Mit tehet a fogyasztó, akit a nagykeresek kollektívan hajtanak el melegebb éghajlatra és nem hajlandók tudomást venni a problémás hardvereszköz nyilvánvaló hibájáról? Meta nem hagyta annyiban a dolgot és miután sikerült kiharcolnia, hogy jegyzõkönyvbe vegyék a dolgot, a megoldás is egyszerûbb lett.
Történt 2005.12.21-én hogy vettem egy középkategóriás mp3 lejátszót: AVS CUBE 512mb 22.000 kemény magyar forintért. Az üzlet neve nem érdekes az ügy szempontjából, a probléma a nagykerrel és egyben a szervízzel van. Történt ugyanis hogy a remek kütyü, amivel eddig semmilyen probléma nem volt, elkezdett zakatolni. Én hülye, elõre segítõkész, debug-help gyanánt feltettem rá egy egyszerû 440 Hz-s szinuszgörbét avagy egy zenei A hangot. A zongorából lehet hogy nem szinuszgörbe jön ki, de ~440hz az biztos. Szóval egyértelmûen halható volt hogy a sípolás helyett egy folyamatos zakatolás halható. Elmentem a kedves bolthoz, közöltem a problémám, gyakorlatilag abban a pillanatban jött a redirect hogy õk csak forgalmazók, legyek szíves elfáradni a szervízhez a FOR-MAX kft.-hez. Megtörtént.