Tékozló Homár

Sikerülhet-e kimagyarázni egy 4 emberre hirdetett 2 személyes szoba hiányosságait?

2015.08.14. 14:48 | Homár Hilda | 157 komment

Oké, a katalógusokban minden jobban néz ki, de azért a Neckermann mélyen magába nézhetne, mert egy "Nappali/hálószoba 3 heverővel, egy külön hálószoba dupla ággyal és tengerre nézők." "Nappali/hálószoba 2 heverővel és egy külön hálószoba dupla ággyal." leírás alapján az ember jogosan vár pl. ablakot a külön hálószobára, ahogy a heverő kifejezésre sem feltétlenül egy 70 centi széles gyerekágyat vízionál az egyszeri utazó. Az az érv meg végképp nevetséges, hogy sehol nem állították, hogy jut mindenkinek éjjeli lámpa meg szekrény. Persze nehéz kimagyarázni egy 4 főre meghirdetett, de eredetileg 2 személyes szoba hiányosságait. A Neckermann azért megpróbálta.

Sziasztok!

Nem tudom az én kis esetem mennyire “tékozló homáros” de azért igyekszem jól elmesélni. Nem csak maga a tényállás, hanem az ügyfélkezelés is igen érdekesen történt.

2015 júliusában elutaztunk Rhodoszra két felnőtt, egy 13 éves gyerek és egy 74 éves Nagyapó. Családi szobát kértünk, melynek a leírása a katalógusból: Blue Bay Hotel / Trianta Rhodos, Családi szoba – Nappali/hálószoba 2 heverővel és egy külön hálószoba dupla ággyal.

Olvasson tovább!

A 10 órás késés ellenére sem akar kártérítést fizetni a Wizz Air

2015.08.14. 09:05 | Homár Hilda | 47 komment

wizz_air.png

Igazán kalandosra sikerült olvasónk amszterdami útja, aki ahhoz képest, hogy életében először repült, remekül helyt állt, mint problémamegoldó vőlegény (az külön jó rész lehetett, amikor bezárt a reptér, és kirakták őket az utcára). És első blikkre úgy tűnik, hogy tudatos fogyasztóként is jól teljesít.  A műszaki hiba ugyanis elvileg nem rendkívüli körülmény (lásd. utolsó bekezdés). Persze nem ismerjük a részleteket, de megpróbáljuk elérni a Wizz Airt az ügyben.

Kedves Homár! 

Szeretném megosztani első repülésünk szomorú történetét.

Menyasszonyommal hosszas lamentálást, kuporgatást és tervezgetést követően belevágtunk egy amszterdami nyaralásba. A valóban költséghatékony Wizz Air cég járatát választottuk Debrecenből Eindhovenbe, onnan buszos transzferral. 2015/07/19 12:20 perces indulási idővel, 14:40 -es tervezett érkezéssel.

Már a gépen ültünk bekötve amikor a kapitány úr közölte gond van. Jobb itt, mint 10 000 m-el magasabban. Kb. 20 perc elteltével visszaküldtek bennünket a váróba. Pár óra információ nélküli várakozást követően közölték, ez a gép biztos nem megy sehova. Ekkor párom szemében már könnycsepp csillogott, de nem volt mit tenni.

Olvasson tovább!

Óvatosan a Sportsdirect akcióival

2015.08.13. 14:51 | Homár Hilda | 43 komment

screenshot_2015-08-13_11_35_37.png

A klasszikus felárazásos akció trükkjével operál az Aréna Plázában lévő Sportsdirect.com. Ráadásul a képek alapján szakmányban és nem sokat lacafacázva a kivitelezésnél. Az első képen pl. láthatólag fogták a szép, színes 40%-os matricát, rányalták az előző árcímkére, beleírták a korábbi árat a rózsaszín négyzetbe, a Jani a raktárból mondott egy annál nagyobb számot, azt is rákanyarították, a piros filccel áthúzták, és a Margit már hozhatta is a sört.  

Kedves Homár!

Nem új, de figyelemre méltó és buta üzleti trükköt találtam.

Olvasson tovább!

Mindig lehet ott cigizni, ahol szabad?

2015.08.13. 09:54 | Homár Hilda | 157 komment

5592604_b0ad448e4148085d1a5ac663952c4f4d_wm.jpg

A probléma, ami valószínűleg abból fakadt, hogy senki nem futotta a legjobb formáját. A társaságot kicsit sem feszélyezte a cigizésben az érkezésükkor már ott játszó gyerek? A cukrászdának nem jutott eszébe, hogy problémagócot ültet a kertbe, ha egymás mellé rendeli a csúszdát meg dohányzó részt? Ritáék pedig biztos kevesebbet mérgelődtek volna az ügyön, ha panaszlevél helyett ott helyben megpróbálták volna megoldani a helyzetet a társaság és/vagy a felszolgálók segítségét kérve. 

Kedves Homár!

Történetünk tanulságát még nem sikerült megfejtenünk, annyira ledöbbentünk az egészen.

Esztergomi Szamos cukrászdába szoktunk, illetve jártunk eddig, mert a belső udvarában kialakított gyereksarkot nagyon szerette kislányunk. Egyik nap egy társaság ült be és nagy vígan kértek hamutálat és kaptak is. A kis udvar hamar betelt cigarettafüsttel.  Nem pánikszerűen, de elüldözve bennünket, első sorban a gyerek egészségének védelme miatt. Felháborodásunkat egy panaszos levéllel akartuk megoldani, de a válasz tovább borzolta a kedélyeinket:

Olvasson tovább!

Az igazi kreatív technológia taxisoknak a Citroentől

2015.08.12. 14:53 | Homár Hilda | 70 komment

taxi.jpg

Sosem taxiztam, autót meg leginkább a panorámatető megléte vagy szín alapján tudnék választani, de azt még én is látom, hogy a Citroen honlapjának "Ajánlatok taxisoknak" menüjében ott van a C-Elysee. Hogy aztán ez pont nem annyira alkalmas arra, hogy az ember egész nap benne üljön kapásra várva?... Et alors.

Kedves Tékozló Homár! 

Taxis vagyok és a taxisrendelet miatt le kell cserélnem az ugyan 10 éves, de csodálatosan működő kocsimat, mert euro 3 motor van benne - ez azért megérne még egy misét, hogy a buszokkal összehasonlítva az én csodálatos fogyasztású kocsimat miért kell lecserélni a 40 éves buszokat meg miért nem.

Olvasson tovább!

"Jó-e Fővárosi Vízműveknek, ha lopom a vizet?"

2015.08.12. 09:52 | Homár Hilda | 69 komment

screenshot_2015-07-29_09_24_32.png

Teszi fel a kérdést kalandos házépítés gigaprojektje végefelé járó olvasónk. Válasza biztosan nem helyes megoldás, de több áll-leesős pillanat is van a levelében. Vigyázat, a posztban nagyon nagy számok és fura események szerepelnek! Csak saját felelősségre!

Jó-e Fővárosi Vízműveknek, ha lopom a vizet?

Igen, jó. Ennyi tanulságot lehet csak levonni az alábbi történetből.

Amikor építkezni kezdtem a budai hegyoldal csendes zsákutcájának a végén, építési engedély birtokában tettem, amihez a  vízművek kiadta a hozzájárulását, leírva az épület vízellátásához megvalósítandó műszaki tartalmat.  Első lépésben állítólagos nyomásproblémák miatt át kellett kötni a vezetéket a nagynyomású hálózatra (600 000 Ft). A szomszédok szerint az összekötés egyébként már régen megtörtént, csak egy csapot kellett kinyitni. Kétségtelen, hogy munkavégzést nem láttam.

Olvasson tovább!

Heringek a Fishingről

2015.08.11. 14:51 | Homár Hilda | 121 komment

vollogo_t.png

Ön tudta, hogy a távolsági buszokon van felszállási sorrend az utasoknak? Igen? Ügyes, és akkor valahogy húzza ki a következő posztig, mert ez a többieknek szól. Egyúttal köszönjük olvasónknak, aki a földön ülve utazott 4 órát és levelezett a Volánnal ehhez a tudáshoz.

Kedves Tékozló Homár!

Az eset, amit szeretnék veletek megosztani már több mint egy hónapja történt, és főképpen a Volánbusz Zrt. nem megfelelő ügyfélkezeléséről szól. De úgy gondolom másoknak is jó tanulópénz lehet, hogy tudja, mire számítson egy hasonló esetben.

Minden 2015. június 21-én kezdődött, Pécsett. Másfél héttel (június 9-én) előre foglaltunk helyet magunknak a 1134/304-es járatra, aminek 13:30-kor kellett volna elindulnia. Első körben kicsit meglepetten tapasztaltuk, hogy milyen nagy tömeg várta a buszt, de végül is lehetett rá számítani, mert előtte lévő nap ért véget a Fishing On Orfű fesztivál. Ám mi úgy gondoltuk nincs miért aggódnunk, hiszen előre fel voltunk készülve és volt már jegyünk.

Olvasson tovább!

Extreme Digital különszám

2015.08.11. 09:30 | Homár Hilda | 105 komment

extreme_digital_1_1.jpg

Az Extreme Digital rendszeres vendég a Homáron. A panaszok alapján a dolgozók egy részére egész biztosan ráférne egy ügyfélkapcsolati tréning, és a mostani két sztoriból kiindulva más területen is reformérett a cég működése - már csak a saját érdekükben is.

Sztori 1:

Kedves Hilda !

A napokban az Extreme Digital debreceni üzletében vásároltam egy NAVON Raptor 8 típusú akciós tabletet. Az otthoni kicsomagoláskor vettem észre hogy a microSD kártya fedelét tollal nyitották ki és ennek nyoma rajta is maradt. Továbbá a készülék hátlapja tele volt karcolásokkal, de ezt egy új fóliával eltakarták, tehát a készülék használt volt!

Olvasson tovább!

Vajon 18 db 200-as érméből mennyit fogad el egy átlagos IX. kerületi parkolóautomata?

2015.08.10. 14:40 | Homár Hilda | 105 komment

screenshot_2015-07-28_21_54_37.png

Örök klasszikus a fizető parkolás témája, mégis egy ideje nem kaptunk ilyen ügyben levelet. Most úgy tűnik, egy füst alatt pótoljuk a lemaradást, mert Lac hosszú évek alatt felhalmozódott sérelemtömegét zúdítja ránk a nem működő meg a rosszul működő és a furán működő automatákról és céges dolgozókról.

Üdv kedves Homárblog!

Tudom, a fizetős parkolás olyan téma amiről lehetne egy teljesen önálló blogot indítani, de ettől függetlenül én azért megpróbálkozom a nyilvánosság és a Homár erejével, mert más  próbálkozásom eddig nem járt sikerrel.

A történet jó 2-3 évre nyúlik vissza kb. mivel akkor jeleztem talán először a IX. ker. parkolási társulási izének, hogy a Hőgyes utca 11. számmal szemben levő parkoló automatájuk nem fogadja el a 200 Ft-os érmét. Na nem mindet, csak kicsit válogatósan. 17-ből mindössze 2 db-ot.

Olvasson tovább!

Az emberek nem hülyék, átlátják a bullshitet

2015.08.10. 09:00 | Homár Hilda | 69 komment

telekom.jpg

Komoly levél Zoltántól, olyan aranyigazságokkal, mint, hogy "az emberek nem hülyék, átlátják a bullshitet" meg "a határozottság nem egyenlő az arroganciával" és  "a legbosszantóbb: a hangnem és a stílus". Minden ügyfélszolgálat szíves figyelmébe.

Tisztelt Tékozló Homár,

A történet még tavaly ősszel kezdődött (ezért nem is rövid, de remélem tanulságos). Késedelembe estem egy befizetéssel a telefonszámlámmal a Telekomnál. Előfordul. Belátom, hogy az én hibám. Ilyenkor két dolog következik be: korlátozásra kerülnek a kimenő hívások és a következő számlában megjelenik a visszakapcsolási díj. De ez persze csak jópár nap után. (Ha jól tudom, a szabályozás hatvan napot ír elő). Itt kezdődtek a gondok. Ugyanis a hívásaimat úgy korlátozták, hogy 4 napos elmaradt számlám volt.

Olvasson tovább!