdrótot, és kaptam 40 dkg

2017.08.30. 10:47 | Homár Hilda | komment

 cf_032_maxpro_gal_lashing_wire_2_7.jpg

Az embereknek két csoportja van: az egyik némi mérgelődés után rálegyint, ha nem egetrengető összegben károsították meg, és a lelki egészsége miatt elengedi a történetet, a másikat viszont a elv érdekli,  és összegtől függetlenül addig megy az igazáért, amíg csak bír. Köszönjük meg nekik ezt.

Kedves Homár!

A tanácsodat szeretném kérni, hogy mit tehetek még???

Súlyra rendeltem drótót egy webáruháztól. Alább részletezem, hogyan jöttem rá, hogy a drót súlyába (1kg) beleszámították a dob (60dkg) súlyát. Kifizettem 1kg rézdrótot, és kaptam 40 dkg. Békéltető Testülethez fordultam, ahol ajánlásként az a döntés született, hogy a webáruháznak ki kell fizetnie a káromat. Ez nem történt meg, és most nem tudom mit tegyek.

Részletezem az esetemet, ahogy a Békéltető Testületnek is elküldtem.

Olvasson tovább!

A Wizz Airnél az utasnak kell rájönnie, hogy fizetni kell a számlamódosításért

2017.08.29. 15:43 | Homár Hilda | komment

wizz_luft.jpg

Gyakori panasz, hogy a fapados repülőtársaságoktól nem könnyű számlát szerezni a  jegyről - a szoros mezőnyből is kiemelkedő Ryanairtől például gyakorlatilag lehetetelen. De a Wizz Air-nél elvileg létezik erre a form, ami simán működik is, kivéve, ha módosítani kéne azt a számlát valami miatt. Akkor nem árt tudni, hogy ennek díja van, akkor is, ha nem mondják.

A történet márciusra nyúlik vissza, két jegyet vettünk Portugáliába – számla kiállítását is kértem. A számlák azonnal megérkeztek - megnyitottam, ellenőriztem a végösszeget, bezártam. Majd június közepén néztem rá újra és láttam, hogy az egyik számlán a vevő nevéhez egy „C” betű került. Pánik közepette felhívtam őket még az indulás előtt, hogy legyenek kedvesek javítani. Az ügyintéző segítőkészen felül is írta a másik számla mintájára majd jelezte, hogy hamarosan küldik emailban.

Olvasson tovább!

Ghost in the LG gépezet

2017.08.29. 12:10 | Homár Hilda | komment

kijelzo_k_javi_ta_s_elo_tt_e_s_uta_n_10_percnyi_facebook_bee_gve.jpg

A fenti fotó nem valami művészeti projektből származó illusztráció, hanem az alábbi sztori csatolmányaként érkezett "Kijelzők javítás előtt és után, 10 percnyi Facebook „beégve”.jpg" nevű fájl tartalma, szóval maga a színtiszta valóság. A sztori elsősorban az LG G4, G5, G6, V10 és V20 típusú készülékek tulajainak tanulságos, a többiek leginkább azt lássák meg, hogy nem kell feladni, még, ha nem is egyértelmű néha, hogy mi a siker.

A Békéltető Testületre vonatkozó állításokkal viszont nem értünk egyet. A Békéltető egy lehetőség, ahol jó esetben megegyezés születik egy zűrös ügy mihamarabbi lezárására a költségekkel és az évekig nyúlással fenyegető pereskedés helyett. Ha nem jön össze a megnyugtató megállapodás, még mindig lehet bíróságra menni. Vagy mondjuk nem vásárolni többet olyan vállakozástól, amelyikről lehet tudni, hogy nem együttműködő.

LG csúcstelefonok kijelző típushibával, avagy a gyártó sajátos garanciakezelése

Tisztelt Szerkesztő, tisztelt Olvasók! Az alábbi történet több szempontból is tanulsággal szolgálhat... Ha a gyártócég számára fontos az ügyfél elégedettség, és a mostani nyilvánosabb publikálás kapcsán változtatna álláspontján, akkor az segítség lehetne azok számára is, akik ugyanúgy jártak a szóban forgó készülékkel, mint jómagam. Van, akinek már meg sem próbálták a javítást, mondván: „a kijelző csere nem oldaná meg a problémát”…

Íme, a sztori:
LG V10 okostelefonomon hat hónap használat után vettem észre először az átmeneti ideig tartó, fátyolos kijelző beégés („ghost image”) hibajelenségét, ami már kb. 5 perc használat után látható a kijelző azon részein, melyen előtte statikus részek (pl. a felső értesítési sáv elemei vagy az applikációk bal és jobb oldalon látható kerete) voltak megjelenítve, és csak akkor szűnik meg, ha a kijelzőt legalább 20 percig nem használom.  

Olvasson tovább!

A Főgáz felbecsüli, nem megbecsüli új ügyfeleit

2017.08.28. 13:37 | Homár Hilda | komment

free-question-mark-background-vector.jpg

A sztori legnagyobb kérdése azért az, hogy a szolgáltató miért módosít automatikusan, és pláne miért nem értesíti egy ekkora változásról a vadiúj fogyasztóját? 

T. Homár!

A Főgáz felbecsüli, nem megbecsüli új ügyfeleit

Dél-Alföldi kis városunkat is elérte az összes gázszolgáltató vissza-államosítása. Így GDF-Suez ügyfélből Főgáz ügyféllé lettünk.

Barátnőm 1 hónapja Angliában van. Itthon, házában van bekötve gáz, melyet nem használ, de a lehetőséget megtartotta. A GDF Suez beállított neki fél éve ezért havi 1 köbméter vélelmezett fogyasztást, hogy az alapdíjat + 1 m3 árát leszedhesse. Jó.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása