Tékozló Homár

Ajándékozzon meg téged a Telenor!

2015.04.10. 09:53 | Homár Hilda | 80 komment

telenor-logo.gif

A Homár csápjai néha lassan, de őrölnek. Ezt csak azért mondom, mert Ricsi még január 2-án megírta a Telenor tavaly nyári játéka miatti panaszát, mi nyammogtunk a levélen hónapokig, szóval ne őt tessenek azzal nyesztetni, hogy jókor jut eszébe. De vajon miért büntette a Telenor a nyerteseit azzal, hogy csak a zászlóshajóknak keresztelt boltokban vehették meg a szelfibotot? Vagy miért nem tudták kérésre postázni a választott cuccot is, amikor cakk-pakk 45 nyertes volt a játékban, és az utalvány mellé járó ajándékcsomaggal ez simán ment?

Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretném megosztani a nemrégiben történteket. 

A nyári időszakban a Telenor indított egy játékot. (Segíts Liának játékszabályzatnyertesek listája), melynek keretében nyertem többek között -nem, nem az első három között voltam - egy 10000 Ft-os utalványt, amit mobilkiegészítőkre lehetett beváltani. Meg is kaptam e-mail-ben, ahol felsorolták azt a 10 üzletet az országban, ahol be tudom váltani:

Olvasson tovább!

Jelentem mégsem visszafelé fejlődik az Aegon, sőt!

2015.04.09. 13:20 | Homár Hilda | 74 komment

aegon-logo.png

Hogy ne csak mindig fanyalogjunk:
Két hete írtuk meg Gergely panaszát, akit az Aegon szórakoztatott változatos módon a két különböző összegről szóló szerződésduplikálástól a félig aktivált e-szolgáltatásig. A posztot megjelenés után elküldtük a biztosítónak, ahonnan 2 nap múlva írtak, hogy intézkednek. És tényleg! Le a kalappal az Aegon előtt, nemcsak ígérték, hanem tényleg elintézték. Ezt kaptuk Gergelytől:

UPDATE: Postán jött, bocsánatot kértek és ... a többit mellékelem.
Azért ez jófejség!

aegon_bocsanat.jpg

Valami nagyon nem működik az FHB kártyacsere-részlegénél FRISSÜLT

2015.04.09. 09:17 | Homár Hilda | 52 komment

screenshot_2015-04-09_08_03_50.png

Andrea életét alaposan, több menetben keserítette meg a bankja, ráadásul egyetlen, rutinszerű ügylet: egy bankkártyacsere kapcsán. Ehhez képest egész visszafogott levelet kaptunk. Mármint mi meg ők.

Kedves FHB Bank,

Bankkártyám ezév március 31-ig volt érvényes, vagyis csak lett volna érvényes. Az új kártyámat a mai napig nem kaptam kézhez.

A történet március közepén kezdődött, mikor felhívtam ügyfélszolgálatukat bankkártyacserével kapcsolatosan. Ügyintézőjük tájékoztatott arról, hogy a kártyát a székesfehérvári bankfiókjukba postázták ki március 12-dikén és hamarosan onnan fognak értesíteni, mikor tudom átvenni, ha március 20-dikáig nem értesítenek, akkor telefonáljak újra. Megdöbbentem, mikor meghallottam, hogy a bankfiókba küldik a kártyát, mivel én sosem kértem ezt, sose írtam alá, nyilatkoztam erről. Ez még a legkisebb probléma lett volna.

Olvasson tovább!

Zoltán írt az NFM-nek megyei matrica ügyben

2015.04.08. 14:58 | Homár Hilda | 101 komment

7464237_4207767c68ccbdff4833118a9a26a8ed_t.jpg

Az nyomasztja, hogy miért jövő év január 31-ig érvényes és nem a vásárlástól számítva 1 évig. Megkérdezzük.

Tisztelt NFM! 

Érdeklődni szeretnék, hogy miért nem lehet megoldani azt, hogy a megyei matrica érvényessége a vásárlástól számított 1 évig legyen érvényes, és ne 2016. január 31-án járjon le?

 Úgy érzem jelentős lehúzás ez az autósok számára, hisz ha valakinek pl. munkahelyi okokból úgy hozza az élet, hogy akár nyáron vagy akár ősszel vásárolnia kell  2-3-4  megyére szóló autópályát akkor az az ember csak néhány hónapig tudja használni a matrica által biztosított autópályákat, holott ugyanúgy kifizeti rá a teljes, éves vételárat.

Olvasson tovább!

Kétes eredetű telefonokkal seftel egy cég a Vaterán

2015.04.08. 09:33 | Homár Hilda | 76 komment

550x-ifixit-nexuss-1.jpg

Hát én ezek után náluk inkább nem vásárolnék telefont.

Tisztelt Homár! 

Remélem levelem közlésre kerül, szeretném több fogyasztó figyelmét felhívni egy, a Vaterán igen aktív eladó működésére. 

Naív Ügyfél a vatera.hu oldalról 2015. augusztusában vásárolt egy nem kártyafüggetlen XPERIA M2 mobiltelefont. Az eladó (Tendtmobil, cég teljes neve Tailor & Tailor Kft, székhely: Pécs) Vodafone-os készülékként hirdette, 2 év garanciával. Vatera.hu oldalon leütöttem, pénzt elutaltam, telefont megkaptam, boldogság.

Olvasson tovább!

Prioritások a Vodafone-nál

2015.04.07. 14:35 | Homár Hilda | 92 komment

464599202.jpg

Beugrom leadni a telómat, aztán futok tovább - gondolhatta Szabolcs, amikor betért a Vodafone-hoz. Aztán 2 órája volt, hogy eljusson a Na, mi van már!-tól a szabatos %$@^%!#$-ig. És teljesen együtt tudunk érezni vele. 

Sziasztok!

Nem vagyok panaszkodós fajta, panaszkönyvbe is életemben először írtam, de a mai délután a Voda kiverte a biztosítékot. Nem egy nagy sztori, de sokat elárul a Vodafone hozzáállásáról az ügyfelekhez :)

Ma több mint 2 órát kellett várnom a debreceni, Piac utcai Vodafone boltban mire hajlandóak voltak átvenni az összetört telefonomat (biztosítási ügyintézés). A "kedves" kolléganő közölte, hogy ez azért van mert az ügyem "nem prioritás". 6 szor cserélődtek le a boltban várakozók mire végre behívtak. Akik számlát befizetni vagy szerződést kötni jöttek azok csak beléptek az ajtón és azonnal hívta őket a sorszámkezelő rendszer.

Olvasson tovább!

A DIGI sajátosan javít a kommunikáción

2015.04.07. 09:12 | Homár Hilda | 42 komment

screenshot_2015-04-06_20_22_38.png

Baj van a szolgáltatással? Tagadjuk le. Tagadhatatlan? Olyan nincs, csak el nem tüntetett nyomok. Milyen megoldás már ez?

Üdv!

Miskolcon (és ahogy észrevettem az ország több pontján is) folyamatosan akadozik napok óta a DIGI által szolgáltatott net. Rengetegen jelezték nekik Facebookon a problémát, mindenkinek visszaírták, hogy egyéni probléma, központi hiba nincsen.

Olvasson tovább!

Volt kártya, nincs kártya

2015.04.06. 09:38 | Homár Hilda | 88 komment

screenshot_2015-04-01_20_36_40.png

Pénz nélküil maradni külföldön elég szívás önmagában is, az ember nem kíván még külön bosszúságokat mellé. Nem is tudom, hogy Gábort mi borította ki jobban, az ügyintéző unottsága, a helyzet lehetetlensége vagy a búcsú a kártyájától.

Az OTP lenyúlta a bankkártyámat

Képzeld el azt, hogy külföldön vagy, nincs nálad készpénz, egy bankautomata elnyeli a kártyádat, amit a sajátos helyi viszonyok és ügyintézés miatt vissza sem tudsz szerezni, és ott állsz egy fillér és minden segítség nélkül. Durva, mi? Nos, Magyarországon könnyen így járhat egy külföldi. Ezt a saját tapasztalatomból tudom, pedig nem vagyok külföldi.

Régóta Spanyolországban élek, és amikor hazalátogatok, általában pénzváltónál váltok eurót forintra. Most pénteken azonban az OTP egyik automatájából akartam készpénzhez jutni, ami viszont művelet közben lefagyott, és elnyelte a spanyol kártyámat.

Olvasson tovább!

Mit ér a teljes körű biztosítás a Unionnál?

2015.04.03. 14:32 | Homár Hilda | 178 komment

005627849_1.JPG

Szilvi két céget kutyáz egyszerre, de igazából csak a Unionra kéne haragudnia szerintem, hiszen az Euronics-szal a szervizkört már rég lefutotta. De, hogy a törött képernyője és a teljes körű biztosítása miért nem hatja meg a biztosítót, az rejtély.

Vigyázat az Euronics áruházzal és az Union Biztosítóval!!!!

Az ügy 2014 tavaszán kezdődött azzal, hogy eldöntöttük, hogy veszünk egy kicsit jobb számítógépet, ezért a használtan kínált laptopok helyett inkább az Euronics-ot választottuk szerencsétlenségünkre. Az eladók nagyon kedvesen rábeszéltek, egy Asus márkájú, közel 180000 ft-os gépre, és mellé nagyon-nagyon ajánlották, hogy kössünk egy teljes körű biztosítást is, hiszen az ördög sosem alszik, baj bármikor megtörténhet.

Olvasson tovább!

Nem akarok ügyfél lenni a kormányhivatalban!

2015.04.03. 08:47 | Homár Hilda | 95 komment

csongrd_megyei_kormnyhivatal_lapozs2.jpg

"A kormányhivatalok hatáskörébe kerülnek április 1-jével a családtámogatási és lakáscélú állami támogatásokkal összefüggő feladatok a Magyar Államkincstár megyei igazgatóságaitól" - ezt Kovács Zoltán területi közigazgatásért felelős államtitkár közölte az MTI-vel, atán még hozzátette azt is, hogy "az államigazgatás átalakításának elsődleges célja a hatékonyabb ügyintézés, és az ügyfélbarát közigazgatás megteremtése". Hát ezeket Szegeden nem igazán sikerült megvalósítani.

Kormányhivatal, avagy aki igazolást mer kérni, az kapjabe (nem akarok ügyfél lenni!!!!)

Április elsején voltam olyan merész és bátor, hogy ellátogattam a Kormányhivatal szegedi irodájába, ugyanis múlt hét körül kaptam a tájékoztatást, hogy a Magyar Államkincstártól az összes gyes-gyed-gázártámogatás stb. ügyintézése ide került. Az is ott állt a papíron feketén-fehéren, hogy 2015. ÁPRILIS 1-TŐL a Bécsi krt. 5. szám alatt kell már ilyen ügyekkel kopogtatni.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása
Mobil