Tékozló Homár

Re: A Zóna Taxi trükkjei 3.

2006.08.25. 18:22 | jackyll | Szólj hozzá!

Na, ez gyorsan ment. Elõzõ zónás panaszlevelünk válaszaként a taxiscég kivizsgálta és kihajította az utast a reptérre visszacuccoló taxist. Alant kopizom a hivatalos közleményt:

Bekõ Géza vezérigazgató (ZÓNA-Service Zrt.): "Egy, a Társaságunkhoz 2006. augusztus 25-én 12 óra 20 perckor érkezett utaspanaszt kivizsgáltunk, és azt megalapozottnak találtuk. Ugyanaznap 14 óra 30 perckor érintett alvállalkozónk szerzõdését felbontottuk."
Olvasson tovább!

Garancialis szopás Sony-módra

2006.08.25. 14:17 | jackyll | Szólj hozzá!

Matyko egy übermultival keveredett garanciális perpatvarba, ami mindig szép és nemes küzdelem, fõleg, ha a cég a Sony. A Homár már hallott számítógéppel hazavágott DV-csatolókról, ezért csak virtuális támogatását tudja biztosítani naiv ügyfelének, hiszen szíve mindig a vásárlóké...

Van egy eppen alakuloban levo tortenetem a Sonyval, ha tapasztalatotok reven van tanacsotok, szivesen fogadom. Sem a szerviz nem hiv fel es nem intez semmit soha (pedig tobbszor szentul megigertek a "meg ma mindenkeppen visszahivunk" dolgot, sem a Sony hivatalos emailcimere kuldott levelre nem erkezett eddig valasz. Erdekes, hogy a Sony, mint eleg nagy ceg, EGY DARAB "global" emailcimmel rendelkezik [egy atlag magyar szamtech cegnel van 5fele emailcim, kulon szerviz, sales, stb. stb.]
Olvasson tovább!

Az utolsó svájcibicska

Wenger/Giant Knife, Version 1.0

2006.08.25. 13:01 | jackyll | Szólj hozzá!
Ha már kinõtt a gyûjtögetésbõl, de még problémái vannak a beilleszkedéssel, ezért inkább egy erdõ közepén szeret lakni, bizonyára örömmel rendeli meg az all-in-one területi rekordját felállító svejcibicskát. A Giant Knife, Version 1.0 tulajdonosa összesen 85 szerszámmal veszélyeztetheti a légikísérõk épségét, ezért inkább a földi szállítását javasoljuk. Ha elkoboznák a reptéren, 1200 dollár bánná, minthogy egyedi megrendelésre készítik. via OhGizmo

A Zóna taxi trükkjei 3.

2006.08.25. 12:17 | jackyll | Szólj hozzá!

Durvul a taxihelyzet a reptéren, és ebbõl a hallotaxi.hu sem akar kimaradni. Az ottani fórumon találtuk ezt a rendszámfotóval illusztrált esetet, ami alapján azt feltételezhetjük, hogy az európai szabványú minõségellenõrzés talán még nem 100%-on fut:

2006. augusztus 23.-án 13:00.h, és 14:00h között (pontos idõt nem tudok) léptünk ki családommal a Ferihegy 1. termináljából. Antalyaból érkeztünk két kicsi gyermekemmel, akibõl az egyik aludt. Rögtön a ZÓNA TAXIs információs pulthoz léptünk, ahol a diszpécserrel közöltem, Nagykovácsiba szerenénk menni. Õ kiállította a vouchert 3.600.- ft ról és beálltunk a sorba. 25perc várakozás (!) után meg is érkezett a várt kocsi.(rendszám: EAV-036) A sofõr berakta a bõröndjeinket, feleségem pedig a kicsikkel beült hátra. Mielött beszálltam volna, a sofõr megkérdezte hová lessz a fuvar. Mondom, Nagykovácsiba. -"láthatnám a vouchert?" kérdezte. Én átnyújtottam, mire õ: -"csak nem képzeli, hogy 3.600.- ft ért elviszem nagykovácsiba?" -"én is csodálkoztam, de ezt a papírt az ön kollégája, diszpécsere állította ki!"
Olvasson tovább!

Így mûködik az sms-matrica

2006.08.25. 11:50 | jackyll | Szólj hozzá!

A kézi kiállítású matrica után a második legnehezebben értelmezhetõ jelenség az sms-matrica. "hkr"-nek legalábbis nem volt teljesen világos a rendszer, erre az ügyfélszolgálattól olyan információkat tudott meg, amikrõl sosenemis álmodott:

Egy szép vasárnapon elfuvaroztam családomat nyaralni, és ehhez SMS-ben vásároltam négynapos autópálya-matricát egy olyan T-Mobil telefonról, amit igazán nem használok vagy hordok magamnál, de pályamatricát ugyebár vodafone-osként nem vehetek, így gyorsan errõl az elfekvõ mobilról intéztem az ügyet. A család maradt Velencén, én viszont hazajöttem, lévén dolgoznom kellett. Szerda délután elindultam, hogy csatlakozzam hozzájuk. Elgurultam az elsõ benzinkútig. Elbizonytalanodtam, hogy hogy is kell a négy napot számolni, érvényes-e még a matricám, és mivel a T-Mobile telefonom otthon maradt, meg sem tudtam nézni az érvényességi idõt. Gondoltam, korrekt állami céggel van dolgom, hát felhívtam az ügyfélszolgálatot, ugyan mondják már meg, érvényes-e még a rendszámomra vásárolt matrica.
Olvasson tovább!

Rokkant Norbi parkolójegyet vesz

2006.08.24. 19:19 | jackyll | Szólj hozzá!
A Homár alantas módon irigykedik azokra a mozgássérült autósokra, akiknek jobban megy mint neki és például Hummer-limóval járnak vagy éppen életüket kockára téve motoroznak. A rend és az archívum megköveteli - ha már anyázni nem lehet -, hogy katalogizáljuk ezt a rokkantkártyát is, amit Schobert Norbi autójában fotóztak le.
Olvasson tovább!

A Zóna taxi trükkjei 2.

2006.08.24. 15:50 | jackyll | Szólj hozzá!

Még be sem raktam az elõzõ zónás válaszreakciót, de már jött egy újabb bejelentés egy "fix" áras fuvarról:

Ma délelõtt (08.24.) 11 körül érkezett a reptérre egy vendégünk. Taxiba szeretett volna ülni, segítettek is neki a Zónások. Az ottani emberük elmondta a tarifákat, vagyis hogy a X.kerületbe 3500 Ft a fuvardíj. Amikor megérkezéskor fizetni akartak és számlát kértek, a taxis (FUVAR D+D 2001 Bt., 1075 Bp.Murányi u.26., rendszám : EBG-650, név Fülöp), közölte,hogy 4970 Ft-ot mutat az óra, ennyit kell fizetni.
Olvasson tovább!

Re: Hûségnyilatkozat nemlétezõ ADSL-re

2006.08.24. 14:42 | jackyll | Szólj hozzá!

Válasz érkezett Laca problémájára is a Datanettõl, amibõl kiderül, hogy ugyan a T-Com kizárólagos (monopol) pozícióból osztja az ADSL-t, azaz ahol nem, ott nincs más lehetõség ilyen vonal kiépítésére, a szolgáltató ilyenkor errõl nem vesz tudomást, és az ÁSZF-re hivatkozik, ahelyett, hogy rettentõ ráfordítással, Homárra kitehetõ jófejségbõl megszûntetné az elõfizetést. (A szolgáltatót effektíve 0ft kár érné.) Ismét Godzillával példálozva, a fél város (beleértve az elõfizetõ háztömbjét) elpusztulása esetén (vis major, act of god, stb), is tovább kéne fizetni a szolgáltatást?

A "Hûségnyilatkozat nem létezõ ADSL-re" címmel augusztus 22-én 16:13-kor közzétett cikkedre szeretnék reagálni a GTS Datanet Távközlési Kft. nevében. Amikor Laca szerzõdést kötött a GTS Datanettel, a szerzõdés aláírásával vállalta, hogy az általa megadott telefonszámon egy évig igénybe veszi "hagyományos", vezetékes elõfizetéssel mûködõ ADSL szolgáltatásunkat.
Olvasson tovább!

Re: A Zóna taxi trükkjei

2006.08.24. 14:02 | jackyll | Szólj hozzá!

Na, ez gyors volt. A BA szóvivõje még tegnap reagált Olvasónk felvetésére, amibõl például kiderül, hogy tényleg csak a reptérrõl hazaútnak garantálják az árát, kifele mindenki megy, ahogy tud:

az airport szovivoje igen hamar valaszolt, le a kalappal elotte, abszolut korrekt, gyors es kimerito valasz volt. A BA valaszanak lenyege, hogy 1. ok a repterrol a varosba iranyulo szolgaltatast szerettek volna rendbetenni, visszafele mindenki azzal jon amit valaszt, plusz azt nem tudjak korlatozni, mig az elozot igen. 2. ORANKENT(!) ellenorzik alruhas vasarlokkal a szolgaltatast, 3. Elismerte, hogy a repter honlapjan nincs fent a visszaut ara, de ezt mihamarabb javitjak 4. Akar 1milliora is buntethetik a Zona taxit ha nem tartja be a szerzodest, ugyhogy BARMIT lattok a velemeny(kukac)bud.hu-ra meg kell irni, kivizsgaljak. Auto szamat, sofor nevet, utazas idejet ne felejtsetek felirni. Ha kozbenjarunk biztosithatjuk hogy korrekt lesz a szolgaltatas.
Olvasson tovább!