Tékozló Homár

Személyeskedik a Jófogás? / Frissült a Jófogás válaszával

2015.11.20. 16:47 | Homár Hilda | komment

jofogas.jpg

Sikamlós téma a masszázshirdetés. Nehéz úgy fogalmazni és képpel ellátni, hogy ne szexhirdetésnek tűnjön. De azért nem lehetetelen. Még, ha nem is sikerült mindenkinek a Jófogás masszázskínálatából. De vajon mit írhatott Max?

Kedves Homár,

masszázshirdetést akartam feladni a Jófogáson. Hogy ki hogy ítéli meg az ilyen szolgáltatást - mármint a masszázst -, az egy dolog, elfogadom, ha valaki nem szereti e hirdetések - valóban gyakori - többértelműségét. Ezzel nincs gond. A gond azzal van, hogy a Jófogáson sok tucat ilyen hirdetés látható zavartalanul - köztük olyanok is, melyek bőven túl vannak a "kétértelműségen" -, az én hirdetésemet viszont újra és újra visszautasítják, homályos indokokkal.

Olvasson tovább!

Válts szolgáltatót, mind a kettő kitol veled / Frissült a fogyasztóvédők tanácsával

2015.11.20. 09:42 | Homár Hilda | komment

telenor_logo_1.png

Minden Homár sztorik esszenciája lehetne William számhordozó története, amiben szerepel két mobilszolgáltató és a fogyasztóvédelem is. Eredmény meg nagyon kevés ahhoz képest, hogy manapság a számhordozás nem számít egy nagyon ritkán előforduló eseménynek.

Üdvözletem!

Egy kalandos mobil szolgáltató váltás történetét szeretném elmesélni az olvasóknak, illetve a nyilvánosság erejét segítségül hívni, mivel úgy érzem magamra maradtam az igazságommal.

A történet ez év júliusában kezdődött. Már hónapokkal azelőtt eldöntöttem, hogy elhagyom a Telenort a sokszor zavaros és véleményem szerint mohó díjszabása miatt. A UPC új, korlátlan és ingyenes internettel rendelkező csomagját néztem ki. A váltás számhordozással  valósult meg, ami annyit jelent, hogy bejelented annak a szolgáltatónak ezirányú igényedet, ahová menni akarsz, ők kikérik a számodat a korábbi szolgáltatótól. Így van egy átmeneti időszak, amíg két előfizetésed van és a számhordozás megvalósulásával automatikusan megszünik a korábbi.

Olvasson tovább!

A Digi csak szerződni tud, szolgáltatni vagy informálni nem

2015.11.19. 15:09 | Homár Hilda | komment

264.jpg

Legutóbb arról kaptunk hírt, hogy nem bánik túl jól régi ügyfeleivel a Digi. Most kiderül, hogy az újaknak sem könnyű. Ez például mi akar lenni: "Nem tudnak utána nézni, kimenő hívást indítani, felvenni a kapcsolatot a bekötőkkel, és visszahívni a tájékoztatással."?

Kedves Homár!

Szeretném megosztani Önökkel a Digi nem éppen ügyfélközpontú hozzáállását az új előfizetőkhöz.

2015.10.21-én jeleztük személyes ügyfélszolgálaton, hogy szeretnénk igénybe venni Üllőn TV+internet+telefon szolgáltatásukat. A megadott címen a szolgáltatás igénybe vehető, a szerződést megírtuk, tájékoztattak, hogy a bekötés 15 napon belül meg fog történni.

Olvasson tovább!

Mégsem ingyenes a földhivatali bejegyzés a forintosított hitelkiváltásnál?

2015.11.19. 11:23 | Homár Hilda | komment

elszamolasi-hataridok-idovonal.jpg

Az év eleji hurráhírek között szerepelt, hogy ingyen lehet kiváltani meglévő hitelünket, ha legalább részben másik hitelből tudjuk csak megoldani, sőt az új hitelhez kapcsolódó költségek közül is többet jól megtámogattak a szabályozásnál, pl. díjmentessé tették a földhivatali ügyintézést. Elvileg. 

Kedves Homár,

Tudom a "kedvező" árfolyamon forintosított hitelek már szültek pár érdekes történetet, de itt egy újabb, ami a forint hitelt kiváltóknak lehet tanulságos. Az alant található levelezés előzményét foglalnám össze röviden:

A forintosított hitelemet átvittem egy másik bankhoz a törvényi határidők betartásával. Minden fórmunon az olvasható, hogy ez teljesen ingyenes, de mint tudjuk ez sosem igaz. A folyamat vége felé, amikor az új jelzálogjogot kellett volna bejegyeztetni, bementem a Földhivatalhoz (Bosnyány tér), ahol először egy pénztárral is rendelkező ablakhoz kerültem. Innen az ügyintéző Hölgy elküldött egy másik ablakhoz, mert ő is úgy tudta, hogy ingyenes a bejegyzés. papír leadva, INGYEN, mindenki boldog.

Olvasson tovább!

Az Office Depot pénzt nem ad vissza / Az Office Depot mégis ad vissza pénzt

2015.11.18. 14:52 | Homár Hilda | komment

office_depot_office_max_merger.jpg

 Kedves kaJó, el ne hidd, hogy az úgy rendben van, hogy az Office Depot utalvánnyal kártalanít! Jóhogynem játékpénzt adnak. Megkérdezzük, hogy ez tényleg rendszeres gyakorlat-e náluk vagy csak valami helyi kilengés.

Kedves Homár!

Ma kissé kiakadtam az Office Depot egyik üzletében. A történet rövidek a következő:

Vettem náluk egy mobiltelefont, aminek nem működött a GPS-e. Gyári hibás volt, de kicsúsztam a 3 napos bolti cseréből, így szervizeltetve lett a készülék (A leadás ideje 2015.10.22).

Olvasson tovább!

Két cipő, egy blokk, és egy reklamálási kisokos

2015.11.18. 09:59 | Homár Hilda | komment

adidas-superstar-ii-3.jpg

Felfeslett, kilyukadt, elszakadt, kirepedt, levált, leesett, szétjött, beázott, vagy bármi egyéb történt a cipőjével, ez az a poszt, amit el kell olvasnia, mielőtt visszemegy az üzletbe panaszt tenni.

Tisztelt Tékozló Homár,

Az ügyben keresem meg Önöket, hogy 2015.05.02-én a hatvani Tesco üzletsoron lévő Nike sportboltban vásároltam egy Adidas Superstar lábbelit 24.990 forint-ért. 2015.10.21.-én visszavittem az üzletbe, mivel mindkét cipő külső részén a gumi és a bőr elvált egymástól. Természetesen garanciapappírral, blokkal együtt, el is vette az eladóhölgy, felvette a jegyzőkönyvet a kifogásomról. Jeleztem felé, hogy az Adidas garanciapappíron fel van tüntetve, hogy igény esetén kérhetem a termék cseréjét, javítását, vagy adott esetben a pénz visszafizetését. Én az utolsó lehetőséget kérvényeztem. A hölgy azt mondta, hogy ezt nem lehet, náluk ez az eljárás, először bevizsgálás, aztán amint megjött az eredmény, annak függvényében történnek meg a további lépések. Ez számomra nem volt kielégítő válasz, kértem az Üzletvezetőt, szerettem volna vele beszélni.

Olvasson tovább!

Amikor a kéményseprő nem hozott szerencsét

2015.11.17. 15:19 | Homár Hilda | komment

4160268_e4baaeccb41711a54e0d0a6a29e387a2_m.jpg

Az elmúlt 2 hétben ez a harmadik kéményseprős levél, szóval láthatóan továbbra is többeknek probléma az éves kéményellenőrzés megoldása. A Violetta által felvetett kérdések nagy részére a FŐKÉSZTÜSZ honlapján megtalálható a válasz, szórakoztatóbb formában pedig egy régebbi Homár-posztot ajánlok ugyanebben a témában. (fotó: Kovács Tamás/MTI)

Kedves Tékozló Homár!

Lassan, de biztosan közeleg tél, ezzel együtt pedig az éves budapesti kéményellenőrzési idény is. Társasházunk ajtaja mellé felkerült az impozáns értesítés, miszerint november 16-án de. 11 és du. 3 óra között szeretné a Fővárosi Kéménseprőipari Kft. elvégezni az ellenőrzést a lakásokban, mely ha kétszer meghiúsul (és nem kérünk harmadik időpontot), akkor jogi következményeket vonhat maga után.

Olvasson tovább!

"Közölte, hogy NEKEM személy szerint nem ad el babakocsit!!!!"

2015.11.17. 10:22 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-11-17_10_11_52_1.png

Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval  mindeképp rákérdezünk az esetre a bababoltnál is.

Kedves Szerkesztők!

Megosztanám a tapasztalatom, hátha más nem jár hasonlóképpen, sokan vagyunk kis pénzből gazdálkodó, babáikat imádó és nekik mindent megadni próbáló anyukák... Velem ilyen undorítóan még nem sok boltban bántak, főleg nem bababoltban. A délután nagy részét sírással töltöttem, hátha 1 valakit is megóvhatok ettől...

Olvasson tovább!

A hétvégén rossz idő volt a BKV szerint, de ezt a véleményét titkolta / Frissült: ezért nem járt a Libegő

2015.11.16. 14:58 | Homár Hilda | komment

dsc_0011.JPG

Hetek óta dőlnek a melegrekordok, a nép vadul kirándul hétvégén, és a pestiektől a Libegő megcélzása nem egy nagyon szokatlan döntés. A remek tervet eléggé derékba bírja törni, ha a János-hegyre vivő felvonó nem működik. Erre a szombati jelenségre az én jóindulatú megfejtésem az, hogy valójában egyáltalán nem volt szélcsend, hanem sőt - legalább is ott, ahol én jártam. De attól még az kérdés marad, hogy ez a sajnálatos tény miért nem derült ki a BKV honlapjáról?

Kedves Homár!

Most szombaton, azaz 2015.11.14-én csodaszép idő volt, sütött a nap, szélcsend, így a kedvesemmel úgy gondoltuk, jó móka lenne libegőzni egyet. Nem voltam benne biztos, hogy novemberben még jár -e a libegő, ezért felkerestem a weboldalukat, hogy nyitva tartanak -e. 15:30 -ig nyitva vannak, szóval szuper. 

Olvasson tovább!

Hogy lehet egyszerre nem- és túlfizetés a biztosítási díjnál?

2015.11.16. 09:33 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-11-15_22_02_18.png

Kedves Tibortól, hogy a Homár erejében bízik, de nem tudom, hogy a Homár ereje itt mit tud tenni, mert a biztosítási díjak fizetési határidejének rendjét pontosan szabályozzák (itt olvasható pl. az MKB Biztosítóé, 20. o. 21.4), és bármennyire  hülyén is néz ki egy levélen belül a díjnemfizetés miatti megszűnés és a túlfizetés, szerintünk ez ebben az esetben tökre elképzelhető párhuzamosság. Azért rákérdezünk, hogy mit lehetene tenni. 

Tisztelt Homár!

Az MKB általános biztosítóhoz írt levelemből kiderül, hogy miért vagyok kiakadva. Tartalmazza az MKB válaszát is, valamint az én viszontválaszom. A lényeg, hogy egy levélem szerepel az, hogy "Díjnemfizetéssel megszűnt" a szerződésem, valamint, hogy 2016. 01.27.-ig rendezve van a díjam. Állítólag ők egy nappal később kapták meg a 608 Ft-os elmaradásomat, mint kellett volna. Én egy nappal a határidő előtt fizettem be. Egyelőre nem látszik a cég rugalmassága. Október 7-én megszűnt, 14-én írtak róla levelet, én 27-ei dátummal tudtam újra kötni a szerződést náluk, de csak biztonságból tettem meg.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása