Tékozló Homár

Kiemelt ügyfélnek kiemelt ajánlat

2006.08.11. 12:51 | jackyll | Szólj hozzá!

Egyszerre két budapestbankos sztori is befutott levelesládánkba. Az elsõben Feró egy kortárs akció jófejségre hívja fel a puklikum figyelmét, a másodikban Gábor egy adminisztrációs káoszt dokumentál:

2005. áprilisában tettem szert egy Honda típusú használt gépjármûre, aminek azóta is igen boldog tulajdonosa vagyok. Az autókereskedésben, ahonnan hoztam a gépet, a Budapest Bankkal volt lehetõség hitelszerzõdést kötni. (Ilyenkor ugyebár nem sok választása van az ember fiának). Mivel azóta mindig lelkiismeretesen befizettem a részleteket, ezért idén július végére eljutottam oda, hogy 15 havi törlesztést már letudtam, tehát már "csak" 21 hónap van hátra. Ennek fényében én már "kiemelt ügyfélnek" számítok. Augusztus elsõ napjaiban kaptam egy levelet a banktól, amelyben egy akcióra hívják fel a figyelmemet, miszerint most lehetõségem van szerzõdésmódosítási díj nélkül két hónap halasztást kapni, hogy elmehessek nyaralni az így "spórolt" pénzen.

Éééérted, fû

Merrell

2006.08.11. 12:40 | jackyll | Szólj hozzá!
A Homár az ilyesmit már észre sem veszi, de a Kultplay csapata szerencsére azért archiválta a nyár legszánalmasabb drogos hirdetését. A Merrell hazai kreatívjai még mindig csilingelõ kacagásban törnek ki, ha meghallják a "fû" szót, de annyira hülyének nézik a vélhetõleg becélzott 6-9 éves közönséget, hogy ezt egy kenderlevéllel is meg kellett erõsíteniük.
Olvasson tovább!

"Hivatkozzunk bárkire, úgyis megbüntetnek"

2006.08.11. 11:46 | jackyll | Szólj hozzá!

Van, aki szerint a Sziget egymaga többet tesz az országimázs javításáért, mint az összes politikus együttvéve. Mink ezt nem tudjuk, az viszont biztos, hogy kevés az olyan külföldi, akit ne szívná meg a tömegközlekedést, amíg itt kolbászol. Mai elsõ történetünk Rabbit tolmácsolásában egy szimpla jegyvásárlás nehézségeit ábrázolja:

Tegnap egy barátnõmmel az Arany J. utcában sétáltunk, amikor angol fiatalok egy csoportja a segítségünket kérte BKV jegyvásárláshoz. A közelben található jegyárusító bódéhoz kísértem õket és mivel az ablak csukva volt, bekopogtam, hogy megkérdezzem hol tudunk jegyet váltani? A válasz erre felháborodott hangnemben az volt, hogy ott a gép, majd ajtó becsap. A gép elõtt hosszú sor kígyózott, mert üzemen kívül volt, ezért tárcsáztam a hibabejelentõ számát, amin csak üzenetrögzítõ válaszolt.

Tehénre nézõ szoba

2006.08.10. 13:26 | jackyll | 1 komment

Újra nyaralás és újra Neckermann. A népszerû utazási irodával Zs.Á.-nak sikerült letesztelnie ugyan a Sandy Beach Hotel személyzetének vendégszeretetét, de õ sem járt jobban, mint elõzõ utasunk:

A Neckermannos cikkhez kapcsolódik az én esetem is, amibõl kiviláglik, hogy a cikket jegyzõ pár igen jól járt, hogy nem volt hely a Kos szigeti négycsillagos Sandy Beach Hotelben. Mi ugyanis ott "nyaraltunk" feleségemmel és három éves lányommal, Neckermann módra.
Olvasson tovább!

Ékszert loptak a mentõsök?

mentõs?/lopás

2006.08.09. 15:32 | szily | Szólj hozzá!

Azt nem akarjuk elhinni, hogy akad olyan mentõs, aki lopna. Egy Naiv Ügyfél mégis azzal fordult a sztorit a Homárnak továbbpasszoló Zugügyvédhez, hogy ilyen történt vele. A szerkesztõségben persze azonnal mindenki bennfentes lett, és sokat tudóan mosolyogtak a Homárra, hogy „nehogymá nem tudtad”. Hát tényleg nem. Levél és még egy gyanús sztori hajtás után.

Közlekedj okosan hajóval

2006.08.09. 14:14 | jackyll | Szólj hozzá!

Úgy tûnik kényelmes úrvezetõk nem csak a Volán, hanem a Mahart Passnave budapesti sétahajóin is tevékenykednek. Bár az Index tavaly felderítette a közhajózási lehetõségeket Pesten, a helyzet sznte semmi nem javult azóta. Az alábbi eset kedden esett meg Npeterrel:

Évente egyszer látott, távolba szakadt kedves ismerõseinkkel elhatároztuk, hogy ittlétük alkalmából csapunk egy kellemes délutánt a Margit szigeten. Hajókázás, bringó hintó, gyerekeknek játszótér, és a szökõkút megtekintése volt a tervben. Közlekedés- és parkolástechnikai megfontolásokból abban egyeztünk meg, hogy õk a Vígadó téren, még mi a Batthyány téren szállunk fel a Mahart Passnave járatára, mely 12:45 kor indul a Vígadó térrõl. Elõtte természetesen gondosan utánanéztünk a menetrendnek, megállóknak a cég honlapján, ahol jól olvasható a Batthyány téri megállás ütemezett idõpontja, és az onnan érvényes jegyárak is.

Méztisztító kendõ és barátai

2006.08.09. 13:45 | jackyll | Szólj hozzá!

Sziget alatt is igyekszik nem elpusztulni a Homár, de az esetleges eszméletkiesésekért elõre és utólag is elnézést. A vicces elgépelések halmozott esetét sózta ránk (V), aki egy Shell-kúton lelt rá az elsõ olyan termékcsomagra, amiben minden címkét elbénáztak:

Magyarország, sôt meg Skandinávia sem épít a magyar autóstársadalomra, ami a kagylós benzinkutakat illeti. Például, ha valaki a kagylónal északon a legjobb automata kocsimosást választja, akkor ajandékba kap hozzá egy négy részes készletet - made in hungary -, hogy amíg a kefe a kocsiról szedi le a festéket és a vonóhorgot, addig se unatkozzon.

Vigyázz, ha jön a busz

2006.08.08. 12:14 | jackyll | 2 komment

Végre nem csak a békávét szapulják T. olvasóink, kap egy maflást a Volán is. Cidalain ügynökünk kiderítette, hogyan simítja el a sofõr, ha a késést csak úgy sikerül behozni, hogy néhány megállóban otthagyja az álldigáló utasokat:

Hévíz - Budapest, Sötét-Zala Volán Volánbusz, vmikor július vége egyik hétköznap délután. Munkából hazamenet szálltam volna fel erre a remek buszjáratra Balatonfüreden 16.20-kor. Ez nem sikerült, csak 25-30 perccel késõbb. Ez nem is lenne baj, belefér, dugó van, karambol, akármi, de ez a busz rendszeresen késik min 15 percet. Mivel teli a busz, ülõhely nulla, godoltam megállok mindjárt a sofõrnél. Busz indul, tépünk mint az állat, mert sok a késés. Volt még egy utas (lehet hogy ismerõs) az elsõ lépcsõn is, vele beszélget a sofõr. Éppen egy szép sztorit mesél, hogy a múltkor is milyen sokan voltak, és egy nõ ott állt a fülkéje mellett, és milyen jó segge volt, és úgy seggbe nyomta volna hogy csak úgy törte volna ki a feje a szélvédõt. Ezt így hangosan, fél busz hallja. Utána kacagás a sofõr részérõl...