Tékozló Homár

Revenge on szabadstrand

2006.07.10. 12:32 | jackyll | Szólj hozzá!

A balatoni vendéglátósoknál kevés frusztráltabb ember lehet vizek közelében, de ne kezdjünk most ennek a mélyelemzésébe, maradjon vmi a munkanélküli szociológusoknak is. A végsõ fázisba ért agónia tüneteit dokumentálta Aquanoir szombat este a balatonvilágosi szabadstrand egyik büféjében barátaival. Arrafelé már derékig ér a paranoia, amirõl sikerült hangfelvételeket is készteni:

Miután 5fõs társaságunk kilubickolta magát a Balatonban, gondoltunk egyet és újra beültünk a helyi büfébe, ahol egy-másfél órával korábban már jártunk, és panaszra nem volt okunk. Az egyik lány ezúttal melegszendvicset kért, ami kiszolgálás után pár perccel már kõkemény volt, valószínûleg az egész napos kifli-aszalódásnak és/vagy a nem megfelelõ mikrózásnak/melegítésnek köszönhetõen. Társaságunk egyik tagja tudatos fogyasztóként (és egykori kereskedelmi dolgozóként) visszavitte a maradék fél szendvicset (a fele elfogyott az elsõ néhány puha percben) a büféhez, és kérte, hogy annak összegében had vásároljon valami más ehetõt, lévén a melegszendvics fogyaszthatatlan.
Olvasson tovább!

Könnyezõ Homár: Remek fotók eltûnõ kisboltokról

John Londei/Fotók

2006.07.10. 00:01 | szily | Szólj hozzá!

Meghalnak a trafikos nénik, aztán nálunk vége. Az angoloknál azért nem ilyen szívszorító a helyzet, de a Legbájosabb Kereskedelmi Egységek Földjén is lassan ki fognak halni a névadók. Ismerjék meg John Londei fotóst, aki az eltûnõ boltuniverzum utolsó darabjait, azaz a nem is a boltokat, hanem a kereskedõket fényképezi, csak õk hol máshol lennének, mint a boltjukban.

Olvasson tovább!

Tréfás postások Angliában is vannak

2006.07.07. 13:33 | jackyll | Szólj hozzá!

A csomagküldés nem csak nálunk ennyire problémás, Dorka szerint a ködös Albionban sincs kolbászból a DHL. Kicsit kandikamerás-jellegû a történet, de mi hiszünk.

Eddig nem tudtam, hogy a DHL munkatarsai plusz penzt kapnak akkor, ha tobbszor visznek ki egy csomagot a cimzettnek. Eloszor az emeleti ablakbol vettem eszre, hogy egy DHL feliratu ruhat viselo "szakember" a bejarati ajtonkban all es mikozben egy csomagot tart a kezeben, papircetlit gyomoszol a postaladaba. Lerohantam a lepcson, de sem kopogas, sem csengetes, vagy barmifele jelzes, ami arra utalt volna, hogy be szeretne jonni: egyszeruen otthagyta a "csomagjat nem vette at, holnap ujra jovunk" levelet. Vajon ha meg sem probalta ideadni, miert cipelte el az ajtoig a dobozt?
Olvasson tovább!

Áramot az áramboltból

ELMÜ klíma-akció

2006.07.07. 12:31 | homár sebibaba | Szólj hozzá!
Nemrég levelet küldött nekünk állandó levelezõpartnerünk, az ELMÜ, ami valójában egy számla meg egy figyelemkeltõ szórólap. Azzal az örömteli ajánlattal lepett meg a cég, hogy ha vásárolok egy klímaberendezést, akár 5000 (ötezer) forintot is jóváírnak az elsõ (khm, talán egy kissé megnövekedõ) villanyszámlából.
Olvasson tovább!

Hullababzsákok otthonülõknek

Udder/Dead Comfy

2006.07.07. 12:19 | jackyll | Szólj hozzá!
Babzsákot minden hülye tud csinálni, de markáns formákkal ezidáig nemigen találkozott a Homár. Joe Riley variánsai hullazsákokat formáznak. A praktikusan fehér színû külsõben, van még egy rózsaszínû, emberformájú belsõ zsák is a tökéletes optikai csalódás érdekében. A felnõtt méret ára 100 font (most olyan 40 rugó), de ehhez jár még egy bónusz kisgyerek-zsák, míg a közepes méret 60 fontba kerül.
Olvasson tovább!

A Homár már az ellen is véd

2006.07.07. 11:20 | jackyll | Szólj hozzá!

Úgy látszik, a Homár egyesek szemében már szegecselt bézbólütõsuhintásként dereng, és ez így is van jól. Semmiképp nem szeretnénk azonban, hogy miattunk bárki a sarokba kucorodva rettegjen, de más magyarázatot egyelõre nem találtunk, hogyan fordulhattak saját belsõ szabályzatuk ellen a Postánál olvasónk reklamációját követõen, mielõtt mi azt még lehozhattuk volna az oldalon. Nade mindegy is, a lényeg a hepiend, de jöjjön akkor elõször az eredeti levél Kta-tól:

Bedobott a postás egy értesítést küldemény érkezésérõl a postaládánkba, de nem csengetett be hozzánk (Budapest Belváros közepén lakom), pedig itthon voltunk. Mivel nem jelölt meg újabb idõpontot a kézbesítés megkísérlésére, ezért felhívtam telefonon, a pecséten látható számot (Budapest 62 posta, VI. ker. Teréz krt. 51.-53. Tel.: 353-0860), ahol hosszas küldemény-keresgélés után közölték, hogy a postás azért nem csengetett be az ajánlott levéllel, mert ki sem hozta azt. Sõt, nem is fogja…!!!
Olvasson tovább!

Isten szeret téged 5000 forintért

Jáhni Csaba/netvallas.hu

2006.07.06. 13:14 | jackyll | 2 komment

Korszerû, gyors és relatíve olcsó vallást kanyarintott Frontpédzsével egy tréfás kedvû vállalkozó az internet egy rejtett zugába. Mint azt sasszemû olvasónk, László kiszúrta, az ingyenes tárhelyen pihenõ Isteni Szeretet Jézus Szíve nevû valami a sztenderd katolikus szolgáltatások (gyónás, keresztelõ) mellé felvett még néhány praktikus tevékenységi kört, úgyismint jóslás, rontás levétele, illetve a legtutibb, a fülzúgás megszüntetése. Mindezt emailen keresztül, egy kisebb összeg átutalása után:

Íme egy csodálatos változás amúgy szürke életünkben. Nem kell többé aggódni (még Kingának sem a Barátok köztbõl) eljött a kánaán, lehetünk szentek, többnejûek, persze némi kp-ért, ha meglátogatjátok ezt a szenzációs oldalt. (igaz szerintem btk-ügyileg is necces). Persze hülye ember sok van, úgy gondolom az üzlet virágzik.
Olvasson tovább!

Ne netezzél faluban vazger mer úgy lekorlátozlak, hogy a szalonna adja a másikat

T-Online/szerverkarbantartás

2006.07.06. 11:32 | szily | Szólj hozzá!


A T-Online-nal nem lehet szórakozni. A fogyasztói visszajelzések alapján õk olyanok, mint régi idõk sorkatonaságánál a kiképzõ õrmesterek: jelszavuk, hogy „nehogy má jól érezzék magukat.” Ezúttal egy nógrádi faluban volt valakinek jó sávszélessége. Haha, csak szerverkarbantartásig, mert akkor kapott egy jelentõset a vasvillával, miszerint a felére csökkent az addig pompás sávszélesség. Részletek lent.

Olvasson tovább!

Easy a Jet

2006.07.06. 11:10 | jackyll | Szólj hozzá!

Mielõtt azt gondolnák a kedves olvasók, hogy a Homár szíve meglágyult ebben a rekkenõ hõségben és mostantól záporozni fognak a hurráoptimista történetek, csekkolják Zoltán klasszikus nyári történetét a törölt Easyjet-járatról és a helyzet tragikus kezelésérõl:

Történt a múlt héten, hogy családommal Angliába utaztunk. Ehhez sajna az EasyJet-et választottuk (hiba0). A kifele menõ járat (jún. 24 este, Budapest-Luton) potom 4.5 órás késéssel ment el, de legalább tele volt és ezzel elkerülte a járattörlést. Nem így a júl. 1 kora reggeli (Luton-Budapest), amelyet nemes egyszerûséggel töröltek. Küldtek errõl ugyan e-mail-t (36 órával elõtte), de azt nem feltétlen olvassa az emberfia szabadságon (hiba1). Az automatikus járatinfó rendszert meg elfelejtették frissíteni, úgyhogy jún. 30 pétek esti hívásomra közölte a Luton reptér: van reggel 6:40-es járat Budapestre. Én meg elhittem (hiba2). Hát nem így lett.
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása