Tékozló Homár

Semmi kis történet tojásokkal

2014.07.04. 18:44 | Homár Hilda | 489 komment

blogger-image-1387016529.jpg

Az alábbi levél egyik funkcióját már valószínűleg teljesítette: jót tett Gábor lelkének. A másik szerepe, hogy a kis közösségnek legyen mit szétoffolni a hétvégén. (krokodil innen)

Tisztelt CBA! 

A mai nap (2014. július 1. )gondoltam  vásárolok 20 db tojást.  Napi rutinfeladat. Betértem a CBA élelmiszer – Dunavirág   üzletükbe. (1131 Budapest XIII.kerület, Dunavirág utca 2.) A polcon szépen sorban álltak a 10 darabos tojások 450 Ft, 429 Ft, majd alatta 399 Ft-ért.  Kiválasztottam a 399 Ft –os polcon lévőt, majd a pénztárhoz mentem.

A pénztárnál 900 Ft-ot mutatott a pénztárgép. Jeleztem, hogy tévedés van ez a tojás 399 Ft. A pénztáros hölgy nagyon udvarias volt, hívta a menedzsert, én pedig visszamentem leellenőrizni, hogy biztosan nem én néztem-e félre, de nem  a tojás alatt 399 Ft volt kiírva másodjára is. Idáig teljesen szokványos történet, a pénztáros hölgy udvarias, én türelmes. Amikor megérkezett ERIKA a boltvezető menedzser helyettes grimaszolva.

Köszönni nem sikerült, amikor a pénztáros hölgy elmagyarázta neki, hogy mi a baj, szó nélkül sarkon fordult, és eltűnt a sorok között. Amikor visszatért szintén egy szó nélkül ledobta elém a 450 Ft-os címkét, amikor mondtam neki, hogy ez biztosan nem az mert ez egy másik polcon lévő tojáshoz volt kirakva( kétszer is ellenőriztem)  megrántotta a vállát és annyit mondott , hogy biztosan egymás mellett volt. Amikor megkérdeztem a vezetéknevét csak annyit mondott, hogy nem tartozik rám.

Kellemes élmény volt, hogy 20 db tojásért ( 100 Ft árkülönbségért) egy pokróc stílusú flegma nő meghazudtoljon , rángassa a vállát és belehazudjon a szemembe. És nem ez az első eset, ezen a helyen mindig fokozottan kell figyelni, hogy mit és mennyiért veszek, mert rendszeresek az ehhez hasonló átverések. Nem a 100 Ft a lényeg, mert elmentem máshova és vettem többért jobbat, hanem az a bánásmód, ahogy szemrebbenés nélkül hülyének néznek.

Ezt a levelet, és a történetet minden rendelkezésemre álló eszközzel terjeszteni fogom, közösségi média, fogyasztóvédelmi blogok, fogyasztóvédelem, mert szeretném, ha más nem járna hozzám hasonlóan pórul az üzletükben.

Előre kérem önöket, hogy a fölösleges, semmitmondó csak az ISO minősítés miatt írt válaszlevelektől kíméljenek meg, ha közben az érdemi változtatások elmaradnak.

Üdvözlettel, XXX Gábor

Kukucs! Kormányablak?

2014.07.04. 15:56 | Homár Hilda | 114 komment

kormanyablak_logo.jpg

Mai naiv ügyfelünk a Nagy Magyar Hivalat meglepetésekkel és kalandokkal teli útvesztőjén át próbál eljutni a hőn áhított személyigazolványig. Mindezt egy kormányablaknál/on/ban, ami elvileg nemcsak integrált meg kormányzati, hanem ügyfélszolgálat is egyben, de úgy tűnik ez utóbbi részt nem sikerült betuszkolni abba a marha nagy Váci úti Tescóba.

Kedves Homár!

Gondolom mások is nagyon örülnek, hogy kormányablak nyílt a Váci úti Tescóban. Én is így voltam ezzel, gondolva, hogy ügyeimet kényelmesen és gyorsan intézhetem. 7 hónapos kismama vagyok és van egy 2,5 éves eleven kisfiam, aki éjjel-nappal velem van, így igazán nem mindegy, hogy hány helyre kell elcipelnem magunkat és mennyit kell várakozni. Már kétszer jártam úgy, hogy bár 3-an voltak előttem, másfél órát kellett várni, de gondoltam sebaj, közben beugrunk majd a gyógyszertárba, stb. A mai eset viszont kiverte a biztosítékot nálam.

Olvasson tovább!

Mi az, amit Ferenc vett?

2014.07.04. 09:56 | Homár Hilda | 195 komment

2014-07-02_09-14-36_554.jpg

Azt mondja Ferenc, hogy egy Nemzeti Dohányboltban vett egy nagyon nemzetietlenül kipreparált 100-as fehér Malbit magának. Nem tudta eldönteni, hogy mi is pontosan, amit talált, és a boltban sem kapott túl sok támpontot. Segítsünk eldönteni neki, hogy mivel találkozott, szavazzon! 

Mi az, amit Ferenc vett?
egy új, dohányzásról leszoktató eszköz prototípusa
csalás! csalás! csalás!
dadaista mualkotás
csalás! ja az már volt, akkor nem tudom
Poll Maker

Kedves Tékozló homár!

Ma reggel arra lettem figyelmes amint a korábban a IX. kerületi Haller utca 8-18 cím alatt található Nemzeti Dohányboltban vásárolt százas Marlboro Light cigarettámat próbáltam megszabadítani a csomagolásától, hogy a fólia az istennek sem akar lejönni róla. Mivel kb. egy az egyben rá volt olvasztva a papírra, így gyorsan ollót ragadtam hogy ki tudjam nyitni a dobozt, ekkor még teljesen gyanútlanul, bár furcsa volt, ilyennel még nem találkoztam. Mire körbevágtam a dobozt a megfelelő nyílás mentén, a csatolt képen látható látvány fogadott. Igen, jól látják: cigaretta helyett összegyűrt (talán még használt is) szalvétákat\papírzsebkendőket találtam a dobozban.

Olvasson tovább!

12 liter savanyú Tesco-tej hiteles története FRISSÍTVE!

2014.07.03. 13:29 | Homár Hilda | 409 komment

tesco_plusz_765x345.jpg

Olvasónk reggel tejeskávét akart inni. Nem sikerült. Ettől annyira bepöccent, hogy üti-vágja a Tesco-ügyfélszolgálatot, pedig azok igazán megszaggatták a sötétkék egyenblúzt, mert olyanokat írtak neki, hogy "mindenképpen megvizsgáljuk az említett problémát" meg, hogy "Nem szerettünk volna sem kellemetlenséget, sem kárt okozni Önöknek, utólag is elnézését kérjük az okozott kellemetlenség miatt.". Mondjuk akinek megvan az a pillanat, amikor az ember korán reggel gyűrött fejjel, egy rettenetes zűrös napra készülve hirtelen rádöbben, hogy félig kész kávéja mindörökre félig kész marad, mert nincs tej, az azért biztos tud azonosulni vele. 

T. Homár!

Alant a levelezésem a Tesco ügyfélszolgálatával, a történet elég jól kibogozható belőle. A lényeg: az online házhoz szállítással megrendelt 16 liter tejből a szavatossági idő lejárta előtt előbb szépen apránként, aztán hirtelen összesen kb. 12 liter megromlott. Nem volt egy jó üzlet.

Kérem szépem, hogy a t. Homár-olvasók kíméljenek meg az „aki a tecsóban vásárol, sikeres ember nem lehet”, illetve „csak a lúzerek vásárolnak a Tescóban” típusú hozzászólásoktól, mert 1) a Tesco pont annyira megfelel a nagybevásárlás cipelős részének házhoz szállításához, mint bármelyik más házhoz szállítós üzletlánc, 2) a tescóban is pont annyira elvárhatom, hogy a pénzemért fogyasztható árut, a megrendelt szolgáltatást és a reklamációm kielégítő intézését kapjam, mint bármelyik más házhoz szállítós üzletláncnál. Akkor most jöjjenek a levelek:

Olvasson tovább!

Mért nincs saját online jegyrendszere az Állatkertnek? FRISSÍTVE!

2014.07.03. 09:27 | Homár Hilda | 154 komment

prerikutya05 foto Bagosi Zoltan.JPG

Teszi fel a kérdést Gergő a magas pluszköltségekre panaszkodva. Csekkoltuk a dolgot, és bár a főállású programozó kicsit túldramatizálja a helyzetet, hiszen 2 felnőtt+2 gyerek már családi jegyet vesz, amire nem 800, hanem csak 200 ft a kezelési költség a misztikus E-díj, de tényleg ráteszik, és jegyenként, tehát 4 különböző típusú jegynél tényleg előáll a 800.  Bár valószínűleg egyszerűen olcsóbb volt a jegyek netes árulására szakosodott Jegymesterrel szerződni, mint kifejleszteni és fenntartani egy saját cuccot, azért megkérdezzük az Állatkertet a dologról. Az más kérdés, hogy miért nem olcsóbb az online jegy mondjuk 200 HUF/db, hiszen első blikkre úgy mindenki boldog lenne: a neten vásárló, mert nem kell sorbaállni, a pénztári vásárlók, mert rövidebb lenne a sor, az állatkert, mert kevesebbet kell készpénzezni, de úgy tűnik, valamiért nem deklarált cél a netre terelés.

Az intézményt válaszáig a Nagycsaládos prérikutya rendetlen körletben c. fotó képviseli. A szociografikus sorozat többi képe itt tekinthető meg.

Gondoltam ma elviszem a családomat az Állatkertbe, elég nagy már a gyerek és bár közel a legdrágább program amit hétvégére ki lehet találni, de igényes és talán ez egyedüli államilag fenntartott intézmény ami nem veszteséges. Mindenhol értékelni szokták, ha nem a helyszínen veszed meg a jegyeidet és halmozod a tömeget, hanem az interneten veszed meg azokat. Gondoltam én is így teszek. 

Olvasson tovább!

Életképek a Volán abszurd utazós társasjátékából

2014.07.02. 17:45 | Homár Hilda | 225 komment

 

A Volánbusz egyszerűen annyira szívén viseli a kisközösségek életét, hogy csapatépítő jelleggel egyfajta túlélő tréninget tart Veresegyházon. Vándorló vagy egyáltalán nem létező buszmegállók, talányos menetrendek, építőmunkások, semmiből jövő intézkedő hölgyek, és mindezeket a megpróbáltatásokat sokáig szelíd derűvel fogadó utasok - mintha csak Hrabal kis falujában lennénk. Persze lehet, hogy csak levélírónknak van valami különös érzéke az abszurdhoz, mert Budapestre érve a panaszirodán is képes volt belefutni az Útbaigazító Emberbe meg a Zöld Gombbal Irányítható Forgalmistába.

Tisztelt Tékozló Homár!

Egy újabb gyöngyszem a Volánról... 


A mai napon eddig nem látott szervezetlenséggel találkoztam Veresegyházon. A folyamatos felújítások és körforgalom kiépítése miatt a buszmegállót folyamatosan áthelyezik. Eddig vagy a Csonkás, vagy a Csomádi úti aut.ford. megálló nem üzemelt Budapest felé.

Olvasson tovább!

Csókolom, meghoztam a csomagot!

2014.07.02. 09:46 | Homár Hilda | 212 komment

delivery.jpgDe most tényleg, miért nem rutin a futárcégeknél, hogy egyeztetik a kiszállítás idejét, aztán meg be is tartják? Nekik is sokkal egyszerűbb lenne, nem? Bár nyilván van amikor meg a homárok nincsenek otthon, pedig azt mondták. De nehéz ez...Olvasónk mindenkit egyformán szid, mert nem jutott hozzá a mikrójához időben, de azt hiszem az outlet csak mérsékelten ludas a történtekben.

Sziasztok! A Korrektoutlet és a Royal sprint cseppet sem korrekt párosítását osztanám meg azokkal akik arra vetemednének, hogy fent nevezett  vevőbarátnak nem mondható párossal "bármiféle szövetségbe" keveredjenek.

Néhány hete történt, hogy megadta magát a jó öreg mikróhullámú. Nosza! Adandó alkalommal gépet ragadtam és eladó mikrók árait böngészve ráakadtam egy nagyon aranyos, minden szempontból megfelelőre. Határtalan örömömben azonnal meg is rendeltem. Mindjárt vissza is igazolták a rendelésem, így aztán teljes nyugalomban vártam,,,,, és vártam, és vártam. Azután eltelt egy hét és semmi,,,, Ennek a fele sem tréfa gondoltam, ezért kezembe vettem a dolgokat.

Olvasson tovább!

Hány comb kell egy bőségtálra? FRISSÍTVE!

2014.07.01. 15:19 | Homár Hilda | 478 komment

bosegtal.jpg

Barátságos vendéglátás, roskadozó bőségtál, gyógyító levegő és a Föld szívcsakrája - ezeket szerette volna Sándor a dobogókői vendéglőben magáévá tenni a múlt héten - akciósan, 46% kedvezménnyel. Ehelyett úgy tűnik kapott macskát, rizst, 1 db combot meg egy tanulságos esetet a kuponos vásárlás lehetséges vonzatairól. Mondjuk a jó levegő meg a szívcsakra ott voltak. És a pincérnő is mosolyog többször is!

Mintapéldája a jól hangzó, de átverő, megtévesztő, félrevezető reklámnak a Bónusz Brigád és az Eötvös Loránd Vendéglő Dobogókőn hirdetett akciója.

Részletek az ajánlatból, a beetetésből:
- 5.500 Ft helyett 2.990 Ft: Ahol a Föld szíve dobban! Bőségtál 2 személynek Dobogókőn, az Eötvös Loránd Vendéglőben
- a legjobban teszed, ha betérsz a Báró Eötvös Loránd Vendéglőbe
- a konyhája pedig barátságos
- Előzetes bejelentkezés szükséges
- A bőségtál telis-tele van sajttal, sonkával töltött sertésbordákkal, vasalt csirkecombokkal, mindez képpel illusztrálva.

Olvasson tovább!

Parkol-6, terézvárosi kalandok

2014.07.01. 10:11 | Homár Hilda | 217 komment

centrum.jpg

Gonosz Kecskének volt egy autója. Eladta. Egy Lakatos nevű egyénnek. Ebből a sztoriból meglepő módon mégsem adás-vételi, hanem parkolós sztori kerekedik, mert az egyén parkol, de nem fizet. Kecske pedig felveszi a kesztyűt vagy mit, és megkezdi szélmalomharcát a parkolócéggel. Íme a minden valószínűleg szerint folytatásos eset első felvonása. Vigyázat, a végefelé - gondolom Kecske érzelmi belehevülésének köszönhetően- a nyugalom megzavarására alkalmas kifejezések találhatók.

Szia Tékozló!

Azon okból írok neked, mert te már sok mindent megéltél ahogy látom. És belekeveredtem egy helyzetbe ami elég érdekes.

Történt egy szép napon, március 8-án 17 órakor,hogy eladtam az én első autómat egy Lakatos nevű egyénnek. Sajnos az illető a mai napig nem íratta át az autót. A probléma akkor kezdődött, mikor majdnem minden nap kaptam egy szép csekket. Lakatos úr nagyon szeret parkolni, fizető övezetben többnyire. Közel 200 ezer forintnyi csekkem van.

Olvasson tovább!

Dícsérni jöttem a Wizz Airt, nem temetni, bizony!

2014.06.30. 14:59 | Homár Hilda | 302 komment

wizz.jpg

Múlt héten is gyepáltuk a Wizz Airt, és a statisztikák alapján jövő héten is fogjuk, de természetesen azt sem hallgatjuk el, ha valami szépen, rugalmasan, ügyfélbarát módon zajlik a rózsaszín flottánál, mint Levi esetében, akinek külön puszi jár ezért a részért: "én dicsérni fogom a Wizzairt. Merhogy kaptam tőlük 100 rugót ajándékba." Úgy könnyű, dünnyögi majd nyilván minden otthoni Homár a bajsza alatt.

Hát lehet, hogy nem leszek túl népszerű a következő bejegyzésemmel a Homáron, de én dicsérni fogom a Wizzairt. Merhogy kaptam tőlük 100 rugót ajándékba.

Repültünk már velük párszor, pont olyanok voltak, mint a többi fapados. Vagyis elvittek ócsóért messzire, néha persze késtek egy kicsit, oszt ennyi.

Szóval még tavasz elején vettem repjegyeket, a feleségem, a nagyobbik gyerek meg én utaztunk volna. Mivel most távolabbra lett volna a menet, azért nem a szokásos 20-25000 lett volna egy jegy oda-vissza, hanem 40000.

Sajnos időközben a feleségem komolyan megbetegedett, megműtötték, és ezért nem tudtunk elutazni. Ha az elvárható módon jártunk volna el, akkor legalább 14 nappal az utazást megelőzően lemondjuk a utazást, és akkor a törlési díjak, meg rendelkezésre állási, meg mittoméndíjak megfizetése után, visszakaptunk volna összesen 24000 forintot, a befizetett 128000-ből. Ami nem sok.

Viszont próba-szerencse alapon megírtam nekik, hogy mi a helyzet, és kértem, hogy legyenek má’ jó fejek, és adják vissza a teljes összeget.

És azt válaszolták, hogy ha elküldöm az orvosi igazolást, akkor méltányosságból jó fejek lesznek. És ugyan nem utalták vissza a pénzt, de odatették a Wizzair számlámra. Nemcsak a repjegyeket, hanem a mindenféle adminisztrációs díjakkal együtt az utolsó fillérig a teljes összeget, amit befizettem. Igaz, hogy csak repjegyekre és szolgáltatásokra használhatom, de ez nekem szerencsére pont annyi ér, mintha a kezembe kaptam volna a pénzt.

Kedves Homár olvasók! Ennyi a történetem. Örüljetek velem! És az inkább kárörvendő-beállítottságú Homár olvasóktól pedig természetesen még egyszer elnézést kérek, a heppienddel záruló történetem miatt.

Levi

 

süti beállítások módosítása