Úgy tûnik nem csak a Citibank ügyfélszolgálata terrorizálja ügyfeleit felesleges információkkal. Andi a Budapest Bankot hagyta ott 10 év után hasonló okokból:
Hasonlóképpen jártam a "volt" bankomnál, akiknek ezzel a fantasztikus ötletükkel egy 10 éve náluk számlát vezetõ kedves ügyfelet sikerült elveszteni. A szitu ugyanaz: 06-40...Budapest Bank egyenleglekérdezõ vonal. Hivom a szokott módon, várom a jól ismert utasításokat, pötyögöm a számokat, mire kapcsolnak a kezelõhöz. Na mondom már megint jól mellépötyögtem, teszek egy ujabb próbát. De ezután is csak az ügyintézõs verzió jött be, most már megvártam, miért is kell nekem beszélgetnem ha épp csak pötyögni szerettem volna. Na ekkor jöttek a hitelajánlatukkal, amit mellesleg minden hónapban ki is postáznak, kitöltött hiteligénylés formájában.