Én sosem laktam magasházban. A 4. emeletre bármikor felmegyek gyalog, de gondolom az 5-diknél magasabban lakók kétszer is megfontolják, mielőtt elhagyják a lakást, ha rossz a lift. De mit csináljon szerencsétlen futár, akinek épp a karbantartás idején kéne kézbesítenie a csomagot? Ön szerint elvárható, hogy felcaplasson? És változtat a dolgon, ha egyébként egy kismamának kell ugyanezt az utat megtennie egy 9 hónapossal a karján? Szavazzon!
Hogy a DPD-nél mi a szabály erre, azt megkérdezzük.
Tisztelt Tékozló Homár!
Amit küldtem most önöknek, az ugyanaz az email, amit elküldtem a DPD-nek is.
Tisztelt DPD!
A kovetkezo panasszal fordulnek Onokhoz: Csomagszam: 1640 7370 3244 53
2015.11.03.-an 12:20 es 12-kor a futarjuk csomagot hozott. Miutan bejutott a lepcsohazba telefonon felhivta a felesegemet, hogy nem mukodik a lift es ezert nem tudja kezbesiteni a csomagot. Felajanlotta egybol, hogy akkor holnap visszahozza, de mivel a lepcsohazban hivatalosan pentekig liftfelujitast vegeznek, holnap sem lesz jo a lift.