Tékozló Homár

Black Friday meg akció Tesco-módra

2015.11.27. 16:28 | Homár Hilda | 110 komment

tescos-social-media-crisis-2-e13136606323011.jpg

Rutinos homáros nem lepődik meg. A Felárazom-Leakciózom ősi ügyeskedő módszer a kereskedelemben. De azért mégis, hogy van ez elképzelve egy ekkora cégnél?

A képek magukért beszélnek. Black friday. Tesco. Amúgy csak ruhából van kedvezmény... A felárazott termékből.

UPDATE dec. 1.

Rákérdeztünk a Tesconál az ügyre. Ezt a választ kaptuk:

 A képen látható terméken a forint árfolyamát lekövető árváltozás történt. Az utolsó árfolyamot lekövető árváltoztatásra szeptember 30-án került sor, s nincs összefüggésben a Balck Friday eseményünkön meghirdetett akcióval. Jelen pillanatban nem megoldott az árcímke más módon, nem felül matricázással való módosítása, azonban ennek megoldásán dolgozunk.  

Tesco sajtóosztály

Itt az idei első Black Friday reklamáció

2015.11.27. 10:43 | Homár Hilda | 98 komment

wg9257_isty_1.png

Gábor szerintem tipikusan csak nálunk előforduló esetről van szó, szerintem nem. A cégek ilyenkor általában az ÁSZF-re mutatnak (jelen esetben a 4-es pontra), mi pedig egy korábbi posztunkra.

Kedves Homár!  

A következő tipikusan csak nalunk előfordulható esettel és "magyarázkodással" kapcsolatban fordulok önökhöz. A hazai Black friday akciók önlejárató hódításànak merföldkővei eddig is szépen gyűltek, de amikor egy kereskedelmileg tapasztalt cég jár el így, aki ezt a Premium értékrendet árazásàban is nyomatékosítja, és a legnagyobb világmárka nevében cselekszik (Apple Premium reseller), felháborítónak tartom.

Mások nevében is köszönöm:

Gábor

Olvasson tovább!

Amikor a futár ébreszt hajnalban

2015.11.26. 15:42 | Homár Hilda | 145 komment

copied-logo_tjju5m0l.jpg

Aki rendelt már házhoz bármit, aztán várt otthon félnapokat potyára, mert csak nem érkezett meg a szajré, az mélyen átérzi Zoltán panaszát, különös tekintettel a reggel 6:45-ös, egyáltalán nem comme il faut telefonálásra.  De azért én annyira kíváncsi lennék egyszer arra, hogy hogy néz ki mindez szállítócéges oldalról. Futárok, írjatok!

Sziasztok,

Kérlek jelentesétek meg a történetem, hogy mindenki  2x gondolja meg a kiszállítást a Bestbyte-nál, mivel egy roppant egyszerű művelet sort nem képes végre hajtani. Nevem és email címemet bizalmasan kezeljétek!

Olvasson tovább!

Simán lehet ismerős nevében szolgáltatást rendelni a UPC-nél?/Frissült a UPC válaszával

2015.11.26. 09:50 | Homár Hilda | 130 komment

upc-logo-1200x800.jpg

Elképesztő sztori. Vajon amikor jelzi az előfizető, hogy nem az ő nevében történt a megrendelés, akkor miért nem vonja vissza azt a szolgáltató? Meg egyáltalán, hogy sikerült átíratni? Ha tudom valakinek az adatait, akkor máris trollkodhatok az előfizetésében? UPDATE: A kommenteket látva olvasónk megkért, hogy hangsúlyozzuk: az illető NEM az élettársa, NEM a barátja, csak egy ismerőse.

Kedves Homár! 

Sziasztok. A UPC-vel töltöttem a mai délutánt telefonon, gondoltam megosztom az olvasókkal, hátha mást is megtaláltak hasonló trükkökkel.

Pár éve a UPC-nél van a net és a tv csomagom. Ma 2-kor kaptam egy emailt, hogy köszönjük megrendelését blablabla. Megnéztem, hogy mit rendeltem meg, mert épp külföldön voltam állásinterjún. Kiderült, hogy egy zűrös ismerősöm bement a UPC-hez, átiratta az én előfizetésemet a saját nevére, és megrendelt egy 12000 forintos mobil előfizetést.

Olvasson tovább!

Mi az úristen tart ebben a lábasvisszafizetési ügyben 4 hónapig?

2015.11.25. 14:40 | Homár Hilda | 90 komment

extreme_digital_1_1.jpg

Az egyik legidegesítőbb dolog, amikor egy félresikerült webshopos rendelés után irgalmatlanul nehéz visszaszerezni a vásárláskor kifizetett lóvét. Néha nem is az összeg nagysága idegeli ilyenkor az embert (persze az is létező verzió), hanem az, hogy hetekig kell foglalkozni valamivel. Például mi az úristen tart ebben a lábasvisszafizetési ügyben 4 hónapig?

Az Extrém Digital diszkrét bája

Ha előre látom, milyen kanosszát járok az Extrém Digital (ED) etikusnak nem mondható magatartása miatt, nem rendelek meg webáruházukban 2015. július 21-én 1 szett zománcozott lábast  (online kifizettem).

Olvasson tovább!

Kivégezte Péter nadrágját a színagresszív Deichmann-cipő

2015.11.25. 09:28 | Homár Hilda | 166 komment

deichmann_logo3.jpg

Jól nézhetett ki a kék velúrcipő a vajszínű gatyával, kár, hogy csak egy estére volt hitelesítve az összeállítás. Szerencsére Péter nem hagyta annyiban a dolgot. Tessék példát venni róla.

Tisztelt Szerkesztőség!

2015. őszén vettem egy kék, velúr cipőt a Deichmannba 12 000 Ft-ért. Ezek előtt vettem egy vaj színű, pamut nadrágot is. A két új ruhadarabot együtt vettem fel, száraz helyen. Rajtam is volt egy estén keresztül, azonban mikor vettem le, azt látom, hogy a nadrág lába szára ugyanazzal a kék színnel szennyezett, mint ami a cipőnek a gyári színe. A mosás természetesen nem hozta ki belőle.

Olvasson tovább!

Évekig számlázta a T a semmit, amit az ügyfél ki is fizetett

2015.11.24. 14:40 | Homár Hilda | 50 komment

telekom-logo.jpg

Az alábbi levél tanulsága a klasszikus jobb későn, mint soha, és bár könnyű a sztoriban a Telekomot szidni, azér egészen elképesztő az a rész is, hogy valaki 6 év után vegye észre, hogy havonta fizet valamiért, amit nem is kért.

Tisztelt Homárosok!

Az alábbi tényállást szeretném megismertetni Önökkel. Panaszommal egyúttal a Versenyügyi Tanácshoz és a Békéltető Testülethez is fordultam.

A T-Mobile 2009 óta minden hónapban "tartozékbérlet" címen kiszámlázott 1250 Ft-ot anélkül, hogy erre szerződtem volna vele. Semmilyen tartozékot nem béreltem. Ez év nyarán, észlelvén e tételt, személyesen reklamáltam, melyre a csatolt választ kaptam. Ennek lényege, hogy 1 éven túli reklamációmat érdemben nem vizsgálták, de bruttó 10.000 Ft-ot jóváírtak a számlámon a békés kapcsolat jegyében. Erre írásban reagáltam, továbbra is kifogásolva az eljárást, mire egy újabb elutasító választ kaptam. 

Olvasson tovább!

Jysk-kálvária egy csomó székkel és karfával

2015.11.24. 10:31 | Homár Hilda | 60 komment

jysk-logo.jpg

Nekünk eddig törött ládától a büdös matracig (ráadásul több, mint 2 hónap elteltével!) mindent szó nélkül visszavettek a Jyskben, sőt egyszer egy hibás és nem cserélhető fogas után úgy emlékszem, hogy a pénzt is visszakaptuk, de ezek szerint szerencsénk volt. Vagy épp, hogy L-ék voltak pechesek? Bökjön rá a poszt alatt, hogy önnek mi a tapasztalata!

Kedves Homár!

Jysk. irodaszék. Unalmas, tudjuk, de későn kezdünk el Homárt olvasni.

Áprilisban rácsaptunk volna egy akciós irodaszékre a Jyskben, ha lett volna a zuglói üzletükben. Kocsiba be, irány  a XV. kerület, széktulajdonosként boldogan cipeltük a 3.-ra.

Az öröm egészen egy hónapig tartott, amikor is az amúgy ritkán pár órát használt irodaszék föladta, eltört a jobb karfája. Harmadikról lecipel, Jysk, csak levásárolhatjuk, pénz nem adnak vissza. Kis ráfizetéssel egy másik típust vettünk, ismét hibátlan székünk  lett. Vagy 3 hétre. Itt a bal karfa műanyaga adta meg magát. Amint, időnk engedte,szokásos cipekedés, Jysk, na és most figyelj, már nem cserélték, kaptunk karfát! :) (20 évesen egy kalapácsom sem volt, nemhogy egy imbuszkulcsom, akkoriban nem tudom hogy oldottam volna meg) Tapasztalatból elkértük a jobb oldalit is, nem akartunk egy hónap múlva visszamenni.

Olvasson tovább!

Ingyenes állapotfelmérés vagy termékbemutató?

2015.11.23. 15:07 | Homár Hilda | 142 komment

screenshot_2015-11-23_14_24_36.png

Úgy néz ki, idén már nem születik meg a termékbemutatók szabályozását szigorító törvény, pedig elképzelhető, hogy az alábbi sztoriban szereplő tevékenység már fennakadna rajta, leginkább a delikvenst az ingyenes orvosi vizsgálat ígéretével berángatás miatt. De legalább nem akartak mindenáron rásózni valamit.

A napokban kaptam egy telefonhívást. Ingyenes szívszűrésre invitáltak. Megkérdeztem, hogy termékbemutató lesz-e. Azt a választ kaptam, hogy nem. Éppen ráértem, hát elmentem. Nem árt, ha tisztában vagyok a szívem állapotával.

Cím: VERO Egészségügyi és Konzultációs Központ 1095 Budapest, Boráros tér 6. 4. em. (Duna-Ház)

Kikérdezéssel kezdődött. Van-e valamiféle alvászavarom? Visszerem? Fáradékony vagyok-e? És így tovább. Majd egy másik szobában megmérték a vérem oxigén tartalmát és egy készüléket helyeztek a mellkasomra, amivel a szívemet vizsgálták.

Olvasson tovább!

Puklis bútor nem jó bútor

2015.11.23. 10:16 | Homár Hilda | 139 komment

img_20150920_180705.jpg

Bármit is mond a Gigamatrac, ha huplik meg ázásnyomok vannak az ágykereten, az nem oké, hacsak nem kifejezetten huplisat és ázásnyom-dekoráltat szeretetett volna a vevő, de ez láthatóan nem az az eset. És vajon miért nem válaszolnak a panaszra lassan két hónapja? Megkérdezzük. Az biztos, hogy M. barátunk nyugodtan küldhetne nekik az ügyben egy az eddigieknél sokkal határozottabb hangvételű levelet.

Tisztelt Tékozló Homár, 

az alább vázolt történetemmel kapcsolatosan szeretném a segítségüket kérni. Milyen lehetőségeim vannak, hogy minél előbb kicseréljék az ágykeretemet? 

2015. augusztus 25.-én megrendeltem egy Anton ágykeretet (bükk, 140x200 natur+lakk) ágybordával és matraccal a Gigamatractól, amit 2015. szeptember 17.-én (pénteken) ki is szállítottak a budapesti lakásomra. A feleségem vette át a terméket, a szállítóval abba a szobába vitette be, ahol a későbbiekben használni szerettük volna, és ezután a hétvége folyamán nem bontottam ki a csomagolásból az ágykeretet.

Olvasson tovább!