A héten a kecskeméti Malom centerben, azon belül is a Photohall vitrinjében érdekes matematikai problémával találtam szemben magam: 0=28...
A héten a kecskeméti Malom centerben, azon belül is a Photohall vitrinjében érdekes matematikai problémával találtam szemben magam: 0=28...
A Telefonon téríti a T-Com ügyfeleit a Pantel-hez kapcsolódóan nekem is van egy hasonló sztorim, más szereplőkkel és személyes térítésről. Feleségem nagymamája szintén T-Com előfizető, és még a megboldogult "Minimál" díjcsomagban van. Mivel a csomag percdíjai elég magasak, néhány éve, mikor a Tele2 beköltözött kis hazánkba, szerződött velük is. Nemrég otthonában kereste fel két jól öltözött, magát a Tele2 munkatársainak kiadó emberkem, azzal a megszólítással, hogy ők "a Tele2 szerződéseket vizsgálják felül".
Az elmúlt két hétben minden szerdán reggel 9-től délután 16 óráig áramszünet volt a bérleményünkben. Mivel az első esetben a másodperc-pontos kezdés miatt azonnal sejtettem, hogy "előre tervezett", ámde sehol sem kommunikált villany-megvonásról van szó, aznapra megpróbáltam a munkavégzés helyett, más (fontos) beosztásba helyezni magam. Mivel azonban a következő szerdán ismételten megvonták tőlem a kedvenc 230 voltomat, ezért felhívtam az Áram"szolgáltató"t, megérdeklődni, hogy vajon, miért nem megoldható, hogy értesítsenek előre az áramszünetek tényéről. A kedvesnek éppen nem nevezhető (de legalább undok) hölgy elmondta, hogy a törvény bötűje szerint egy héttel korábban kell az ilyen jellegű információt megosztani velem, méghozzá egy hozzám közel eső villanyoszlopra kitűzött papíron. Az áramszünet alatt a következő emailt írtam a Záramszolgáltató ügyfélszolgálatának, melyre a mai napig sem kaptam választ. Vajon tényleg villanyoszlopon kell kommunikálnom velük?
Nemcsak kis hazánkba, a Pannon is új reformintézkedésekkel szeretné felfrissíteni (leépíteni) ügyfelei éberségét. Az Árkád 2. emeletén lévő üzletben vásároltunk új akciójukban két telefont. Már az érdekes volt, hogy az eladóhölgy nem avatott be minket abba a felettébb érdekes ténybe, hogy az előre fizetendő havidíjat egy napunk van letelefonálni, különben elveszik, de pár keresztkérdés után magunk is rájöttünk. Miután rákérdeztünk azzal érvelt, hogy ez a kártya aktiválási díja, ami hülyeség, de ezt ő is tudta szerintünk. Az egyik telefonunk azonban egy nap után bemondta az unalmast. Beszélgetés közben kikapcsolt, átváltott hívástartásra, vagy hiába mutatta a képernyő, hogy a hívás folyamatban van, a hangszóró néma maradt és se a kicsengést, se a hívott fél kedves hallóit nem hallottam. Gondolom a sokadik hívásra, már egyáltalán nem kedvesen küldtek el melegebb éghajlatra pihenni. Készülékem néha úgy is megtréfált, hogy csak a mikrofon vett ki szabadságot, így én tökéletesen hallottam, hogy beszélnek, de egy árva hangot sem tudtam kicsikarni a készüléken keresztül. Pénteken visszavitte a férjem a készüléket, gondolván a három napos cseregarancia keretén belül minden gond nélkül ki fogják cserélni. Mekkorát tévedtünk azt még nem is tudtuk...
mivel a 11.kerületben van az irodánk, egy hete szívunk az internet és telefonszolgáltatás megszünése miatt. az Internet nélkül hagyták fél Budaőrsöt című írás több hülyeséget is tartalmaz. pl. az eurocable kft. hogy eshet fizetési késedelembe, mikor a upc bérelte tőlük a kábeleket, tehát eurokábel számlázott upcnek, és nem fordítva. én a hírközlési felügyelettől kértem még első nap jogorvoslatot, mivel a upc-s ügyfélszolgálat simán lerázott, mondván, hogy hívjam eurokábeléket. mivel én upcvel vagyok szerződéses jogviszonyban, nem értem milyen alapon cseszegethetem az eurocabelt?
Az álnév mögé bújó egykori teszkós G.M. plasztikusan írta le a gyakorlatot a Tesco titok című könyvében, amiről a Homár írt annak idején kritikát az Indexen. A hipermarket – hasonlóan persze összes versenytársához – gyakran úgy marketingol fantasztikusan hangzó árleszállítós akciót, hogy az adott termék valaha regisztrált legmagasabb árából visz le sokat, bár ez az akciós ár adott esetben magasabb is lehet, mint ami az előző héten volt érvényben. Feljelentő levél a hajtás után.
Valuska kolléga öccse, Gabooo, a fotóblogger a C&A-val szemben a Váci utcában kapta le a szuvenírek között ezenyolcért vesztegetett kis Hitlert. Plusz Sztálint, de ő régi motoros a szuvenirszakmában. A Homár bőre olyan vastag, hogy inkább mészpáncélnak mondanám, így nem azon akadtunk fenn, hogy hogy árulhatnak tömeggyilkost ajándékba, hanem hogy ki tartja pórázon a minihitlert?
Lehet, hogy furcsán kezdődik úgy egy levél, hogy valaki elégedett a T-Cégekkel, de legyen egy ilyen is: Én a T-Com ügyfele vagyok, és eddig nem volt különösebb gondom. A napokban azonban érdekes eset történt, gondoltam megírom, hátha okulnak belőle mások is. A telefon előfizetés tulajdonosa az édesanyám, így vele történt meg az eset. Szóval, egy kedves hangú hölgy felhívta, miszerint a T-Com(!) új szolgáltatását szeretné bemutatni, amivel kedvezményesebben lehet telefonálni. Édesanyám sajnos hajlamos arra, hogy ilyenkor nem teszi le a telefont, így végig hallgatta a valószínűleg jól kitalált marketing szöveget, ami még nem is lenne baj. A baj ott van, hogy ez a mesterkélt szöveg arról szólt, hogy a saját szolgáltatónk ad előnyösebb ajánlatot a régi ügyfeleinek megköszönve a hűségüket. Ahogy lenni szokott ilyenkor, mire a hölgy a szöveg végére ért, anyuka meg is rendelte a kedvező szolgáltatást. Postafordultával meg is jött egy levél, PANTEL felirattal, amelyben azt írták, hogy köszöntenek az előfizetőik között, valamint hogy milyen szerződési feltételeket írtunk alá, valamit, hogy ismerjük meg az új percdíjakat.
Egyelőre semmit sem tudunk, csak a képet kaptuk meg, de ha beérkeznek a részletek, azonnal updatelünk egy jó nagyot. A nagy cégek közti óriástáblás üzengetés amúgy is a kedvenc műfajunk.
Update 1.: Na itt a háttérsztori Jeff tollából
Szia, az említett képet ugyan nem én küldtem be nektek, de azért a hozzá tartozó sztorit leírom. A kép XIV. ker. Fogarasi úti, a Tesco mellett nemrég épült OBI parkolójában készült. A lényeg röviden összefoglalva: a két áruház parkolóját a fotón látható fal választja el, aminek én semmi értelmes funkcióját nem fedeztem fel, viszont nagyon hatásosan szopatja az autósokat, akik a tesco parkolójából szeretnének a obi parkolójába atjutni, mert ez a manőver ott a kresz szabályait betartva nem egyszerű, több lámpán át lehet a falat megkerülni.
Üdv.
Jeff